Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef AnneX het volgende:
Het snoertje ging wijlen van de ipad2 na 1 1/2 jaar![]()
Vlg mij een dertig euro bij applestore.
Nu 5 euroen twee keer langer
![]()
http://www.koopjedeal.nl/(...)tale-camera-etc.html
Ms dat anderen iets hebben aan de link?
Ik denk dat zij uitgaan van een normaal gebruikte iPad zonder significante beschadigen o.i.d.. Extremen houden zij geen rekening mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Ik neem aan dat er wel verschil is tussen een weinig gebruikte Ipad die bijna in nieuwstaat verkeert en een uitgeleefde waar flink op gegamed is.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.
Da's ook wel een flinke tekortkoming (haha!) ja van de standaard-lader.quote:
Heb je hem al eens opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef Djibril het volgende:
Help ik heb een probleem.
Ik heb een Ipad 2 en gebruik hem eigenlijk alleen maar voor mijn studie.
Nou kwam ik gisteren thuis van de uni en wilde wat werk verrichten, maar nu reageert mijn Ipad niet meer. Hij zegt de hele tijd
serveridentiteit niet gecontroleerd
Wifi kan de ideniteit van ...... paar getallen niet controleren.
Wilt ut toch doorgaan?
En dan zeg ik annuleer maar reageert het niet meer
De homeknop en zo doen het nog, maar dat balkje laat mij niks doen qua touch.
Kan iemand mij helpen?
Zelfs dat lukt niet. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten maar omdat dat balkje ervoor staat lukt het mij niet om touch te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb je hem al eens opnieuw opgestart?
How to force your iPad to restartquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt niet. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten maar omdat dat balkje ervoor staat lukt het mij niet om touch te gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
How to force your iPad to restart
Ik ben nu trouwens helemaal weg van Tiny Tower. Echt een heel leuk spelletje
Ja, dankje. Ik wist niet dat je zo je Ipad kon opstarten. Haha ik ben beetje onhandig met apparatuur, ik gebruik het ook alleen voor mijn studie. Ik kom vaak nog voor verassingen te staan terwijl ik hem al best lang heb.quote:
Ach, dit soort situaties zorgen ervoor dat je leertquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:18 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ja, dankje. Ik wist niet dat je zo je Ipad kon opstarten. Haha ik ben beetje onhandig met apparatuur, ik gebruik het ook alleen voor mijn studie. Ik kom vaak nog voor verassingen te staan terwijl ik hem al best lang heb.
Instant buy datquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef kikoooooo het volgende:
Grand Theft Auto: Vice City 1.3
**TIJDELIJKE AANBIEDING**
Grand Theft Auto: Vice City nu met korting te koop. Breid je Rockstar Games-verzameling uit.
Welkom terug in Vice City. Welkom terug in de jaren 80.
Van 4.99 voor 1.79
Onzin. Zolang je maar een originele lader gebruikt.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.
Wat betreft stroomtoevoer waarschijnlijk wel, kwaliteit van de bekabeling zal wel minder zijn (vergroot risico op doorbranden e.d.).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Onzin. Zolang je maar een originele lader gebruikt.
Gekochtquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef kikoooooo het volgende:
Grand Theft Auto: Vice City 1.3
**TIJDELIJKE AANBIEDING**
Grand Theft Auto: Vice City nu met korting te koop. Breid je Rockstar Games-verzameling uit.
Welkom terug in Vice City. Welkom terug in de jaren 80.
Van 4.99 voor 1.79
Ik vind het verschrikkelijk ja. Heb het spel meteen gekocht bij het uitkomen. Zowel op een iPhone 5 als een iPad gespeeld en ik vond de controls helemaal niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:08 schreef KNAK het volgende:
De besturing van zulke spellen, is dat niet volkomen waardeloos op een touch apparaat?
Alle GTA's al erop gehad, evenals alle Modern Combat/Warfare/weet ik veel wat nog meer, en nee, kan er niet mee overweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |