Stiekem is heppie niet 19 maar 91.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van onverzorgd en grijs?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem is heppie niet 19 maar 91.
Ik heb het niet zelf opgezet hoor, mijn zusje zette het op en ik kan m'n oren niet uit zettenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst wilde ik je nog wel gaan daten,maar nu?
Ik negeer dit bericht qua inhoudquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik waardeer hoe onze smaken soms verschillen, dat maakt het nooit saai.
En dan mag jij zeker zijn oudeman-luiers verschonen hequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem is heppie niet 19 maar 91.
IK LEEF NIET MEER VOOR JOUquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bestaat niet meer voor mij.
Onderdanig hequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan mag jij zeker zijn oudeman-luiers verschonen he
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan mag jij zeker zijn oudeman-luiers verschonen he
Grapje wat maakt mij het nou wat voor muziek jij luistertquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf opgezet hoor, mijn zusje zette het op en ik kan m'n oren niet uit zetten
Maar noes
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Grapje wat maakt mij het nou wat voor muziek jij luistert
Link pleasequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vond het gezellig om even te lezen in het FB topic van JNG
DAT WIJ GELUKKIG WARENquote:
Je begint al echt British te worden hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar eens een kopje thee zetten
JE KENT LUDOVICOquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef msacras het volgende:
Mooi hoor P_P, maar zelf prefereer ik Einaudi
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik denk niet dat ik hier overheen kom
Nee joh, het is de moeite niet waardquote:
Woon er dan ook bijna mijn halve leven alquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Je begint al echt British te worden hoor
Maar groot gelijk, ik wil ook thee
I fancy a brew myselfquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar eens een kopje thee zetten
Marco Borsato is een hommoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd volgens de lyrics-site homo
Dat kun je daar maar beter niet als woord gebruikenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Beach het volgende:
Ook een Paki die het voor je inschenkt Stu?
NATUURLIJK KEN IK LUDOVICOquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE KENT LUDOVICO
Dit is zo mooi, beter dan Divenire, je kent hem
thee met melk en suikerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh dan is het goed.
Drink jij je thee met of zonder melk en suiker?
Zonder, helemaal blanchquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh dan is het goed.
Drink jij je thee met of zonder melk en suiker?
mag jij deze luisteren. Deze kan ik op piano helemaal spelen.quote:
Ik kreeg hem ooit aangeraden door een vriend, echt geweldig. Ja inderdaad, en nu wordt youtube ondergespuwd door mensen met hun intouchables opmerkingen, een jaar geleden was het rustigerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef msacras het volgende:
[..]
NATUURLIJK KEN IK LUDOVICO
Ik speel enluister Einaudi
Ik léef Einaudi, zelfs nog voor hij bekend werd bij het grote publiek.
Toen ik Intouchables voor het eerst zag zei ik na 1 minuut "sowieso dat dit van hem is, kan niet anders" en ik kreeg gelijk
Hipsters zijn we toch ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ooit aangeraden door een vriend, echt geweldig. Ja inderdaad, en nu wordt youtube ondergespuwd door mensen met hun intouchables opmerkingen, een jaar geleden was het rustiger
Ik kan geen piano spelen, toch jammerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef msacras het volgende:
[..]
mag jij deze luisteren. Deze kan ik op piano helemaal spelen.
Niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Sorry hypo, maar zonder is inderdaad toch iets lekkerder
Best wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Hipsters zijn we toch ook
Overigens kende ik Primavera al hoor, maar ik zal hem nog wel een keer luisteren.
Wat ik ook aanraad is Michal Nyman
Dan raad ik je vooral deze aanquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Best wel ja
Ken ik nog net, ik zal hem even gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |