Ik weet dat je het goed bedoelt, maar je spoilert nu door te wijzen naar een spoiler.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.
Dus? Dat maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar je spoilert nu door te wijzen naar een spoiler.
maar ze weten al wat de inhoud is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt toch niet uitDie spoilertag staat er either way.
C a r e.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar ze weten al wat de inhoud is.
Ja dat had ik al door. Jammer dat je het voor andere mensen verpest. Triest dat je op 1 of andere manier toch mensen moet gaan spoileren (gezien het feit dat je het bewust doet).quote:
Hoezo bewust? Als ik zijn post had gequote en had neergezet: 'als je het wil weten kan je op mijn spoilertag klikken', had het dan beter geweest? Ik verpest helemaal NIKS. Het zijn speculaties.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door. Jammer dat je het voor andere mensen verpest. Triest dat je op 1 of andere manier toch mensen moet gaan spoileren (gezien het feit dat je het bewust doet).
Rustig aan manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door. Jammer dat je het voor andere mensen verpest. Triest dat je op 1 of andere manier toch mensen moet gaan spoileren (gezien het feit dat je het bewust doet).
Dankje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Rustig aan manwe speculeren toch alleen
?
Niemand weet het zeker want dat pak is nog niet uitgegaan.
sinepedraap denkt dat het andrea is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Rustig aan manwe speculeren toch alleen
?
Niemand weet het zeker want dat pak is nog niet uitgegaan.
Ik DENK dat het zo is. Jezus christus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
sinepedraap denkt dat het andrea is.
Die salvatore zegt.. kijk maar naar de preview, het KAN andrea niet zijn.
dus dan weet sinepedraap al wat de inhoud van de preview is.
Nja dat is een preview, dat stoppen de makers nu al in deze episode en vind ik zelf daarom dus geen spoiler.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
sinepedraap denkt dat het andrea is.
Die salvatore zegt.. kijk maar naar de preview, het KAN andrea niet zijn.
dus dan weet sinepedraap al wat de inhoud van de preview is. Dus het is gewoon een verkapte spoiler. Mag ik toch wel zeggen of niet?
KAN en DENK is niet hetzelfde in dit geval. Maar ik zie het al. Je kan niet gewoon een discussie aan, je moet gelijk om je heen gaan slaan. Triest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik DENK dat het zo is. Jezus christus.
Sommige hier kijken de preview niet (ik trouwens wel)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nja dat is een preview, dat stoppen de makers nu al in deze episode en vind ik zelf daarom dus geen spoiler.
Ja dat is prima. Maar eerst zeg ze dat het andrea niet KAN zijn. dat is iets heel andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef So_Surreal het volgende:
Edit: zij denkt dat het hem niet kan zijn, is gewoon een mening hoor
Nja communicatie foutje dus, klaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat is prima. Maar eerst zeg ze dat het andrea niet KAN zijn. dat is iets heel anders
Om me heen slaan? Whut?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
KAN en DENK is niet hetzelfde in dit geval. Maar ik zie het al. Je kan niet gewoon een discussie aan, je moet gelijk om je heen gaan slaan. Triest.
[..]
Sommige hier kijken de preview niet (ik trouwens wel)
Prima, ik zal me dan aanpassen aan je niveau.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Om me heen slaan? Whut?Doe eens even normaal joh. Jij noemt mij trouwens tot 2 keer toe triest dus wie slaat er om zich heen? Niet ik.
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Prima, ik zal me dan aanpassen aan je niveau.
C a r e
Wat ik ook deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Euh dus. Volgens mij is overal in tvr de afspraak dat previews in spoilers besproken worden.
Mwa,het begin was nu zo tergend slecht en saai dat het einde ( wat eigenlijk alleen vet was door weer wat actie maar qua schoten nergens op sloeg ) de aflvering in zijn totaliteit niet kon redden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:02 schreef byah het volgende:
Anyway, betere aflevering dan vorige week.
Wat vond je er dan zo tergend slecht aan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa,het begin was nu zo tergend slecht en saai dat het einde ( wat eigenlijk alleen vet was door weer wat actie maar qua schoten nergens op sloeg ) de aflvering in zijn totaliteit niet kon redden.
Ik hoop dat Rick nu wakker geschud is en zijn hallucinaties niet meer achterna gaat, maar ik vond het begin verder niet slecht. We leerden meer over Axel, over het verleden van Darryl en Merle, dat de Governor nog steeds een leugenachtige klootzak is...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa,het begin was nu zo tergend slecht en saai dat het einde ( wat eigenlijk alleen vet was door weer wat actie maar qua schoten nergens op sloeg ) de aflvering in zijn totaliteit niet kon redden.
Rick die aan het trippen is en gewoon een klap op zijn hoofd moet krijgen en 3 dagen moet slapen + Loriquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat vond je er dan zo tergend slecht aan?
Ze schoten raak bij 2 van die figuren van de covenor. Die in de auto naast hem stond en die in de toren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rick die aan het trippen is en gewoon een klap op zijn hoofd moet krijgen en 3 dagen moet slapen + Lori. Die chinees die denkt dat hij het leiderschap op zich moet nemen terwijl het de grootste kneus is op die planeet. Dat geleuter de hele tijd, minder geleuter en meer zombies slachten of op elkaar schieten zoals het eind. Wel raak schieten want als het bij zombies kan dan kan het ook als je ze ziet mikken op die mensen...
Tsja, Glenn was op dat moment wel zo'n beetje de enige die de leider kon spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rick die aan het trippen is en gewoon een klap op zijn hoofd moet krijgen en 3 dagen moet slapen + Lori. Die chinees die denkt dat hij het leiderschap op zich moet nemen terwijl het de grootste kneus is op die planeet. Dat geleuter de hele tijd, minder geleuter en meer zombies slachten of op elkaar schieten zoals het eind. Wel raak schieten want als het bij zombies kan dan kan het ook als je ze ziet mikken op die mensen...
Ja maar ook echt heh? Ik vraag me af hoe het kan dat zo'n goedbekeken serie een director heeft die dat soort belachelijkheden toestaatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Dat die governer tot twee keer toe als een achterlijke cowboy in de lucht stond te schieten was zo dom.
Ik kan me wel voorstellen dat hij dat deed om meer zombies te lokken nu de poort kapot gereden wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Dat die governer tot twee keer toe als een achterlijke cowboy in de lucht stond te schieten was zo dom.
Want je maakt dan maar geluid dan als je gemikt schiet natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij dat deed om meer zombies te lokken nu de poort kapot gereden was
Maar er zitten daarna nog wel meer poortenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij dat deed om meer zombies te lokken nu de poort kapot gereden was
Vind ik niet zo erg. Hij kan niet eeuwig de heldhaftige leider blijven, ooit gaat er iets mis. Zoals nu dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rick die aan het trippen is en gewoon een klap op zijn hoofd moet krijgen en 3 dagen moet slapen + Lori.
Koreaan. En Glenn vind ik best wel een held. Uitgegroeid van bang watje naar iemand die niet meer zo bang is. Daarnaast zijn er weinig andere mogelijkheden voor andere leiders. Hershel zie ik het niet zo snel doen, want maar 1 been. Carol ook niet. Die dochter van Hershel ook niet. Maggie wellicht. Michonne kent niemand echt, dus die zullen ze niet zo snel laten leiden. Dus Glenn was voor mij wel een logische keus.quote:Die chinees die denkt dat hij het leiderschap op zich moet nemen terwijl het de grootste kneus is op die planeet.
Wat meer verhaal kan geen kwaad. Aflevering na aflevering alleen maar zombies afslachten, dan haken er ook mensen af. En dat zou meer A-Team achtig zijn dan wat dan ook.quote:Dat geleuter de hele tijd, minder geleuter en meer zombies slachten of op elkaar schieten zoals het eind.
Zombies schieten ze neer van een steenworp afstand, de governor stond aan de andere kant van een veld, dus zo vreemd vond ik het niet dat ze daar flink wat mistten.quote:Wel raak schieten want als het bij zombies kan dan kan het ook als je ze ziet mikken op die mensen...
Maggie ook met die baby en dan de aanzwellende muziekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat kon ik ook als enige reden bedenken maar wat ems. al zegt. Ze schoten al zo veel op elkaar dat die paar kogeltjes extra niet echt nodig zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wanneer was Glenn ooit een bang watjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef OMG het volgende:
Koreaan. En Glenn vind ik best wel een held. Uitgegroeid van bang watje naar iemand die niet meer zo bang is. Daarnaast zijn er weinig andere mogelijkheden voor andere leiders. Hershel zie ik het niet zo snel doen, want maar 1 been. Carol ook niet. Die dochter van Hershel ook niet. Maggie wellicht. Michonne kent niemand echt, dus die zullen ze niet zo snel laten leiden. Dus Glenn was voor mij wel een logische keus.
Welk verhaal?quote:Wat meer verhaal kan geen kwaad. Aflevering na aflevering alleen maar zombies afslachten, dan haken er ook mensen af. En dat zou meer A-Team achtig zijn dan wat dan ook.
Ze mistten -alles-. Dat is wel degelijk vreemd. Behalve de nobody in de toren natuurlijk (na 20 magazijnenquote:]
Zombies schieten ze neer van een steenworp afstand, de governor stond aan de andere kant van een veld, dus zo vreemd vond ik het niet dat ze daar flink wat mistten.
Herinner je die aflevering dat ze naar een kroeg in een dorpje gaan, en daar 2 vreemde gasten binnenstapten die ze toen neer hebben geschoten? En waarna ze via de achterdeur probeerden te vluchten, en Glenn achter een vuilnisbak dook en bleef zitten? Toen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wanneer was Glenn ooit een bang watje
Wat meer verhaal bij de personages kan geen kwaad. Dat ze op de vlucht zijn voor zombies, okay, maar wat persoonlijke kwesties brengen er wel wat meer verhaal in, in plaats van "Ze zijn op de vlucht en slachten zombies af. Punt." Nu heb je Rick die met het verlies van z'n vrouw aanrommelt (en ik gok ook andere dingen), Glenn en Maggie waar het plots niet meer zo lekker loopt. Verhaal.quote:[..]
Welk verhaal?
Dus mistten ze niet alles. En ik gok dat ik ook een hoop zou missen als m'n targets ineens terug zouden kunnen schieten (wat zombies van nature ook niet echt doen).quote:[..]
Ze mistten -alles-. Dat is wel degelijk vreemd. Behalve de nobody in de toren natuurlijk (na 20 magazijnen)
Ja ok, maar dan noem je ook een voorbeeld wat Glenn betreft. Toen gaf hij ook toe dat hij dicht klapte, maar daarna heb ik hem nooit meer een watje gevonden en daarvoor ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:38 schreef OMG het volgende:
[..]
Herinner je die aflevering dat ze naar een kroeg in een dorpje gaan, en daar 2 vreemde gasten binnenstapten die ze toen neer hebben geschoten? En waarna ze via de achterdeur probeerden te vluchten, en Glenn achter een vuilnisbak dook en bleef zitten? Toen bijvoorbeeld.
[..]
Wat meer verhaal bij de personages kan geen kwaad. Dat ze op de vlucht zijn voor zombies, okay, maar wat persoonlijke kwesties brengen er wel wat meer verhaal in, in plaats van "Ze zijn op de vlucht en slachten zombies af. Punt." Nu heb je Rick die met het verlies van z'n vrouw aanrommelt (en ik gok ook andere dingen), Glenn en Maggie waar het plots niet meer zo lekker loopt. Verhaal.
[..]
Dus mistten ze niet alles. En ik gok dat ik ook een hoop zou missen als m'n targets ineens terug zouden kunnen schieten (wat zombies van nature ook niet echt doen).
Welke terugslag? Ik zag het niet hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:50 schreef So_Surreal het volgende:
En hoe vaak hebben ze nu al met assault rifles geschoten ?
Normaal schieten ze vooral alleen met handwapens zoals pistolen en revolvers.
Wedden dat jij dat ook niet in een keer onder de knie hebt met de terugslag, plus dat er zombies lopen en er terug geschoten wordt.
Geloof mij maar dat die wapens terugslag hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke terugslag? Ik zag het niet hoor.
Okay, "bang watje" was wellicht iets verkeerd verwoord, maar hij was in het begin niet echt een held. Ja, hij deed wat spannende dingen hier en daar, maar heeft daarna een tijd lang met Dale opgetrokken, die toch meer de doordachte oplossingen zocht, in plaats van een Shane die er meteen met getrokken revolver erop uit wilde trekken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan noem je ook een voorbeeld wat Glenn betreft. Toen gaf hij ook toe dat hij dicht klapte, maar daarna heb ik hem nooit meer een watje gevonden en daarvoor ook niet.
De govenor is gewoon nu helemaal gek geworden, vandaar dat hij als een debiel tekeer ging en ff zijn machtsvertoon wilde tonen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar ook echt heh? Ik vraag me af hoe het kan dat zo'n goedbekeken serie een director heeft die dat soort belachelijkheden toestaatWaarom, waarom, waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |