Hoe kan die neger dan van buitenaf hun met een verrekijker lopen te bespieden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mystery person? Was dat niet die neger die later door z'n homeboy overhoop werd geschoten toen 'ie Rick aanviel? Also, hij/zij hoorde bij de gang van de Governor en die wisten niet dat er überhaupt een gevangenis was.
Het leek mij te gericht om een 'random aanval' te zijn eigenlijk. Leek eerder iets van wraak te zijn. Wat wil die knakker bereiken met een busje vol zombies? De gevangenis overnemen lukt er niet mee maar slachtoffers maken wel. Ik denk dus wraak oid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe kan die neger dan van buitenaf hun met een verrekijker lopen te bespieden?
Ik denk dat er een nieuwe character komt.
Ook een klassieke fout: een spoiler quotenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet je dat melden...
Lijkt wel of mensen het expres doen.
[ afbeelding ]
De governor was in ieder geval aant grijnzen toen het busje door het hek kwam geknald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Het leek mij te gericht om een 'random aanval' te zijn eigenlijk. Leek eerder iets van wraak te zijn. Wat wil die knakker bereiken met een busje vol zombies? De gevangenis overnemen lukt er niet mee maar slachtoffers maken wel. Ik denk dus wraak oid.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ook een klassieke fout: een spoiler quoten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
HA! Nu deed je het zelf.Stout
Oeh ja. Maar die persoon kwam zo klein over bij mij, misschien een optische illusie dan maar het leek wel een kind.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef BzP het volgende:
[..]
De governor was in ieder geval aant grijnzen toen het busje door het hek kwam geknald.
Zou ook goed Milton kunnen zijn.
hoog busje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh ja. Maar die persoon kwam zo klein over bij mij, misschien een optische illusie dan maar het leek wel een kind.
Zal ik een nieuw topic + pol maken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
Ja, laten we nog een topic lang analyseren wie er uit dat busje kwam.
Als het maar wel in spoilertags gezet wordt want o wee je gebeente als dat niet zo is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
Dat is in deze serie nog het meest realistisch denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef psychedelicate het volgende:
Het was de zombiedochter van de Governor.
Ja of een topic lang daryl idoliseren. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
Hij is wel de bruutste char.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja of een topic lang daryl idoliseren. Lekker boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |