Niet geheel toevallig, is een film van Frank Darabont (oude TWD showrunner).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
Een paar van die acteurs zaten ook in de film the mist. Met ongeveer dezelfde rol als ze in de The Walking Dead hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
Een paar van die acteurs zaten ook in de film the mist. Met ongeveer dezelfde rol als ze in de The Walking Dead hebben.
Het hele probleem met deze serie is denk ik dat veel mensen de serie willen zien als zombie-kill-gorefest, terwijl het dat niet is. Het legt de nadruk op de emoties die een survival-situatie voor mensen met zich meebrengen. Net als in de comics.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen maar kijken naar hoe zombies worden afgeslacht vind ik echt niet boeiend, die zombies heb je op een gegeven moment wel gezien
+1 voor nieuwe verhaallijnen
Maar dan wel met personages waar je meer kunt meeleven. Nu heb je veel personages waar het je niet boeit of ze het overleven. Zo vind ik Darryl een goed personage en vond ik Shane ook een goed personage. Van die personages die alleen maar goed zijn, of alleen maar slecht is niks. Beetje diepgang daarin is veel beter. Ook vind ik het raar hoe die andere groep opeens is verdwenen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het hele probleem met deze serie is denk ik dat veel mensen de serie willen zien als zombie-kill-gorefest, terwijl het dat niet is. Het legt de nadruk op de emoties die een survival-situatie voor mensen met zich meebrengen. Net als in de comics.
Dat laatste ben ik met je eens. Al heb ik ook het idee dat er erg veel geknipt is in de serie, of dat veel scènes niet zijn opgenomen omdat er budget-issues zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wel met personages waar je meer kunt meeleven. Nu heb je veel personages waar het je niet boeit of ze het overleven. Zo vind ik Darryl een goed personage en vond ik Shane ook een goed personage. Van die personages die alleen maar goed zijn, of alleen maar slecht is niks. Beetje diepgang daarin is veel beter. Ook vind ik het raar hoe die andere groep opeens is verdwenen.
Ja sommige personages hebben dat wel, maar misschien kijk ik ook verkeerd. Ik zat me de laatste aflevering echt te irriteren. Totdat die Asterix opeens door zijn hoofd werd geknald. Maar ik las ook dat Morgan terugkomt, en hoop op nog wel wat nieuwe interessantere personages.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Al heb ik ook het idee dat er erg veel geknipt is in de serie, of dat veel scènes niet zijn opgenomen omdat er budget-issues zijn.
Afgezien van dat. Ik zie het zelf niet zo zwart/wit. Ik vind veel van de keuzes van de personages juist te begrijpen en te verklaren. Ik zie toch echt enige diepgang.
Emilie de Ravin speelt niet in TWD ? Of wat bedoel jequote:Op woensdag 20 februari 2013 02:00 schreef JohnB52 het volgende:
Net de 2 pilots van Lost gezien (alweer) daar zat dus ook n zwangere vrouw in :-)
Zal vast wel toeval zijn, dat die dus ook in TWD zit?
nee man is duidelijk een complot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:00 schreef JohnB52 het volgende:
Zal vast wel toeval zijn, dat die dus ook in TWD zit?
De donkere man van aflevering 1. Die Rick even onder zijn hoede neemt. Heeft ook een zoontje.quote:
Oh ja, dat is lang geleden! Die mag wel terugkomen inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
De donkere man van aflevering 1. Die Rick even onder zijn hoede neemt. Heeft ook een zoontje.
hahahhaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat die wapens terugslag hebben.
Ze houden het vast wel tegen waardoor je het misschien niet ziet, maar mikken daarmee is wel lastig.
Mystery person? Was dat niet die neger die later door z'n homeboy overhoop werd geschoten toen 'ie Rick aanviel? Also, hij/zij hoorde bij de gang van de Governor en die wisten niet dat er überhaupt een gevangenis was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:32 schreef BzP het volgende:
[..]
En die pantzermous die met de zombievan binnen kwam gevallen zou dat niet die mystery person zijn die het alarmsysteem heeft geactiveerd eerder het seizoen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Waarom moet je dat melden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel of mensen het expres doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door RubenSosa op 20-02-2013 10:37:08 ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat lijkt me een beetje triviale opmerking, of niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet je dat melden...
Lijkt wel of mensen het expres doen.
Dat ze om het survivallen wat moeilijker te maken, er een baby "inschrijven"quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:03 schreef Baszh het volgende:
[..]
Emilie de Ravin speelt niet in TWD ? Of wat bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |