Safari, want snel, iCloud tabs, bookmark synchronisatie enz. Kom niks te kort aan functies. Op desktop had ik altijd Chrome, maar gebruik ik nu ook Safari.quote:
Waarom gebruik jij geen Chrome op de iPad dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Safari, want snel, iCloud tabs, bookmark synchronisatie enz. Kom niks te kort aan functies. Op desktop had ik altijd Chrome, maar gebruik ik nu ook Safari.
Op m'n gejailbreakte iPhone staat Nitrous, waardoor elke browser (ook in-app) net zo snel is als Safari.
Een enorme vooruitgang in 11 vind ik toch wel de mogelijkheid om nummers in de wachtrij te plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2013 02:12 schreef KNAK het volgende:
Ipad en een 'eject' icoontje, dat is het enige waar ik nog niet op geklikt hebHad ik gisteren moeten weten, nu staat en blijft 10.7 er maar op staan tot ik onder dwang over moet gaan naar 11
dank iig voor de uitleg die wellicht in de toekomst gebruikt zal moeten worden
Beetje late reactie, maar thanks!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen cinexplayer en avplayerhd zijn nog serieuze opties voor zover ik weet, vanwege de officiële ac3 ondersteuning. Maar met die 2 apps heb ik juist geen ervaring, want ik heb nog prima werkende oude versies van andere mediaspelers met nog wel ac3 (die inmiddels in nieuwe versies verdwenen zijn).
Wat cinex en avplayer ondersteunen qua streaming weet ik dus niet. Wat ik wel sterk vermoed is dat ze Open In vanuit andere apps ondersteunen. Dat zou betekenen dat je dan met bijv. Filebrowser de mediabestanden download (van een nas of een gedeelde map op je pc) en die stuurt ze door naar de mediaspeler app
Nou.. Vind de mobiele versie van Chrome niet zo fijn, vooral op de iPhone. Safari biedt gemiddeld dan toch net een wat betere ervaring over al m'n apparaten (Dit klinkt idiootquote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen Chrome op de iPad dan?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik beken schuld![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het belachelijk dat de standaardbrowser niet veranderd kan worden. Als ik voor het meerendeel Crome gebruik en bij het klikken op links Safari geopend wordt heeft dat ook vrij weinig zin voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die is half zo snel als Safari.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Achterlijk idd, niet vooruit te rammen dat dingen terwijl de desktop versie echt supersnel is.quote:
Mag geen gebruik maken van Nitro he? Alleen van het veel tragere UIWebView. Net als alle andere alternatieve browsers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achterlijk idd, niet vooruit te rammen dat dingen terwijl de desktop versie echt supersnel is.
Daarom jailbreaken en Nitrous installeren. Kun je ook meteen een tweak downloaden die Chrome instelt als je standaard browser.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag geen gebruik maken van Nitro he? Alleen van het veel tragere UIWebView. Net als alle andere alternatieve browsers.
Doe ik niet aan, geen zin in gezeik met updates. Dan maar gewoon Safari gebruiken, werkt prima.quote:
Photostream (via iCloud).quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe ik foto's kan kopiëren van mijn PC naar de fotoroll van mijn gejailbreakte Ipad zonder Itunes te gebruiken?
Misschien is het mogelijk via iFile, maar ik weet niet in welke directory ze dan moeten zodat ze zichbaar worden in de foto-bekijk-app.
Hoe bedoel je dat en wat is het doel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef o.us2.0 het volgende:
Is er een app waarmee je handmatig wiskundige formules kunt opschrijven?
Een app waarmee ik algebraïsche formules, vergelijkingen en functies kan opschrijven/tekenen en datie dat automatisch uitrekentquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat en wat is het doel?
Wellicht heeft Wolfram Alpha iets voor je. Daar heb ik nog wel eens gebruik van gemaakt toen ik wat wiskunde aan het doen was (algebra, calculus).
Zoiets? http://products.wolframalpha.com/courseassistants/algebra.htmlquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een app waarmee ik algebraïsche formules, vergelijkingen en functies kan opschrijven/tekenen en datie dat automatisch uitrekent.
als je nog niets hebt zou je airvideo player moeten gebruiken, streamt alles.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar thanks!Even kijken wat er ergens anders over die twee players wordt gezegd..
Is dat probleem hiermee opgelost?quote:The VirtualBrowser for Chrome™ App connects you to a cloud-hosted virtual service running the *real* Chrome Browser with *Flash, *Java, *Web Store, *Extensions.
Powerful 'desktop-class' Chrome browser features to your iPad :
★ Flash Player
Browse and use Flash-based websites, apps, games and videos such as:
Games Productivity e-cards/ entertainment
nee, want Flash is juist het probleemquote:Op maandag 22 april 2013 02:50 schreef KNAK het volgende:
Ik weet niet beter dan dat Apple het liefst haar systemen volledig isoleert waardoor flash e.d. niet werken
Ik stuit dus net op het volgende:
[..]
Is dat probleem hiermee opgelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |