Een enorme vooruitgang in 11 vind ik toch wel de mogelijkheid om nummers in de wachtrij te plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2013 02:12 schreef KNAK het volgende:
Ipad en een 'eject' icoontje, dat is het enige waar ik nog niet op geklikt hebHad ik gisteren moeten weten, nu staat en blijft 10.7 er maar op staan tot ik onder dwang over moet gaan naar 11
dank iig voor de uitleg die wellicht in de toekomst gebruikt zal moeten worden
Beetje late reactie, maar thanks!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen cinexplayer en avplayerhd zijn nog serieuze opties voor zover ik weet, vanwege de officiële ac3 ondersteuning. Maar met die 2 apps heb ik juist geen ervaring, want ik heb nog prima werkende oude versies van andere mediaspelers met nog wel ac3 (die inmiddels in nieuwe versies verdwenen zijn).
Wat cinex en avplayer ondersteunen qua streaming weet ik dus niet. Wat ik wel sterk vermoed is dat ze Open In vanuit andere apps ondersteunen. Dat zou betekenen dat je dan met bijv. Filebrowser de mediabestanden download (van een nas of een gedeelde map op je pc) en die stuurt ze door naar de mediaspeler app
Nou.. Vind de mobiele versie van Chrome niet zo fijn, vooral op de iPhone. Safari biedt gemiddeld dan toch net een wat betere ervaring over al m'n apparaten (Dit klinkt idiootquote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen Chrome op de iPad dan?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik beken schuld![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het belachelijk dat de standaardbrowser niet veranderd kan worden. Als ik voor het meerendeel Crome gebruik en bij het klikken op links Safari geopend wordt heeft dat ook vrij weinig zin voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die is half zo snel als Safari.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Achterlijk idd, niet vooruit te rammen dat dingen terwijl de desktop versie echt supersnel is.quote:
Mag geen gebruik maken van Nitro he? Alleen van het veel tragere UIWebView. Net als alle andere alternatieve browsers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achterlijk idd, niet vooruit te rammen dat dingen terwijl de desktop versie echt supersnel is.
Daarom jailbreaken en Nitrous installeren. Kun je ook meteen een tweak downloaden die Chrome instelt als je standaard browser.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag geen gebruik maken van Nitro he? Alleen van het veel tragere UIWebView. Net als alle andere alternatieve browsers.
Doe ik niet aan, geen zin in gezeik met updates. Dan maar gewoon Safari gebruiken, werkt prima.quote:
Photostream (via iCloud).quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe ik foto's kan kopiëren van mijn PC naar de fotoroll van mijn gejailbreakte Ipad zonder Itunes te gebruiken?
Misschien is het mogelijk via iFile, maar ik weet niet in welke directory ze dan moeten zodat ze zichbaar worden in de foto-bekijk-app.
Hoe bedoel je dat en wat is het doel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef o.us2.0 het volgende:
Is er een app waarmee je handmatig wiskundige formules kunt opschrijven?
Een app waarmee ik algebraïsche formules, vergelijkingen en functies kan opschrijven/tekenen en datie dat automatisch uitrekentquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat en wat is het doel?
Wellicht heeft Wolfram Alpha iets voor je. Daar heb ik nog wel eens gebruik van gemaakt toen ik wat wiskunde aan het doen was (algebra, calculus).
Zoiets? http://products.wolframalpha.com/courseassistants/algebra.htmlquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een app waarmee ik algebraïsche formules, vergelijkingen en functies kan opschrijven/tekenen en datie dat automatisch uitrekent.
als je nog niets hebt zou je airvideo player moeten gebruiken, streamt alles.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar thanks!Even kijken wat er ergens anders over die twee players wordt gezegd..
Is dat probleem hiermee opgelost?quote:The VirtualBrowser for Chrome™ App connects you to a cloud-hosted virtual service running the *real* Chrome Browser with *Flash, *Java, *Web Store, *Extensions.
Powerful 'desktop-class' Chrome browser features to your iPad :
★ Flash Player
Browse and use Flash-based websites, apps, games and videos such as:
Games Productivity e-cards/ entertainment
nee, want Flash is juist het probleemquote:Op maandag 22 april 2013 02:50 schreef KNAK het volgende:
Ik weet niet beter dan dat Apple het liefst haar systemen volledig isoleert waardoor flash e.d. niet werken
Ik stuit dus net op het volgende:
[..]
Is dat probleem hiermee opgelost?
Als iTunes je harddisk niet volspamt met vier duplicaten van elke gesyncte foto is het wel fijn, jaquote:Op maandag 22 april 2013 08:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verbaas me er over hoe makkelijk het eigenlijk is om gedownload spul op je iPad te zetten in de goede app. Ik vind iTunes vrij bagger maar je iPad aansluiten, bij apps naar onder scrollen, de juiste app selecteren en je bestandjes in de lijst slepen vind ik een vrij makkelijke flow. Dus wat dat betreft ook een keer kudos voor iTunes.
Precies, dat syncen is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 22 april 2013 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Foto's sync ik niet, zoals eerder in het iPhone topic besproken is laat ik die allemaal op mijn iPhone staan tot mijn iPhone 4 fucking traag is.
Ga ik proberen. Thanks voor de tip.quote:Op zondag 21 april 2013 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als je nog niets hebt zou je airvideo player moeten gebruiken, streamt alles.
Airvideo is God.quote:Op maandag 22 april 2013 12:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga ik proberen. Thanks voor de tip.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:11 schreef Thomas B. het volgende:
Wat zouden jullie nog geven voor een in perfecte staat verkerende tweede hands Ipad 3 16gig wifi van 11 maanden oud? Geen enkel krasje of gebruiksspoor of wat dan ook.
Kan je dat onderbouwen? Ik neem aan dat er wel verschil is tussen een weinig gebruikte Ipad die bijna in nieuwstaat verkeert en een uitgeleefde waar flink op gegamed is.quote:
Datumformaat stel je in bij Settings, General, International, Region formatquote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens hoe ik op de iPad systeemwijd één taal gebruik? Bij het installeren heb ik gewoon Engels gepakt maar mijn data staan wel in het Nederlands. Heeft dat misschien met mijn tijdzone te maken?
Op mijn Mac doet 'ie de data wel in het Engels.
[ afbeelding ]
Siri heeft blijkbaar ook nog wat moeite met multitasken. Ik kon geen twee alarmen tegelijk instellen, dacht dat dat me wel wat tijd scheelde
[ afbeelding ]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef AnneX het volgende:
Het snoertje ging wijlen van de ipad2 na 1 1/2 jaar![]()
Vlg mij een dertig euro bij applestore.
Nu 5 euroen twee keer langer
![]()
http://www.koopjedeal.nl/(...)tale-camera-etc.html
Ms dat anderen iets hebben aan de link?
Ik denk dat zij uitgaan van een normaal gebruikte iPad zonder significante beschadigen o.i.d.. Extremen houden zij geen rekening mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Ik neem aan dat er wel verschil is tussen een weinig gebruikte Ipad die bijna in nieuwstaat verkeert en een uitgeleefde waar flink op gegamed is.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.
Da's ook wel een flinke tekortkoming (haha!) ja van de standaard-lader.quote:
Heb je hem al eens opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef Djibril het volgende:
Help ik heb een probleem.
Ik heb een Ipad 2 en gebruik hem eigenlijk alleen maar voor mijn studie.
Nou kwam ik gisteren thuis van de uni en wilde wat werk verrichten, maar nu reageert mijn Ipad niet meer. Hij zegt de hele tijd
serveridentiteit niet gecontroleerd
Wifi kan de ideniteit van ...... paar getallen niet controleren.
Wilt ut toch doorgaan?
En dan zeg ik annuleer maar reageert het niet meer
De homeknop en zo doen het nog, maar dat balkje laat mij niks doen qua touch.
Kan iemand mij helpen?
Zelfs dat lukt niet. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten maar omdat dat balkje ervoor staat lukt het mij niet om touch te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb je hem al eens opnieuw opgestart?
How to force your iPad to restartquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt niet. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten maar omdat dat balkje ervoor staat lukt het mij niet om touch te gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
How to force your iPad to restart
Ik ben nu trouwens helemaal weg van Tiny Tower. Echt een heel leuk spelletje
Ja, dankje. Ik wist niet dat je zo je Ipad kon opstarten. Haha ik ben beetje onhandig met apparatuur, ik gebruik het ook alleen voor mijn studie. Ik kom vaak nog voor verassingen te staan terwijl ik hem al best lang heb.quote:
Ach, dit soort situaties zorgen ervoor dat je leertquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:18 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ja, dankje. Ik wist niet dat je zo je Ipad kon opstarten. Haha ik ben beetje onhandig met apparatuur, ik gebruik het ook alleen voor mijn studie. Ik kom vaak nog voor verassingen te staan terwijl ik hem al best lang heb.
Instant buy datquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef kikoooooo het volgende:
Grand Theft Auto: Vice City 1.3
**TIJDELIJKE AANBIEDING**
Grand Theft Auto: Vice City nu met korting te koop. Breid je Rockstar Games-verzameling uit.
Welkom terug in Vice City. Welkom terug in de jaren 80.
Van 4.99 voor 1.79
Onzin. Zolang je maar een originele lader gebruikt.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.
Wat betreft stroomtoevoer waarschijnlijk wel, kwaliteit van de bekabeling zal wel minder zijn (vergroot risico op doorbranden e.d.).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Onzin. Zolang je maar een originele lader gebruikt.
Gekochtquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef kikoooooo het volgende:
Grand Theft Auto: Vice City 1.3
**TIJDELIJKE AANBIEDING**
Grand Theft Auto: Vice City nu met korting te koop. Breid je Rockstar Games-verzameling uit.
Welkom terug in Vice City. Welkom terug in de jaren 80.
Van 4.99 voor 1.79
Ik vind het verschrikkelijk ja. Heb het spel meteen gekocht bij het uitkomen. Zowel op een iPhone 5 als een iPad gespeeld en ik vond de controls helemaal niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:08 schreef KNAK het volgende:
De besturing van zulke spellen, is dat niet volkomen waardeloos op een touch apparaat?
Alle GTA's al erop gehad, evenals alle Modern Combat/Warfare/weet ik veel wat nog meer, en nee, kan er niet mee overweg
Het zou cool zijn als je je iPhone daarvoor kon gebruiken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is er geen wireless gamepad voor spellen als GTA en Fifa?
Router al gereset neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef AnneX het volgende:
Dus is de ipad kaduk![]()
Hij maakt geen verbinding met wifi![]()
Dat ging mis van het ene moment op het andere![]()
Via iTunes: restore ipad en don't back up aangeklikt.
Duurde heel lang allemaal en geen succes.
of heeft iemand nog een ander idee of linkje voor mij?
# sad
Cinexplayer moet je voor betalen, is er geen goed gratis programma? Zal wel eens een itunes kaartje kopen maar dat gaat vandaag niet meer lukken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef matthijst het volgende:
Cinexplayer installeren.
En dan iPad aansluiten, links je ipad klikken, rechts op apps, naar benedenscrollen, cinexplayer selecteren en dan add kiezen....
Werkt perfect.
Begrijpelijk natuurlijk. Maandag dan maar een iTunes kaartje meebrengen van de winkel, het kost nu niet echt zoveel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de betere apps zul je wel vaker de portemonnee moeten trekken. Het maken van goede apps kost enorm veel tijd en geld, dus ze willen natuurlijk dat terugverdienen.
Zonder Jailbreak kom je dan niet ver.quote:Op zondag 5 mei 2013 05:19 schreef KNAK het volgende:
Iemand enig idee hoe die dock balk weg te halen is?
Dat is die balk waar icons op staan.. soort van plank, en deze vloekt nogal op mijn home screen wallpaper,..
Ik wil dus graag alleen icons hebben aan de onderkant, zonder die leipe balk. Meer dan transparant krijgen lukt niet
We zitten hier in het iPad topicquote:Op zondag 5 mei 2013 11:38 schreef AnneX het volgende:
Je kunt toch de hele balk/ dock plus icons verbergen!
Pas als je met de muis eroverheen gaat / nodig hebt, floepen alle icons tevoorschijn.
Jailbreak aanwezig. Springtomize heeft een aantal opties maar geen van allen zorgt ervoor dat die brede plank waar die icoontjes op staan in de dock verdwijnt.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zonder Jailbreak kom je dan niet ver.
Hmm, dat is dan ook zover als mijn kennis over dat onderwerp gaatquote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Jailbreak aanwezig. Springtomize heeft een aantal opties maar geen van allen zorgt ervoor dat die brede plank waar die icoontjes op staan in de dock verdwijnt.
Weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven anders had ik google wel gebruikt
Dank je wel!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt dat automatisch downloaden uitschakelen in de instellingen.
Apps verdwijnen niet als je met een andere ID aanmeldt, maar je zult ze niet meer kunnen updaten dan waarschijnlijk
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand of er nu ergens een mooie aanbieding is voor de iPad 4e generatie 32gb?
De app store biedt 'm voor moederdag aan met gratis inkrassing van twee regels tekst. Neem aan dat je daar niet op zit te wachten??quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand of er nu ergens een mooie aanbieding is voor de iPad 4e generatie 32gb?
Heb 'm laatst bij de MyCom in M'tricht gekocht voor 570 euro dacht ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Max-Westerman het volgende:
dat is standaard al gratis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
De app store biedt 'm voor moederdag aan met gratis inkrassing van twee regels tekst. Neem aan dat je daar niet op zit te wachten??
Zou het zelf ook nooit doen, al is het maar om in de toekomst doorverkoop niet uit te sluiten. Dan kun je beter je smart case laten graveren als je het toch persoonlijk wilt maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:14 schreef Tokus het volgende:
dat is standaard al gratis.
En zorgt er ook voor dat je hem niet binnen een paar dagen kan terugsturen als hij niet bevalt.
Cinexplayer speelt alles wat ik m aanlever?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:53 schreef KNAK het volgende:
HDPlayer werkt subliemCInesplayer is wat minder
Eerstgenoemde werkt super met ondertiteling, je kan brightness/saturation etc bijstellen,. zeker aan te raden!
CineXplayer heeft, net als de meeste players, problemen met sommige audiocodecs. Dit is een licentieprobleem waar veel players sinds de laatste update last van hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Cinexplayer speelt alles wat ik m aanlever?
Gebruik geen ondertitels en brightness/saturation? 't is een iPad, geen samsung apparaat met crappy colors en blauw wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |