Begrijpelijk natuurlijk. Maandag dan maar een iTunes kaartje meebrengen van de winkel, het kost nu niet echt zoveel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de betere apps zul je wel vaker de portemonnee moeten trekken. Het maken van goede apps kost enorm veel tijd en geld, dus ze willen natuurlijk dat terugverdienen.
Zonder Jailbreak kom je dan niet ver.quote:Op zondag 5 mei 2013 05:19 schreef KNAK het volgende:
Iemand enig idee hoe die dock balk weg te halen is?
Dat is die balk waar icons op staan.. soort van plank, en deze vloekt nogal op mijn home screen wallpaper,..
Ik wil dus graag alleen icons hebben aan de onderkant, zonder die leipe balk. Meer dan transparant krijgen lukt niet
We zitten hier in het iPad topicquote:Op zondag 5 mei 2013 11:38 schreef AnneX het volgende:
Je kunt toch de hele balk/ dock plus icons verbergen!
Pas als je met de muis eroverheen gaat / nodig hebt, floepen alle icons tevoorschijn.
Jailbreak aanwezig. Springtomize heeft een aantal opties maar geen van allen zorgt ervoor dat die brede plank waar die icoontjes op staan in de dock verdwijnt.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zonder Jailbreak kom je dan niet ver.
Hmm, dat is dan ook zover als mijn kennis over dat onderwerp gaatquote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Jailbreak aanwezig. Springtomize heeft een aantal opties maar geen van allen zorgt ervoor dat die brede plank waar die icoontjes op staan in de dock verdwijnt.
Weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven anders had ik google wel gebruikt
Dank je wel!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt dat automatisch downloaden uitschakelen in de instellingen.
Apps verdwijnen niet als je met een andere ID aanmeldt, maar je zult ze niet meer kunnen updaten dan waarschijnlijk
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand of er nu ergens een mooie aanbieding is voor de iPad 4e generatie 32gb?
De app store biedt 'm voor moederdag aan met gratis inkrassing van twee regels tekst. Neem aan dat je daar niet op zit te wachten??quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand of er nu ergens een mooie aanbieding is voor de iPad 4e generatie 32gb?
Heb 'm laatst bij de MyCom in M'tricht gekocht voor 570 euro dacht ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Max-Westerman het volgende:
dat is standaard al gratis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
De app store biedt 'm voor moederdag aan met gratis inkrassing van twee regels tekst. Neem aan dat je daar niet op zit te wachten??
Zou het zelf ook nooit doen, al is het maar om in de toekomst doorverkoop niet uit te sluiten. Dan kun je beter je smart case laten graveren als je het toch persoonlijk wilt maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:14 schreef Tokus het volgende:
dat is standaard al gratis.
En zorgt er ook voor dat je hem niet binnen een paar dagen kan terugsturen als hij niet bevalt.
Cinexplayer speelt alles wat ik m aanlever?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:53 schreef KNAK het volgende:
HDPlayer werkt subliemCInesplayer is wat minder
Eerstgenoemde werkt super met ondertiteling, je kan brightness/saturation etc bijstellen,. zeker aan te raden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |