Als iTunes je harddisk niet volspamt met vier duplicaten van elke gesyncte foto is het wel fijn, jaquote:Op maandag 22 april 2013 08:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verbaas me er over hoe makkelijk het eigenlijk is om gedownload spul op je iPad te zetten in de goede app. Ik vind iTunes vrij bagger maar je iPad aansluiten, bij apps naar onder scrollen, de juiste app selecteren en je bestandjes in de lijst slepen vind ik een vrij makkelijke flow. Dus wat dat betreft ook een keer kudos voor iTunes.
Precies, dat syncen is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 22 april 2013 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Foto's sync ik niet, zoals eerder in het iPhone topic besproken is laat ik die allemaal op mijn iPhone staan tot mijn iPhone 4 fucking traag is.
Ga ik proberen. Thanks voor de tip.quote:Op zondag 21 april 2013 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als je nog niets hebt zou je airvideo player moeten gebruiken, streamt alles.
Airvideo is God.quote:Op maandag 22 april 2013 12:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga ik proberen. Thanks voor de tip.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:11 schreef Thomas B. het volgende:
Wat zouden jullie nog geven voor een in perfecte staat verkerende tweede hands Ipad 3 16gig wifi van 11 maanden oud? Geen enkel krasje of gebruiksspoor of wat dan ook.
Kan je dat onderbouwen? Ik neem aan dat er wel verschil is tussen een weinig gebruikte Ipad die bijna in nieuwstaat verkeert en een uitgeleefde waar flink op gegamed is.quote:
Datumformaat stel je in bij Settings, General, International, Region formatquote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens hoe ik op de iPad systeemwijd één taal gebruik? Bij het installeren heb ik gewoon Engels gepakt maar mijn data staan wel in het Nederlands. Heeft dat misschien met mijn tijdzone te maken?
Op mijn Mac doet 'ie de data wel in het Engels.
[ afbeelding ]
Siri heeft blijkbaar ook nog wat moeite met multitasken. Ik kon geen twee alarmen tegelijk instellen, dacht dat dat me wel wat tijd scheelde
[ afbeelding ]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef AnneX het volgende:
Het snoertje ging wijlen van de ipad2 na 1 1/2 jaar![]()
Vlg mij een dertig euro bij applestore.
Nu 5 euroen twee keer langer
![]()
http://www.koopjedeal.nl/(...)tale-camera-etc.html
Ms dat anderen iets hebben aan de link?
Ik denk dat zij uitgaan van een normaal gebruikte iPad zonder significante beschadigen o.i.d.. Extremen houden zij geen rekening mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Ik neem aan dat er wel verschil is tussen een weinig gebruikte Ipad die bijna in nieuwstaat verkeert en een uitgeleefde waar flink op gegamed is.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhhh... sommige goedkope kabels schijnen écht niet goed voor je apparaat te zijn. Ik zou 't er niet op wagen.
Da's ook wel een flinke tekortkoming (haha!) ja van de standaard-lader.quote:
Heb je hem al eens opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef Djibril het volgende:
Help ik heb een probleem.
Ik heb een Ipad 2 en gebruik hem eigenlijk alleen maar voor mijn studie.
Nou kwam ik gisteren thuis van de uni en wilde wat werk verrichten, maar nu reageert mijn Ipad niet meer. Hij zegt de hele tijd
serveridentiteit niet gecontroleerd
Wifi kan de ideniteit van ...... paar getallen niet controleren.
Wilt ut toch doorgaan?
En dan zeg ik annuleer maar reageert het niet meer
De homeknop en zo doen het nog, maar dat balkje laat mij niks doen qua touch.
Kan iemand mij helpen?
Zelfs dat lukt niet. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten maar omdat dat balkje ervoor staat lukt het mij niet om touch te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb je hem al eens opnieuw opgestart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |