dat klinkt niet genuanceerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zoals in talloze andere sporten gok ik
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Alpecin Shampoo - Doping für die Haare!
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij Katusha niet eerder wisten dat Vicioso moest getuigenquote:Katusha zet Vicioso op non-actief
Katusha heeft hun Spaanse renner Ángel Vicioso voorlopig op non-actief gesteld omdat 35-jarige renner dinsdag niet kwam opdagen als getuige bij het proces rond dopingaffaire Operación Puerto. "Hij had ons verteld dat zijn zaak gesloten was, maar hij blijkt ons niet de waarheid te hebben verteld," aldus Katusha general manager Vyacheslav Ekimov. 'We willen op elke mogelijke manier meewerken met de UCI. Acties als die van Vicioso schaden ons imago alleen maar', aldus Ekimov.
Stelletje hypocrieten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij Katusha niet eerder wisten dat Vicioso moest getuigen
... aldus Ekimovquote:Acties als die van Vicioso schaden ons imago alleen maar', aldus Ekimov.
quote:Ekimov denies Hamilton's claims of Armstrong doping
Russian would accept 2004 Olympic gold medal
Viatcheslav Ekimov has called Taylor Hamilton a liar and said the American rider was just out for money in his newest allegations that Lance Armstrong used doping products. Ekimov, now a directeur sportif for Team RadioShack, said that he would accept the gold medal from the 2004 Olympics which Hamilton has returned.
Gewoon keiharde blufquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Toch knap om zo hypocriet te zijn
Zit in Rusland wel veilig want daar vallen ze hem toch niet meer lastig.quote:
http://www.nu.nl/sport/32(...)erken-met-usada.htmlquote:Armstrong weigert mee te werken met USADA
HOOFDDORP - Lance Armstrong heeft besloten toch geen medewerking te verlenen aan het Amerikaanse dopingagentschap USADA. De van zijn voetstuk gevallen oud-renner laat daarmee de kans op strafvermindering liggen.
De Amerikaan zou echter wel bereid zijn mee te werken met een internationaal tribunaal, bevestigt zijn raadsman Tim Herman woensdag.
Armstrong, die zijn zeven Tourtitels afgenomen zag worden naar aanleiding van zijn aandeel in 'het meest geraffineerde dopingnetwerk aller tijden', vindt dat USADA niet het aangewezen orgaan is om misstanden binnen een vooral Europese sport te onderzoeken.
"Lance is bereid medewerking te verlenen aan een internationale autoriteit, daar is hij heel stellig in: hij zal de eerste zijn die zijn mond open doet en zal geen enkele vraag uit de weg gaan", aldus Herman.
"Wij blijven hoop houden dat er een internationaal tribunaal gevormd wordt en stellen alles in het werk om daar een rol in te kunnen spelen. Tot die tijd weigert Lance medewerking te verlenen aan de pogingen van USADA om selectief bepaalde renners te vervolgen."
Het Amerikaanse dopingagentschap heeft niet de bevoegdheid om de sport mondiaal door te lichten en is daarom te eenzijdig, vindt Armstrong. "Slechts vijf procent wordt aangepakt, de rest van de wielersport blijft buiten schot op deze manier."
weten we dat ook weerquote:Unfortunately your registration at CyclingNews Forum did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted
zo uitgekookt die vent, het enige dat voor hem voorop staat is dat hij juridisch alles dichttimmert zodat hij zijn geld kan houden. En dan net doen alsof hij alles wil doen voor een schone sportquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:05 schreef Wombcat het volgende:
Armstrong wil nu weer niet meewerken met het USADA
[..]
http://www.nu.nl/sport/32(...)erken-met-usada.html
Wat ze met het vergedrukte bedoelen is natuurlijk: Lance is de laatste om mee te werken en zal geen enkel vraag uit de weg gaan die hij niet kan ontwijken. Ik nl. zo'n vermoeden dat een internationaal tribunaal hem niet onder ede kan verhoren.
Kan hem dat nauwelijks verwijten, het is toch wel handig om wat geld over te houden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
zo uitgekookt die vent, het enige dat voor hem voorop staat is dat hij juridisch alles dichttimmert zodat hij zijn geld kan houden. En dan net doen alsof hij alles wil doen voor een schone sport
de manier hoe hij stelselmatig mensen ten gronde heeft willen richten omdat ze hem beschuldigden van de waarheid... en die is nu naar buiten gekomen. En jezelf dan alsnog in alle bochten wringen... nee die vent verdient het wat mij betreft om tot de laatste cent uitgekleed te wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan hem dat nauwelijks verwijten, het is toch wel handig om wat geld over te houden.
Ja heel erg jammer dat hij in het interview verklaarde er alles aan te doen om alles eerlijk naar buiten te brengen, we weten (en leren) wel beter maar het hoge woord is er uit. Er zou een hoop geleerd kunnen worden van zijn getuigenis maar of het sport/wielrennen perse beter maakt...
Zou het bijna sneu vinden, hier wordt ie ook weer enorm mee onder druk gezet, want als hij voor een goed gesprek gaat zitten en zegt dat ie niet gebruikt heeft geloven ze hem niet (ik zeg niet of dat wel of niet terecht is)quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:40 schreef Karina het volgende:
En nu is Boogerd aan de beurt om even goed aan te tand te worden gevoeld![]()
NOS wil goed gesprek over doping met Michael Boogerd
Oud-profrenner Michael Boogerd moet open kaart spelen over zijn wielerloopbaan voor hij weer aan de slag kan als commentator bij de NOS. Dat meldt het AD.
De naam van Boogerd, de succesvolste Nederlandse klassementsrenner van de afgelopen decennia, wordt in de wielerwereld sinds de epo-onthullingen in de Rabobankploeg steeds meer in verband gebracht met dopinggebruik.
Op de vraag of Boogerd nog welkom is bij de NOS, antwoordt hoofdredacteur Sport Maarten Nooter: 'Ik zou hem best terug willen zien. Maar daarvoor wil ik eerst van hem weten hoe het precies zit en wat er nou allemaal wel en niet is gebeurd.' Boogerd zelf blijft dopinggebruik stellig ontkennen.
De NOS zal het komende wielerseizoen verder 'zakelijker' en 'minder romantisch' benaderen en verslaan. Ook zullen de traditionele openingsklassiekers Omloop het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne aanstaand weekend niet worden uitgezonden
Bron
Zou het bijna sneu vinden, hier wordt ie ook weer enorm mee onder druk gezet, want als hij voor een goed gesprek gaat zitten en zegt dat ie niet gebruikt heeft geloven ze hem niet (ik zeg niet of dat wel of niet terecht is)quote:
Hoezo genoegen nemen? De renners zitten daar uit vrije wil, niet omdat ze gedwongen zitten om daar de waarheid te vertellen. Als Boogerd zou gezegd hebben van 'ik heb niets gebruikt', dan is het accepteren het enige wat ze bij de NDA konden doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Boogerd het allemaal allang verklaart bij de NDA, ik kan me nl niet voorstellen, dat die genoegen nemen met een "ik heb niks gebruikt verklaring"
Dat zei Armstrong toch ook, maar zijn ex-collega's verklaarden anders. Zoals ik het heb meegekregen zijn er genoeg renners die Boogerd en Dekker noemen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo genoegen nemen? De renners zitten daar uit vrije wil, niet omdat ze gedwongen zitten om daar de waarheid te vertellen. Als Boogerd zou gezegd hebben van 'ik heb niets gebruikt', dan is het accepteren het enige wat ze bij de NDA konden doen.
lulverhaal aldus de NOSquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:40 schreef Karina het volgende:
En nu is Boogerd aan de beurt om even goed aan te tand te worden gevoeld![]()
NOS wil goed gesprek over doping met Michael Boogerd
Oud-profrenner Michael Boogerd moet open kaart spelen over zijn wielerloopbaan voor hij weer aan de slag kan als commentator bij de NOS. Dat meldt het AD.
De naam van Boogerd, de succesvolste Nederlandse klassementsrenner van de afgelopen decennia, wordt in de wielerwereld sinds de epo-onthullingen in de Rabobankploeg steeds meer in verband gebracht met dopinggebruik.
Op de vraag of Boogerd nog welkom is bij de NOS, antwoordt hoofdredacteur Sport Maarten Nooter: 'Ik zou hem best terug willen zien. Maar daarvoor wil ik eerst van hem weten hoe het precies zit en wat er nou allemaal wel en niet is gebeurd.' Boogerd zelf blijft dopinggebruik stellig ontkennen.
De NOS zal het komende wielerseizoen verder 'zakelijker' en 'minder romantisch' benaderen en verslaan. Ook zullen de traditionele openingsklassiekers Omloop het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne aanstaand weekend niet worden uitgezonden
Bron
Ja en? Wat maakt het uit dat Armstrong dat ook zei. Dit is niet onder ede, dus Boogerd kan vertellen wat ie wil en de NDA moet genoegen nemen met waar Booerd mee komt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zei Armstrong toch ook, maar zijn ex-collega's verklaarden anders. Zoals ik het heb meegekregen zijn er genoeg renners die Boogerd en Dekker noemen.
Yep je hebt gelijk:quote:
Je springt wel weer erg in de verdediging, je bent collega/familie van hem?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt het uit dat Armstrong dat ook zei. Dit is niet onder ede, dus Boogerd kan vertellen wat ie wil en de NDA moet genoegen nemen met waar Boogerd mee komt.
Gaat ie weer zo beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je springt wel weer erg in de verdediging, je bent collega/familie van hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |