zegt sky dat ook niet? maar dan met voedingquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef kl1172 het volgende:
Lefevre had het ook over de (dominante) Mapei periode toen hij daar ploegleider was, er was geen doping mee gemoeid. Ze selecteerden de beste jongeren (omdat ze het geld hadden) en via training en discipline werden het kampioenen te vergelijken met hoe men het in de DDR deed (zei hij letterlijk zoals in de DDR). Maar doping? Nee.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef kl1172 het volgende:
Lefevre had het ook over de (dominante) Mapei periode toen hij daar ploegleider was, er was geen doping mee gemoeid. Ze selecteerden de beste jongeren (omdat ze het geld hadden) en via training en discipline werden het kampioenen te vergelijken met hoe men het in de DDR deed (zei hij letterlijk zoals in de DDR). Maar doping? Nee.
'Marginal gains' en Wattagemeters zijn de wondermiddelen van Sky inderdaad...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zegt sky dat ook niet? maar dan met voeding
Is dit een grap?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef kl1172 het volgende:
Stond deze week in de Humo (Belgisch weekblad) .quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-een-schaamlap.dhtmlquote:Op 1 januari 2005 begon het ’wielerjaar nul’, zoals Lefevere het altijd verkondigde. Met een nieuw ethisch charter voor alle topploegen begon de schandaalrijke sport met een schone lei. Het ’crapuul’ moest eruit, stelde Lefevere meermalen. Alle zaken van vóór 2005 waren wat hem betreft verjaard.
De strenge ethische code werd opgesteld door Manolo Saiz en Lefevere, twee ploegbazen van naam en faam. Saiz werd vorig jaar gearresteerd. De Spanjaard bleek een spilfiguur te zijn in het dopingnetwerk van de Spaanse arts Fuentes. Lefevere ligt nu onder vuur, door publicaties in Het Laatste Nieuws. Dinsdag beschuldigde die krant hem van het aanzetten tot doping. Dezelfde dag bekende ex-kopman Johan Museeuw dat hij ook verboden middelen heeft gebruikt. Hij diende zijn ontslag in als pr-man bij QuickStep.
Gisteren schetste een nog actieve renner van QuickStep in Het Laatste Nieuws een onthutsend beeld van Lefevere en de actuele cultuur binnen de ploeg. Hij vertelt over feestjes met xtc en cocaïne. Ploegarts Yvan van Mol zou precies weten wanneer de controleurs langs komen. Die zouden ook omgekocht worden. Volgens de anonieme renner gebruiken de toprenners ’grote dingen’: epo in lage doses, IGF (voorloper van het huidige groeihormoon) en groeihormonen. Lefevere en Van Mol zouden van dat alles op de hoogte zijn en er financieel wijzer van worden.
Hij zat daar dus ook voor iets tussen, dat betekenisloze charter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-een-schaamlap.dhtml
Uit 2007 maar relevant omdat het gaat over die mafkees van een Lefevere. Maar goed dat na 2006 er geen doping meer werd gebruikt door de meeste wielrenners. Het jaar nul begon iets later maar Lefevere heeft er toch maar samen met Saiz voor gezorgd dat het ethisch charter de wielersport veel goeds heeft gebracht.
Ja, Team Sky is het enige team dat met wattegemeters werktquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Marginal gains' en Wattagemeters zijn de wondermiddelen van Sky inderdaad...
En Lefevre, lolololol.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef kl1172 het volgende:
huh? veel goeds gebracht.. het jaar 0 begon later? het jaar 0 is er nog nooit geweest in het wielrennen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-een-schaamlap.dhtml
Uit 2007 maar relevant omdat het gaat over die mafkees van een Lefevere. Maar goed dat na 2006 er geen doping meer werd gebruikt door de meeste wielrenners. Het jaar nul begon iets later maar Lefevere heeft er toch maar samen met Saiz voor gezorgd dat het ethisch charter de wielersport veel goeds heeft gebracht.
1771quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh? veel goeds gebracht.. het jaar 0 begon later? het jaar 0 is er nog nooit geweest in het wielrennen.
Nou ja, gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Stond deze week in de Humo (Belgisch weekblad) .
Eerlijk is eerlijk, hij zei ook dat er ook een hoop Spanjaarden werden afgedankt op het einde van het seizoen (96 of 97) omdat ze in contact kwamen met Ferrari, maar die vergelijking met de DDR is toch wel een erg ongelukkige vergelijking. Waarom dan geen vergelijking met US Postal, maar dan zonder de doping.
Die commentators, almaar de sprint anticiperenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig hebben we de beelden nog.
Heerlijk ook zonder helm Paris - Roubaix rijden!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha mooi, bedankt voor het delen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kennelijk een r vergeten in de titel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Stond deze week in de Humo (Belgisch weekblad) .
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh? veel goeds gebracht.. het jaar 0 begon later? het jaar 0 is er nog nooit geweest in het wielrennen.
In 1994(3e), 1995(1e en 3e), 1996(1-2-3), 1997(3e), 1998(1-2-3), 1999(1-2-3), 2000(1e) stond er altijd iemand, meestal meer, van Mapei op het podium. Dat is echt ziek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef OProg het volgende:
De overheersing was wat minder groot, maar in 2001 stonden er ook gewoon drie van Lefevre op het podium.
Ah. Die van Nadal en wat belangrijke voetballers zijn dus weg!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef FredWielergek het volgende:
http://www.nu.nl/sport/32(...)entes-spoorloos.html
spanjaarden
Nadal was laatst nogal opgeluchtquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Ah. Die van Nadal en wat belangrijke voetballers zijn dus weg!
Grappig eigenlijk. Ik heb de wedstrijden live gezien, weer nog ongeveer wie er allemaal goed waren maar besef me nu pas bij het zien van die lijst dat ze hetzelfde (Mapei of aanverwant) shirtje aanhadden. Ook omdat de overheersing tot niet zo enrom was als tijdens het Museeuw-jaar en het met name groot uitgemeten werd dat Domo het nog een keer deed omdat de Italiaanse tak toen weg was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Steven184 het volgende:
Vicioso is inmiddels gevonden in Andorra.
[..]
In 1994(3e), 1995(1e en 3e), 1996(1-2-3), 1997(3e), 1998(1-2-3), 1999(1-2-3), 2000(1e) stond er altijd iemand, meestal meer, van Mapei op het podium. Dat is echt ziek.
Met Domo deed hij het inderdaad nog eens over, door in allebei de jaren te winnen. Met Quickstep wist hij hem nog viermaal te winnen, maar nu enkel met Boonen.
Bizar inderdaad als je het op een rijtje zet. Als je kijkt naar de laatste 20 edities (toen onstond Mapei, maar 1e jaar waren ze een kleine ploeg. Dan wint Patrick Lefevere gewoon 11 keer, met daarnaast nog 12 podiumplaatsen. Overheersing ten top.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk. Ik heb de wedstrijden live gezien, weer nog ongeveer wie er allemaal goed waren maar besef me nu pas bij het zien van die lijst dat ze hetzelfde (Mapei of aanverwant) shirtje aanhadden. Ook omdat de overheersing tot niet zo enrom was als tijdens het Museeuw-jaar en het met name groot uitgemeten werd dat Domo het nog een keer deed omdat de Italiaanse tak toen weg was.
'Toevallig'quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef FredWielergek het volgende:
spanjaarden
Ik ben ook een tijd geleden gestopt met het bekijken van sporten waarin Spanjaarden presteren. Champions League gisteravond genoten van Bayern München, maar wedstrijden van Barcelona kijk ik al niet meer. Kan er gewoon niet meer van genieten spookt altijd door mijn hoofd die woede door de hulp van de Spaanse overheid aan de sporters. Zal Nadal bijvoorbeeld nu ook niet doorhebben dat het na zijn dopingschorsing, die hij op een blessure mocht laten lijken, normaal gesproken normaal is om je wedstrijden weer rustig op te bouwen in plaats van wat hij nu doet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef FredWielergek het volgende:
spanjaarden
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijd geleden gestopt met het bekijken van sporten waarin Spanjaarden presteren. Champions League gisteravond genoten van Bayern München, maar wedstrijden van Barcelona kijk ik al niet meer. Kan er gewoon niet meer van genieten spookt altijd door mijn hoofd die woede door de hulp van de Spaanse overheid aan de sporters. Zal Nadal bijvoorbeeld nu ook niet doorhebben dat het na zijn dopingschorsing, die hij op een blessure mocht laten lijken, normaal gesproken normaal is om je wedstrijden weer rustig op te bouwen in plaats van wat hij nu doet.
Groetjes Beckenbauer.quote:As for me personally, I have a special method to remain at top level: the injection of my own blood. Several times a month, my friend Manfred Köhnlechner draws blood from my arm, and re-injects it in my butt. This causes an artificial inflammation As a result, the amount of red and white blood cells goes up.
Jan Ulrich approves this message.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Ja die hoort eigenlijk wel in de OP, net als deze natuurlijk.
quote:Gewiss.... Vrrrrrrooooooommmm
denk eerder dat het sarcastisch bedoeld is, hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Ericr het volgende:
[..]Zoek eens op wat ironie betekent. Maar goed dan ben ik zeker weer een taalnazi die zijn bek moet houden.
Zo opvallend vind ik het allemaal niet. Als je de ploegsamenstelling bekijkt en weet dat je in Parijs-Roubaix vaak eindigt op de plaats die je verdient is het niet vreemd. Het is ook niet alsof het overgrote deel van de, in kasseiklassiekers sowieso al zéér geringe, concurrentie clean was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Steven184 het volgende:
Vicioso is inmiddels gevonden in Andorra.
[..]
In 1994(3e), 1995(1e en 3e), 1996(1-2-3), 1997(3e), 1998(1-2-3), 1999(1-2-3), 2000(1e) stond er altijd iemand, meestal meer, van Mapei op het podium. Dat is echt ziek.
Met Domo deed hij het inderdaad nog eens over, door in allebei de jaren te winnen. Met Quickstep wist hij hem nog viermaal te winnen, maar nu enkel met Boonen.
Ik hoopte altijd dat Hincapie eens een keer ging winnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo opvallend vind ik het allemaal niet. Als je de ploegsamenstelling bekijkt en weet dat je in Parijs-Roubaix vaak eindigt op de plaats die je verdient is het niet vreemd. Het is ook niet alsof het overgrote deel van de, in kasseiklassiekers sowieso al zéér geringe, concurrentie clean was.
met stuur in zijn handquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoopte altijd dat Hincapie eens een keer ging winnenMaar voor je het wist lag hij alweer in de greppel.
Van YT-user Marcodejquote:
Wat een kutcommentaar.quote:
Bayern heeft ook Muller-Wohlfart in dienst, geen frisse jongen.quote:
Die ook Sven Kramer behandeld heeft.. maar eigenlijk heb ik altijd een hekel aan zulke vage indirecte beschuldigingen die het soort posts als deze uitgaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bayern heeft ook Muller-Wohlfart in dienst, geen frisse jongen.
http://www.huffingtonpost(...)icion_b_2662165.html
Kramer hebben ze gefilmd met zo'n puffer en die staan gewoon op de dopingliist, dus ik twijfel er echt niet aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Die ook Sven Kramer behandeld heeft.. maar eigenlijk heb ik altijd een hekel aan zulke vage indirecte beschuldigingen die het soort posts als deze uitgaan
Zo'n puffer staat niet op de dopinglijst volgens mij. Anders hadden ze Bokko afgelopen WK er ook uit mogen trappen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kramer hebben ze gefilmd met zo'n puffer en die staan gewoon op de dopingliist, dus ik twijfel er echt niet aan.
als je een vodje van de dokter hebt, mag het weer wel, het grijze gebied noem ik het altijdquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef thettes het volgende:
[..]
Zo'n puffer staat niet op de dopinglijst volgens mij. Anders hadden ze Bokko afgelopen WK er ook uit mogen trappen.
In het vorige topic heb ik nog een artikeltje gepost waarin stond dat zowat alle schaatsers zo'n vodje hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je een vodje van de dokter hebt, mag het weer wel, het grijze gebied noem ik het altijd
net zoals bij het wielrennen dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik nog een artikeltje gepost waarin stond dat zowat alle schaatsers zo'n vodje hebben.
en zoals in talloze andere sporten gok ikquote:
Staat dat niet op de dopinglijst?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens Nadal heMoet je eens zoeken op PRP-therapy en wat dat inhoudt
This message was sponsored by Alpecin Shampoo - Doping für die Haare!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |