Ach ja, wat is slecht? Andrea wordt vaak afgezeken maar ergens lijkt het me ook onmogelijk om als 'goed' acteur uit de verf te komen als je de hele tijd in erbarmelijk scenes moet spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Kenju het volgende:
Deze serie zit vol met B-acteurs. De governor ken ik verder niet. Maar heel slecht vind ik hem ook niet. Maar goed zou ik hem ook niet noemen.
Haha, wellicht. Ze zijn inderdaad ook afhankelijk van minder schrijfwerk. Maar je ziet het natuurlijk ook aan de meer gewone zaken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach ja, wat is slecht? Andrea wordt vaak afgezeken maar ergens lijkt het me ook onmogelijk om als 'goed' acteur uit de verf te komen als je de hele tijd in erbarmelijk scenes moet spelen.
Die "speech" van haar bijvoorbeeld in de vorige aflevering. Het had echt niet uitgemaakt wíe die speech had gegeven; het zou sowieso een drama geweest zijn
Ik kwam er pas later achter dat hij in Love Actually zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit opgemerkt. Kwam er pas later achter dat Rick eigenlijk Brits is, tijdens een interview.
Omdat liegen voor psychopaten als een tweede natuur is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef robuust89 het volgende:
En waarom zeggen tegen Andrea dat je geen wraak gaat nemen, en dan toch doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]Hahaha, geweldig gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Jaaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat hij in Love Actually zit.Daar vond ik hem heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
ojaaaaa dat was hem idd ! lolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat hij in Love Actually zit.Daar vond ik hem heel leuk.
Die neger die neergeschoten werd viel me niet eens op. Maar die was blijkbaar ook netjes weggekropen want een paar shots later ligt ie niet naast de auto.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hebben er 2 neergeknaltt. Die zwarte dude bij de auto (bij de govenor) wordt neergeschoten door michonne. (rond 37:20)
Snap niet het vele kritiek hier op het zoveel schieten en niet raken. Alsof het allemaal getrainde soldaten zijn..
Tuurlijk zombies neerknallen zal geen probleem zijn, maar mensen die bewegen is toch een ander verhaal.
merle is sowieso hilarischquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:42 schreef RubenSosa het volgende:
Dat lachje van Merle toen hij en daryll, rick had "gered"![]()
6 volgens imdb. De komende 6 weken , dus geen onderbrekingen meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef JK het volgende:
[..]
Aflevering begon wat sloompjes, maar tegen het eind aan was het fijn om naar te kijken.
Hoeveel afleveringen nog voor het seizoen klaar is?
Ik ging net voor de 2de keer weer stuk om dat lachjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
merle is sowieso hilarisch
het afschieten van de groep soldaten aan het begin van het seizoen ging ze anders ook goed af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef JK het volgende:
Het zijn geen getrainde soldaten, maar ze hebben toch wel wat kunnen oefenen met schieten. Aan de andere kant, als van alle kanten geschoten wordt, is het even wat anders dan een stel slome duikelaars die op je af komen zonder wapens. En op een aantal wapens die ze gebruiken zitten 3.4-4x scopes (op die Steyr AUG van de Governor zelfs 1.5x), dus dan blijft het lastig om onder vuur iets op afstand goed te kunnen raken... alhoewel, tot 300m met zo'n AUG met Swarovski optic moet zo'n headshot nog wel lukken.
Komt het totaal op 16 dit seizoen. Seizoen 2: 13 en seizoen 1: 6quote:
Niet geheel toevallig, is een film van Frank Darabont (oude TWD showrunner).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
Een paar van die acteurs zaten ook in de film the mist. Met ongeveer dezelfde rol als ze in de The Walking Dead hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
Een paar van die acteurs zaten ook in de film the mist. Met ongeveer dezelfde rol als ze in de The Walking Dead hebben.
Het hele probleem met deze serie is denk ik dat veel mensen de serie willen zien als zombie-kill-gorefest, terwijl het dat niet is. Het legt de nadruk op de emoties die een survival-situatie voor mensen met zich meebrengen. Net als in de comics.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen maar kijken naar hoe zombies worden afgeslacht vind ik echt niet boeiend, die zombies heb je op een gegeven moment wel gezien
+1 voor nieuwe verhaallijnen
Maar dan wel met personages waar je meer kunt meeleven. Nu heb je veel personages waar het je niet boeit of ze het overleven. Zo vind ik Darryl een goed personage en vond ik Shane ook een goed personage. Van die personages die alleen maar goed zijn, of alleen maar slecht is niks. Beetje diepgang daarin is veel beter. Ook vind ik het raar hoe die andere groep opeens is verdwenen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het hele probleem met deze serie is denk ik dat veel mensen de serie willen zien als zombie-kill-gorefest, terwijl het dat niet is. Het legt de nadruk op de emoties die een survival-situatie voor mensen met zich meebrengen. Net als in de comics.
Dat laatste ben ik met je eens. Al heb ik ook het idee dat er erg veel geknipt is in de serie, of dat veel scènes niet zijn opgenomen omdat er budget-issues zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wel met personages waar je meer kunt meeleven. Nu heb je veel personages waar het je niet boeit of ze het overleven. Zo vind ik Darryl een goed personage en vond ik Shane ook een goed personage. Van die personages die alleen maar goed zijn, of alleen maar slecht is niks. Beetje diepgang daarin is veel beter. Ook vind ik het raar hoe die andere groep opeens is verdwenen.
Ja sommige personages hebben dat wel, maar misschien kijk ik ook verkeerd. Ik zat me de laatste aflevering echt te irriteren. Totdat die Asterix opeens door zijn hoofd werd geknald. Maar ik las ook dat Morgan terugkomt, en hoop op nog wel wat nieuwe interessantere personages.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Al heb ik ook het idee dat er erg veel geknipt is in de serie, of dat veel scènes niet zijn opgenomen omdat er budget-issues zijn.
Afgezien van dat. Ik zie het zelf niet zo zwart/wit. Ik vind veel van de keuzes van de personages juist te begrijpen en te verklaren. Ik zie toch echt enige diepgang.
Emilie de Ravin speelt niet in TWD ? Of wat bedoel jequote:Op woensdag 20 februari 2013 02:00 schreef JohnB52 het volgende:
Net de 2 pilots van Lost gezien (alweer) daar zat dus ook n zwangere vrouw in :-)
Zal vast wel toeval zijn, dat die dus ook in TWD zit?
nee man is duidelijk een complot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:00 schreef JohnB52 het volgende:
Zal vast wel toeval zijn, dat die dus ook in TWD zit?
De donkere man van aflevering 1. Die Rick even onder zijn hoede neemt. Heeft ook een zoontje.quote:
Oh ja, dat is lang geleden! Die mag wel terugkomen inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
De donkere man van aflevering 1. Die Rick even onder zijn hoede neemt. Heeft ook een zoontje.
hahahhaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat die wapens terugslag hebben.
Ze houden het vast wel tegen waardoor je het misschien niet ziet, maar mikken daarmee is wel lastig.
Mystery person? Was dat niet die neger die later door z'n homeboy overhoop werd geschoten toen 'ie Rick aanviel? Also, hij/zij hoorde bij de gang van de Governor en die wisten niet dat er überhaupt een gevangenis was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:32 schreef BzP het volgende:
[..]
En die pantzermous die met de zombievan binnen kwam gevallen zou dat niet die mystery person zijn die het alarmsysteem heeft geactiveerd eerder het seizoen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Waarom moet je dat melden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel of mensen het expres doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door RubenSosa op 20-02-2013 10:37:08 ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat lijkt me een beetje triviale opmerking, of niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet je dat melden...
Dat ze om het survivallen wat moeilijker te maken, er een baby "inschrijven"quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:03 schreef Baszh het volgende:
[..]
Emilie de Ravin speelt niet in TWD ? Of wat bedoel je
Hoe kan die neger dan van buitenaf hun met een verrekijker lopen te bespieden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mystery person? Was dat niet die neger die later door z'n homeboy overhoop werd geschoten toen 'ie Rick aanviel? Also, hij/zij hoorde bij de gang van de Governor en die wisten niet dat er überhaupt een gevangenis was.
Het leek mij te gericht om een 'random aanval' te zijn eigenlijk. Leek eerder iets van wraak te zijn. Wat wil die knakker bereiken met een busje vol zombies? De gevangenis overnemen lukt er niet mee maar slachtoffers maken wel. Ik denk dus wraak oid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe kan die neger dan van buitenaf hun met een verrekijker lopen te bespieden?
Ik denk dat er een nieuwe character komt.
Ook een klassieke fout: een spoiler quotenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet je dat melden...
[ afbeelding ]
De governor was in ieder geval aant grijnzen toen het busje door het hek kwam geknald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Het leek mij te gericht om een 'random aanval' te zijn eigenlijk. Leek eerder iets van wraak te zijn. Wat wil die knakker bereiken met een busje vol zombies? De gevangenis overnemen lukt er niet mee maar slachtoffers maken wel. Ik denk dus wraak oid.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ook een klassieke fout: een spoiler quoten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
HA! Nu deed je het zelf.Stout
Oeh ja. Maar die persoon kwam zo klein over bij mij, misschien een optische illusie dan maar het leek wel een kind.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef BzP het volgende:
[..]
De governor was in ieder geval aant grijnzen toen het busje door het hek kwam geknald.
Zou ook goed Milton kunnen zijn.
hoog busje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh ja. Maar die persoon kwam zo klein over bij mij, misschien een optische illusie dan maar het leek wel een kind.
Zal ik een nieuw topic + pol maken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
Ja, laten we nog een topic lang analyseren wie er uit dat busje kwam.
Als het maar wel in spoilertags gezet wordt want o wee je gebeente als dat niet zo is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
Dat is in deze serie nog het meest realistisch denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef psychedelicate het volgende:
Het was de zombiedochter van de Governor.
Ja of een topic lang daryl idoliseren. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
Hij is wel de bruutste char.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja of een topic lang daryl idoliseren. Lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |