Ik vind heel veel spelletjes leuker zonder te vechtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef Troel het volgende:
Settlers is leuk, maar inderdaad erg moeilijk. Het zou leuker zijn als je geen legers nodig had en dergelijke
Maar bij al die spelletjes kom je uiteindelijk uit op een SimCity als je het vechten weghaaltquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind heel veel spelletjes leuker zonder te vechten
Jah, daarom vind ik Simcity ook zo leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Troel het volgende:
Maar bij al die spelletjes kom je uiteindelijk uit op een SimCity als je het vechten weghaalt
Is het datquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jah, daarom vind ik Simcity ook zo leuk
In de beta die ik heb gespeeld (was voor pers). Kon dat wel, maar misschien was dat een handigheidje om snel dingen te testen. Technisch is het dus mogelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:15 schreef Cowamundo het volgende:
Misschien heeft iemand antwoord op het volgende:
Kan ik mijn stad helemaal platgooien met een restart/reset optie als hij niet goed is??
juist de economie goed hebben voor je legers is een uitdaging...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef Troel het volgende:
Settlers is leuk, maar inderdaad erg moeilijk. Het zou leuker zijn als je geen legers nodig had en dergelijke
hihiquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:50 schreef Thrilled het volgende:
Gisteravond nog even cities XL gespeeld, maar zo rond de 500.000 inwoners begon mn pc het niet helemaal meer te trekken.. Irriteer me vooral aan dat token-systeem en het feit dat ik veels te veel met statistieken bezig ben en mijn stad alleen maar uit kan breiden in de oppervlakte en niet in de hoogte.. kan niet wachten op simcity
/edit weet niet of iemand het al gezegd had, maar leverdatum op cdkeyshere:
[..]
true, maar 2 weken is wel heel kort dag..quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk gold gaan voor de 2e beta
RTS is altijd leuk, C&C fan hieroquote:In mijn dorst naar een beetje leuke economie simulatie heb ik Settlers 7 maar weer geïnstalleerd. Toch nog best lastig om alles in goede banen te leiden in dat spel, maar ik ben echt een drama als het aan komt op RTS
Ja, maar ik ben niet zo van het vechtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
juist de economie goed hebben voor je legers is een uitdaging...
zelf ben ik erg fan van 3 & 4, 7 kan mij ook enigsinds bekoren..
Dat heb ik ook altijd. Dat is mijn probleem ook bij RTS. Ik ben te veel bezig met een mooi stadje of basis bouwen let vervolgens totaal niet op mijn leger. En dan staat het leger van de vijand ineens voor de deur en heb ik maar 1 tank ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van het vechtenVroeger wel eens met meerdere mensen AoE gespeeld, maar dan was ik van het bouwen en resources naar de anderen schepen en zij zorgden wel voor de legertjes enzo
dat probleem heb ik vooral bij settlers 3&4.. bij C&C pomp ik wel tankjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Dat is mijn probleem ook bij RTS. Ik ben te veel bezig met een mooi stadje of basis bouwen let vervolgens totaal niet op mijn leger. En dan staat het leger van de vijand ineens voor de deur en heb ik maar 1 tank ofzo
basis/stad => zelfde idee zolang er geen micromanagment is (a la settlers)quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar bij C&C/RA bouw je sowieso geen stad maar gewoon een basis. Dus dan ben je al snel bezig met units pompen.
ik zet hooguit alles gegroepeerd bij elkaar, en probeer een sluitende muur te maken, maar daar houdt het qua mooi maken wel bij opquote:Bij AoE heb ik ook altijd de neiging om het er goed uit te laten zien met een mooie stad en muren, hier en daar een extra onnodig gebouw omdat ik toch genoeg hout heb en het er tof uitziet.Terwijl tactisch gezien het beter is om je tegenstander te painten (of flushen, of hoe je 't maar wil noemen), wat overigens gruwelijk irritant is als mensen dat tegen je gebruiken.
Ik vrees dat dat te snel is voor mijquote:
antwoord op de vraag of we steden konden 'resetten' of dat we het handmatig moeten vernielentwitter:moskow23 twitterde op donderdag 21-02-2013 om 18:41:06@... @EA_ActionMan @MaxisBigTuna Gotta demolish it manually, which can be quite fun. reageer retweet
oefff... Dat word dan dus eerst belastingen omhoog en gebouwen sluiten om geld te verdienen en daarna slopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
antwoord op de vraag of we steden konden 'resetten' of dat we het handmatig moeten vernielentwitter:moskow23 twitterde op donderdag 21-02-2013 om 18:41:06@... @EA_ActionMan @MaxisBigTuna Gotta demolish it manually, which can be quite fun. reageer retweet
sinds wanneer kosten rampen geld?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:44 schreef tim94 het volgende:
[..]
oefff... Dat word dan dus eerst belastingen omhoog en gebouwen sluiten om geld te verdienen en daarna slopen
Je moet je stad ook weer opbouwen heaquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer kosten rampen geld?
Hangt er ook vanaf of je online speelt of niet. Tegen de AI heb je bij AoE meestal niet zo'n probleem als je wat langzamer bent en vind ik 't leuker om ze schaakmat te bouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
basis/stad => zelfde idee zolang er geen micromanagment is (a la settlers)
[..]
ik zet hooguit alles gegroepeerd bij elkaar, en probeer een sluitende muur te maken, maar daar houdt het qua mooi maken wel bij op
Bij RA maakte ik altijd een groepje van die apocalyps tanks en dan de basis vernietigen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf of je online speelt of niet. Tegen de AI heb je bij AoE meestal niet zo'n probleem als je wat langzamer bent en vind ik 't leuker om ze schaakmat te bouwen.Bij Red Alert heb ik die neiging dan weer niet. Zo snel mogelijk vernietigen die hap, als 't langer duurt liefst met atoombommen.
Ik was fan van paratroopers.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij RA maakte ik altijd een groepje van die apocalyps tanks en dan de basis vernietigen.
leuk, al ben ik meer een opafstand speler: alle mogelijke vliegtuigen en superweapons die je kan bedenkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij RA maakte ik altijd een groepje van die apocalyps tanks en dan de basis vernietigen.
Ik ben meer van grote tankdivisie en dan alles kapot knallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk, al ben ik meer een opafstand speler: alle mogelijke vliegtuigen en superweapons die je kan bedenken
zeker die koreanen.. een groepje van 4 a 6 is vaak genoeg de meeste productie plat te gooien..
met die apocalypse tanks gaat het mij altijd erg snel.. (9 van die tanks achterin de basis gooien en dan langzaam oprukken, dan heb je in no time een stuk of 6 elite en maai je al je vijanden wel wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben meer van grote tankdivisie en dan alles kapot knallen.
Zo doe ik het dus altijd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
met die apocalypse tanks gaat het mij altijd erg snel.. (9 van die tanks achterin de basis gooien en dan langzaam oprukken, dan heb je in no time een stuk of 6 elite en maai je al je vijanden wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |