Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De govenor is gewoon nu helemaal gek geworden, vandaar dat hij als een debiel tekeer ging en ff zijn machtsvertoon wilde tonen.
Ze hebben er 2 neergeknaltt. Die zwarte dude bij de auto (bij de govenor) wordt neergeschoten door michonne. (rond 37:20)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wanneer was Glenn ooit een bang watje
[..]
Welk verhaal?
[..]
Ze mistten -alles-. Dat is wel degelijk vreemd. Behalve de nobody in de toren natuurlijk (na 20 magazijnen)
Maar ze bewogen niet, vooral die Governor niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk zombies neerknallen zal geen probleem zijn, maar mensen die bewegen is toch een ander verhaal.
Dat is ook wel zo. Maar aan de andere kant, de enige die hem zou kunnen raken van die afstand was Rick als sheriff, maar goed die had andere problemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Maar ze bewogen niet, vooral die Governor niet.
Maar ze schoten wel. Dat doen zombies niet echt. Dan is het toch wat lastiger mikken als je weet dat er ieder moment kogels om je oren kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Maar ze bewogen niet, vooral die Governor niet.
Omdat 'ie een vuile huichelaar is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef robuust89 het volgende:
En waarom zeggen tegen Andrea dat je geen wraak gaat nemen, en dan toch doen?
Een slechte acteur? Allesbehalve, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:39 schreef Jivis het volgende:
Die Governour is natuurlijk een psychopaat, maar toch vind ik die karakterswitch van 'm steeds niet echt geloofwaardig overkomen. Zal wel te maken hebben met z'n slechte acteerprestaties.
hij is niet echt te peilen nee maar vind hem niet slecht spelen. Behoort imo toch wel tot de betere vd serie. Niet dat dat nu zoveel zegt maargoed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:39 schreef Jivis het volgende:
Die Governour is natuurlijk een psychopaat, maar toch vind ik die karakterswitch van 'm steeds niet echt geloofwaardig overkomen. Zal wel te maken hebben met z'n slechte acteerprestaties.
Kijk nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:48 schreef Skwish het volgende:
Door omstandigheden gisteren niet kunnen kijken.
Klik ik op dit topic zie ik in de titel dat die trut van een lori terug is
Ik hoop dat dit een grapje is...
Ik vind hem echt waardeloos. Hij heeft maar één bozige gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een slechte acteur? Allesbehalve, naar mijn mening.
Die was vorige week ook al terugquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:48 schreef Skwish het volgende:
Door omstandigheden gisteren niet kunnen kijken.
Klik ik op dit topic zie ik in de titel dat die trut van een lori terug is
Ik hoop dat dit een grapje is...
Ah ja, dat was wel wat over the top. Maar ik ken 'm ook van andere dingen en veelzijdig is 'ie in ieder geval. Om te beginnen is hij Brits, maar dat hoor ik in TWD helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind hem echt waardeloos. Hij heeft maar één bozige gezichtsuitdrukking. En hoe die tof deed met z'n machinegeweer
.
Ik heb dat echt nooit opgemerkt. Kwam er pas later achter dat Rick eigenlijk Brits is, tijdens een interview.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Kenju het volgende:
Deze serie zit vol met B-acteurs. De governor ken ik verder niet. Maar heel slecht vind ik hem ook niet. Maar goed zou ik hem ook niet noemen.
Met een Amerikaans accent spreken is voor niet-Amerikanen over het algemeen niet bepaald moeilijk. Hoewel Amerikanen het misschien wel horen. Persoonlijk vind ik het alleen bij Andrew Lincoln (Rick) wel vrij opzichtig dat er iets 'off' is. Vanaf de eerste aflevering al en dat is nooit weggegaan.
Maar van bijv. Idris Elba (Stringer Bell in The Wire), Dominic West (Jimmy McNulty in The Wire), Anna Torv (Olivia Dunham in Fringe) en Damian Lewis (Nicolas Brody in Homeland) wist ik dus niet dat ze niet-Amerikaans waren.
Inderdaad, dat was vreemd om te horen. Wel knap dat hij in the walking dead zo kan praten zonder brits accent.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit opgemerkt. Kwam er pas later achter dat Rick eigenlijk Brits is, tijdens een interview.
quote:
Ach ja, wat is slecht? Andrea wordt vaak afgezeken maar ergens lijkt het me ook onmogelijk om als 'goed' acteur uit de verf te komen als je de hele tijd in erbarmelijk scenes moet spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Kenju het volgende:
Deze serie zit vol met B-acteurs. De governor ken ik verder niet. Maar heel slecht vind ik hem ook niet. Maar goed zou ik hem ook niet noemen.
Haha, wellicht. Ze zijn inderdaad ook afhankelijk van minder schrijfwerk. Maar je ziet het natuurlijk ook aan de meer gewone zaken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach ja, wat is slecht? Andrea wordt vaak afgezeken maar ergens lijkt het me ook onmogelijk om als 'goed' acteur uit de verf te komen als je de hele tijd in erbarmelijk scenes moet spelen.
Die "speech" van haar bijvoorbeeld in de vorige aflevering. Het had echt niet uitgemaakt wíe die speech had gegeven; het zou sowieso een drama geweest zijn
Ik kwam er pas later achter dat hij in Love Actually zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit opgemerkt. Kwam er pas later achter dat Rick eigenlijk Brits is, tijdens een interview.
Omdat liegen voor psychopaten als een tweede natuur is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef robuust89 het volgende:
En waarom zeggen tegen Andrea dat je geen wraak gaat nemen, en dan toch doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]Hahaha, geweldig gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Jaaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat hij in Love Actually zit.Daar vond ik hem heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
ojaaaaa dat was hem idd ! lolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat hij in Love Actually zit.Daar vond ik hem heel leuk.
Die neger die neergeschoten werd viel me niet eens op. Maar die was blijkbaar ook netjes weggekropen want een paar shots later ligt ie niet naast de auto.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hebben er 2 neergeknaltt. Die zwarte dude bij de auto (bij de govenor) wordt neergeschoten door michonne. (rond 37:20)
Snap niet het vele kritiek hier op het zoveel schieten en niet raken. Alsof het allemaal getrainde soldaten zijn..
Tuurlijk zombies neerknallen zal geen probleem zijn, maar mensen die bewegen is toch een ander verhaal.
merle is sowieso hilarischquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:42 schreef RubenSosa het volgende:
Dat lachje van Merle toen hij en daryll, rick had "gered"![]()
6 volgens imdb. De komende 6 weken , dus geen onderbrekingen meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef JK het volgende:
[..]
Aflevering begon wat sloompjes, maar tegen het eind aan was het fijn om naar te kijken.
Hoeveel afleveringen nog voor het seizoen klaar is?
Ik ging net voor de 2de keer weer stuk om dat lachjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
merle is sowieso hilarisch
het afschieten van de groep soldaten aan het begin van het seizoen ging ze anders ook goed af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef JK het volgende:
Het zijn geen getrainde soldaten, maar ze hebben toch wel wat kunnen oefenen met schieten. Aan de andere kant, als van alle kanten geschoten wordt, is het even wat anders dan een stel slome duikelaars die op je af komen zonder wapens. En op een aantal wapens die ze gebruiken zitten 3.4-4x scopes (op die Steyr AUG van de Governor zelfs 1.5x), dus dan blijft het lastig om onder vuur iets op afstand goed te kunnen raken... alhoewel, tot 300m met zo'n AUG met Swarovski optic moet zo'n headshot nog wel lukken.
Komt het totaal op 16 dit seizoen. Seizoen 2: 13 en seizoen 1: 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |