Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![ngc.gif]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
Is de TT een goede grap? Ik kan wel een lach gebruiken dus uitleg is welkom.
Kenju
Say It!!??
quote:
Gaat over het kutjesvoetbal dat gepredikt wordt waardoor er een hoop gele kaarten vallen bij de spelers die wat mannelijker spelen....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Thijs denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback. Lijkt me ook de beste optie.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Zo heerlijk om te zien hoe Slegers altijd de vragen van die onbenullen pareert.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Willems die Boetius milkshaked
quote:
Reageren op mensen die roepen dat Blind naar PSV gaat
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Anders krijgt hij nog 50 van die vragen.
Nu nog maar 30.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Als Boetius zo speelt als zondag dan kan Koeman hem beter thuislaten.
Ik verheug me vooral op de beuk die Strootman in de eerste minuut aan Clasie uitdeelt. In afwezigheid van Toivonen moet iemand die traditie toch wel in stand houden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Als Boetius zo speelt als zondag dan kan Koeman hem beter thuislaten.
Ik verheug me vooral op de beuk die Strootman in de eerste minuut aan Clasie uitdeelt. In afwezigheid van Toivonen moet iemand die traditie toch wel in stand houden.

Is ook niet nodig, Strootman straalt al pure klasse uit Pirlo pur sang
Is de eerste gele kaart van Hutchinson ergens terug te zien? Hij zat niet in de samenvatting.
quote:
Ik kan hem me ook niet herinneren, eerlijk gezegd.
Ik wil hem wel even terugzien; de tweede was terecht, en de kaart van Van Bommel was ook verdedigbaar. Ik heb het idee dat hier sprake is van Calimerogedrag.
Kenju
Say It!!??
quote:
Hutch kreeg die kaart voor protesteren. Formeel gezien kan je hem altijd krijgen, al passen ze het met beleid toe. Spelers die wat sympathieker overkomen krijgen hem wellicht minder snel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef Sloggi het volgende:Ik wil hem wel even terugzien; de tweede was terecht, en de kaart van Van Bommel was ook verdedigbaar. Ik heb het idee dat hier sprake is van Calimerogedrag.
Voor wat betreft deze wedstrijd vond ik de kaarten ook allemaal verdedigbaar. Maar ik ben het er wel mee eens dat er vermieting van het spelletje plaatsvindt. Eerlijk is eerlijk, die kaart van van Bommel was dan terecht, in Italië was er voor die tackle niet eens gefloten.
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Kenju het volgende:[..]
Hutch kreeg die kaart voor protesteren. Formeel gezien kan je hem altijd krijgen, al passen ze het met beleid toe. Spelers die wat sympathieker overkomen krijgen hem wellicht minder snel.
Dat was toch Marcelo? Na de overtreding van Derijck? Overigens had onze belg voor die overtreding een kaart verdient en heeft hij hem niet gekregen.
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Kenju het volgende:[..]
Ik vind Hutchinson niet onsympathiek. Eerder meelijwekkend.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 20:33:27 ]
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Voor wat betreft deze wedstrijd vond ik de kaarten ook allemaal verdedigbaar. Maar ik ben het er wel mee eens dat er vermieting van het spelletje plaatsvindt. Eerlijk is eerlijk, die kaart van van Bommel was dan terecht, in Italië was er voor die tackle niet eens gefloten.
Dat is per wedstrijd heel erg verschillend. Bij Feyenoord mocht er afgelopen weekend en de week ervoor juist erg veel. Iedere scheids is anders; ik heb ook liever een scheids die veel toestaat.
quote:
Ik heb medelijden met hem omdat hij gewoon wordt misbruikt als RB. Die kerel zou op het middenveld bij elke eredivisieploeg in de basis staan. Maar als RB is het gewoon onbeholpen.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Ik heb medelijden met hem omdat hij gewoon wordt misbruikt als RB. Die kerel zou op het middenveld bij elke eredivisieploeg in de basis staan. Maar als RB is het gewoon onbeholpen.
Vandaar dat hij ook wil vertrekken. Op het middenveld heeft hij gewoon specifieke kwaliteiten waar veel ploegen uit de middenmoot in Engeland graag gebruik van maken. Ik snap wel dat hij liever in Engeland op zijn favoriete positie speelt dan bij ons op rechtsback.
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Vandaar dat hij ook wil vertrekken. Op het middenveld heeft hij gewoon specifieke kwaliteiten waar veel ploegen uit de middenmoot in Engeland graag gebruik van maken. Ik snap wel dat hij liever in Engeland op zijn favoriete positie speelt dan bij ons op rechtsback.
Zeker. Maar ze hadden hem duidelijk moeten maken dat hij, als hij zou blijven, volgend jaar gewoon een plek heeft op het middenveld. Ik vind hem echt niet zoveel minder als van Bommel op dit moment is en die zal volgend jaar waarschijnlijk niet alles meer spelen. Met Hutch en Hiljemark heb je dan al 2 goede controlerende middenvelders die elkaar ook nog eens aanvullen. Hutch pakt de ballen uit de kluts, levert in bij Hiljemark en die kan de voortzetting verzorgen.
Ik blijf er bij dat er maar weinig middenvelders zo goed in een kluts zijn als Hutchinson en dat is een belangrijke kwaliteit tegen tegenstanders die jagen.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Hij wil vertrekken vanwege zijn leeftijd, en het hier wel gezien heeft en een nieuwe ervaring wil opdoen. Niet door ontevredenheid oid.
quote:
Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Zeker. Maar ze hadden hem duidelijk moeten maken dat hij, als hij zou blijven, volgend jaar gewoon een plek heeft op het middenveld. Ik vind hem echt niet zoveel minder als van Bommel op dit moment is en die zal volgend jaar waarschijnlijk niet alles meer spelen. Met Hutch en Hiljemark heb je dan al 2 goede controlerende middenvelders die elkaar ook nog eens aanvullen. Hutch pakt de ballen uit de kluts, levert in bij Hiljemark en die kan de voortzetting verzorgen.
Ik blijf er bij dat er maar weinig middenvelders zo goed in een kluts zijn als Hutchinson en dat is een belangrijke kwaliteit tegen tegenstanders die jagen.
Ben ik het mee eens. Deed het in de wedstrijden dat hij op het middenveld speelde gewoon goed, en dat zag je niet alleen aan zijn eigen spel, maar die van de hele ploeg die gewoon stabieler was. Verder was Manolev op de rechtsback naar mijn mening ook prima en niet minder dat Hutch, wellicht zelfs beter. Niet puur verdedigend, maar door de druk naar voren hadden we daar toch minder problemen.
Een beetje het idee dat met Hutch op het middenveld zowel centraal als op rechts er tegenstand was, terwijl met Hutch op de rechtsback, de tegenstander kon komen tot aan de verdediging en in de laatste linie de boel opgelost moet worden. Met Hutch op het middenveld konden aanvallen al afgeslagen worden voordat ze over de 16 meter van de goal waren. Alles wat er door slipte hadden we dan de verdediging nog voor.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef tja77 het volgende:Dat er zoveel mensen zijn die het geel van van Bommel verdedigbaar vinden snap ik niet, perfecte tackle op de bal, sterker nog, hij speelt bewust de bal naar een medespeler. In ieder zichzelf respecterend voetballand was dit NOOIT geel geweest. Belachelijke gele kaart mijn inziens.
Die van Hutch was terrecht, de eerste kreeg hij voor commentaar tegen de scheids.
Niet elke tackle waarbij je de bal raakt is een correcte tackle op de bal. Vink beoordeelde het terecht als een tackle waarbij er een te groot risco bestond op het blesseren van de tegenstander. Hij raakte sowieso eerst de man en daarna de bal. Terecht geel.
En inderdaad, in Italië was hier niet voor gefloten. En in Duitsland was er geen geel voor gegeven. Ik vind ook dat scheidsrechters in Europa dezelfde regels moeten hanteren. Maar dat uoeven dat niet perse de meest toelatende regels te zijn, wat mij betreft. Maar het moet wel een mannensport blijven.
Coelho
BigGreenEgg
quote:
Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Niet elke tackle waarbij je de bal raakt is een correcte tackle op de bal. Vink beoordeelde het terecht als een tackle waarbij er een te groot risco bestond op het blesseren van de tegenstander. Hij raakte sowieso eerst de man en daarna de bal. Terecht geel.En inderdaad, in Italië was hier niet voor gefloten. En in Duitsland was er geen geel voor gegeven. Ik vind ook dat scheidsrechters in Europa dezelfde regels moeten hanteren. Maar dat uoeven dat niet perse de meest toelatende regels te zijn, wat mij betreft. Maar het moet wel een mannensport blijven.
Ik vond ook dat de tackle van Bommel er een uit het boekje was. Je kunt tenslotte je andere been niet afhakken als je inglijdt. Vergeleken met deze tackle had Derijck donkergeel moeten hebben voor de overtreding waarbij Hutchinson uiteindelijk geel voor protesteren krijgt, en Derijck niet eens een kaart krijgt.
Verder vind ik Vink al weken als een drol fluiten, ik kan niet tegen dat gemarchandeer van hem. Vroeger hadden we de Luinge-show, hij neigt steeds vaker naar de Vink-voorstelling...
quote:
Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Niet elke tackle waarbij je de bal raakt is een correcte tackle op de bal. Vink beoordeelde het terecht als een tackle waarbij er een te groot risco bestond op het blesseren van de tegenstander. Hij raakte sowieso eerst de man en daarna de bal. Terecht geel.
En inderdaad, in Italië was hier niet voor gefloten. En in Duitsland was er geen geel voor gegeven. Ik vind ook dat scheidsrechters in Europa dezelfde regels moeten hanteren. Maar dat uoeven dat niet perse de meest toelatende regels te zijn, wat mij betreft. Maar het moet wel een mannensport blijven.
Ik snap dat als je er achter staat je er geel voor kunt geven. Neemt niet weg dat het gewoon een correcte tackle op de bal is. Daar hoef je geen geel voor te geven.
Nieuws uit het kamp PSV:
quote:
Georginio Wijnaldum is op stoom bij PSV. De nummer tien, die al enkele maanden de geblesseerde Ola Toivonen ontvangt, zegt dit seizoen meer geluk te hebben dan het vorige.
Wijnaldum: "Dat beetje geluk moet je hebben"Was dat jullie bekend?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:De overtreding van Van Bommel was gewoon een terechte gele kaart, snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die dit tegenspreken.
Hij vliegt er rond de middenlijn veel te hard in en neemt het standbeen van Asare vol mee....
Eens dat het een terechte gele kaart was. Maar v Bommel had precies dezelfde tackle kunnen maken met iets minder energie, en er was niks aan de hand geweest. Het zag er erg wild uit.
Strootman had het over geen domme gele kaarten pakken. Dit was er een uit het boekje.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Toch aardig dat Gini zo gastvrij is
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 09:02 schreef Coelho het volgende:[..]
Verder vind ik Vink al weken als een drol fluiten, ik kan niet tegen dat gemarchandeer van hem. Vroeger hadden we de Luinge-show, hij neigt steeds vaker naar de Vink-voorstelling...
Met het verschil dat Luinge oprecht probeerde het goed te doen, terwijl Vink probeert te laten zien hoe goed hij het wel niet doet.
Klein verschil.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef PIETR het volgende:Zie net op het nieuws dat PSV een statement heeft gemaakt nav de gele kaart van v Bommel. Bizar, was gewoon een terechte gele kaart. Ook in andere competities zou je die krijgen voor deze overtreding.
oke
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Denk dat dat een goede conclusie is. Maar ik denk dat de 'ophef' die PSV er over maakt ook niet specifiek over deze ene overtreding is. De arbitrage is gewoon slecht. Als je alleen al naar van Bommel kijkt, dan zijn er van de 9 gele kaarten 3 gewoon onterecht en 3 zwaar discutabel.
En dat geldt eigenlijk in zijn algemeen. Er zijn dit seizoen al iets van 4 rode kaarten geseponeerd?
De betutteling is ook wel compleet hè. Mag van mij best wat mannelijker allemaal.
Alleen omdat het Bommeltje is, wordt het breed uitgemeten.Best triest.
quote:
Helemaal geweldig als Wijnaldum ons er doorheen sleept tegen Feyenoord.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Ik snap dat je dat graag zou willen, maar dat is niet zo. Genoeg voorbeelden de laatste weken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Daarnaast wordt van Bommel gewoon gezocht door de arbitrage.
quote:
Wijnaldum gaat weer dichtslaan tegen Feyenoord, dat kan niet anders.
quote:
In zn huidige vorm betwijfel ik dat ten zeerste.
quote:
En PSV probeert er itt het contraproductieve geblaat van Verbeek echt iets aan te gaan doen.
quote:
Idd, lachwekkend is dat.
quote:
Je zaakwaarnemer zich belachelijk laten maken in Studio Voetbal zal ze leren inderdaad.
quote:
Verbeek is een goede trainer maar hij moet zich soms indd leren een beetje in te houden.
quote:
Ik had het over die zaakwaarnemer.
quote:
Ik niet, dat zie je toch?
quote:
Ik wel en aangezien je op mij reageert laten we het dan houden op waar ik het over heb.
quote:
Koeman zou het er mee eens zijn die is soms ten minste nog een beetje objectief of wekt die indruk.
quote:
Dus als Koeman het er mee eens is, moet Caland het er ook mee eens zijn?
quote:
Ik kom liever met aantoonbare bewijzen in plaats van inhoudelijk ingaan op onzin.
quote:
Oh, als Koeman het er waarschijnlijk mee eens is dan ben ik bij deze ook volledig overtuigd.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja, scheidsrechters gaan de wedstrijd in met de gedachte ´ha, laat ik vandaag eens lekker Van Bommel een gele kaart aannaaien´
Weet je zelf wel hoe triest je klinkt=
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Dat zou hem godverdomme wel goed staan ja.
quote:
Ik verwacht dat niveau niet van Feyenoord-troll Caland maar het zou hem sieren.
quote:
Hm, aparte manier van discussies winnen.
Ik geef je een 10 voor de originaliteit.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef Caland het volgende:[..]
Ja, scheidsrechters gaan de wedstrijd in met de gedachte ´ha, laat ik vandaag eens lekker Van Bommel een gele kaart aannaaien´
Weet je zelf wel hoe triest je klinkt=
Overtrokken reactie en niet wat ik heb gezegd.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Van Bommel wordt gezocht de scheidsrechters

Pieperdepiep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Dat is toch wat we doen, discussiëren? Of zitten we te brainstormen voor een goed fictieverhaal waarmee we JK Rowling overtreffen?
quote:
Hij wordt gezocht inderdaad.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Dat is toch wat we doen, discussiëren? Of zitten we te brainstormen voor een goed fictieverhaal waarmee we JK Rowling overtreffen?
Ik kan een discussie vaak wel herkennen maar in de provocerend bedoelde reacties van Feyenoorders en Ajaciedjes hier zie ik weinig wat richting een discussie werkt.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Hij krijgt ze wel heel erg makkelijk, niet dat ik geloof dat hij bewust gezocht wordt maar hij ligt wel onder het vergrootglas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef Caland het volgende:Van Bommel verwacht eerder dat scheidsrechters bij hem een oogje dichtknijpen.
Dan komt hij van een koude kermis thuis, zoals blijkt.
Hij verwacht eerlijk behandeld te worden en dat gebeurt niet kennelijk.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef DeParo het volgende:[..]
Ik kan een discussie vaak wel herkennen maar in de provocerend bedoelde reacties van Feyenoorders en Ajaciedjes hier zie ik weinig wat richting een discussie werkt.
Provoceren? Wat zie jij als provoceren? Wij zien iets anders dan jullie.
Wat een beeld van provoceren.
quote:
Kennelijk nog wel meer.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja, zijn zaakwaarnemer ook. En Harry van Raaij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:56 schreef Caland het volgende:Ik heb ook zeker twee á drie keer dit seizoen gezien dat Van Bommel zijn tweede geel verdiende maar die niet kreeg. Daar hoor je dan weer niemand over.
Omdat het niet waar is voornamelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Zet alle reacties van Caland eens op een rij en vervang alles wat over PSV staat door Ajax of een speler van Ajax dan zie je het zelf ook.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Oja dan is het niet waar. Verrassend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Liggen volgens mij een aantal redenen aan ten grondslag.
• Hij kan het niet altijd meer bijbenen. Dan zien overtredingen er meteen een stuk knulliger uit.
• Hij krijgt de scheids niet zo makkelijk meer op zijn hand. Voorheen ging er een armpje omheen en dan een beetje lachen en dan was het goed.
• En dan heb je nog de betutteling die momenteel heerst.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:57 schreef DeParo het volgende:[..]
Zet alle reacties van Caland eens op een rij en vervang alles wat over PSV staat door Ajax of een speler van Ajax dan zie je het zelf ook.

.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:57 schreef DeParo het volgende:[..]
Thanks for making my day.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Jij hebt het gezien?
Dus, wat is de conclusie? Van Bommel mag geen geel meer krijgen?
quote:
Als Feyenoorders en Ajaciedjes het er niet mee eens zijn zegt dat niet zo veel hoor mocht je dat soms vermoeden.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:• Hij krijgt de scheids niet zo makkelijk meer op zijn hand. Voorheen ging er een armpje omheen en dan een beetje lachen en dan was het goed.
Dus zou je kunnen stellen dat de scheidsrechters nu objectiever zijn dan voorheen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
En het zegt ook niet veel als PSV'ers het ergens over iets eens zijn. Dat wil ik je ook duidelijk maken.
quote:
Tuurlijk. Wat ik al zei, hij is gewoon een aimabele man als je er mee praat. Kan me voorstellen dat scheidsrechters daar ook gevoelig voor zijn.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Liggen volgens mij een aantal redenen aan ten grondslag.
• Hij kan het niet altijd meer bijbenen. Dan zien overtredingen er meteen een stuk knulliger uit.
• Hij krijgt de scheids niet zo makkelijk meer op zijn hand. Voorheen ging er een armpje omheen en dan een beetje lachen en dan was het goed.
• En dan heb je nog de betutteling die momenteel heerst.
Vierde punt, fluiten voor bijna letterlijk alles, met in het achterhoofd dat van Bommel in het verleden niet vies is van een overtreding.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja het is ergens wel zielig voor hem toch dat hij altijd een stapje te laat is.
Dat is hetzelfde als een bejaarde met een rollator toesnauwen dat hij moet opschieten met overstekken goftedomme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:00 schreef Caland het volgende:[..]
Dat is hetzelfde als een bejaarde met een rollator toesnauwen dat hij moet opschieten met overstekken goftedomme.
Schipper mag ik overvaren ja of nee.
quote:
In principe inderdaad dus daarom is hier niet sprake van een discussie.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Maar welke gevallen waren dat dan volgens jou? Ben ik wel benieuwd naar....
quote:
We geven gewoon Van Bommel de schuld, dan hadden we al deze non-sens niet gehad.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:00 schreef Caland het volgende:[..]
Altijd? Ik heb hem tegen Vitesse en Utrecht heel goeie intercepties zien maken. Meer dan 2 of 3.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Zo, dat is aardig wat voor een verdedigende middenvelder.
quote:
Dat weet ik zo niet meer uit mijn hoofd. Sowieso in de wedstrijd tegen Ajax. RKC uit ook dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ligt eraan wanneer. Met het spel van PSV thuis tegen Utrecht zou je als verdedigende middenvelder in mijn ogen niet veel te doen moeten hebben. Dan word je eerder een assistent om zo snel mogelijk de ballen in te leveren bij de technische hoogstandjes. Knal je er de laatste tien minuten wel drie tot 4 cruciale slidings tegenaan, bijvoorbeeld tegen Vitesse dan laat je zien dat je in mijn ogen zien geen uitgerangeerde cultheld te zijn waar met meelij naar wordt gekeken in het huidige PSV-shirt.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ligt eraan wanneer. Met het spel van PSV thuis tegen Utrecht zou je als verdedigende middenvelder in mijn ogen niet veel te doen moeten hebben. Dan word je eerder een assistent om zo snel mogelijk de ballen in te leveren bij de technische hoogstandjes. Knal je er de laatste tien minuten wel drie tot 4 cruciale slidings tegenaan, bijvoorbeeld tegen Vitesse dan laat je zien dat je in mijn ogen zien geen uitgerangeerde cultheld te zijn waar met meelij naar wordt gekeken in het huidige PSV-shirt.
Ik zou zijn komst ook geen succes willen noemen. Het zit er een beetje tussenin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Hij chargeert. Van Bommel verrast me dit seizoen best wel. Had er helemaal niets van verwacht, maar het valt me alleszins mee. Zegt veel over de Nederlandse competitie dat hij eigenlijk nog met redelijk gemak overeind blijft.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het is flauw om de messias aan te prijzen, maar die grappen over opa van Bommel, die jij veelvuldig hebt gemaakt, slaan ook als kut op Dirk. Paar keer domme overtredingen en persoonlijk verantwoordelijk voor doelpunten, maar ook een paar keer persoonlijk de angel uit een nijpende situatie gehaald. Voor een transfervrije cultheld ben ik ruimschoots tevreden.
Houdt ie dit nog 11 wedstrijden vol, dan is het sprookje 'De terugkeer van Mark' eentje met een goed einde.
Dit, dus.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Hij chargeert. Van Bommel verrast me dit seizoen best wel. Had er helemaal niets van verwacht, maar het valt me alleszins mee. Zegt veel over de Nederlandse competitie dat hij eigenlijk nog met redelijk gemak overeind blijft.
Maar uiteindelijk maakt hij PSV niet beter, tenminste ik heb niet die indruk
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Waarom de Nederlandse competitie? Toen Davids terug kwam bij Ajax was het kut met peren, toen Cocu niet lang daarna terugkwam naar PSV werd de halve finale bereikt waar hij één van dé meneertjes op het veld was.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dit is inderdaad een geweldige prestatie als je op die plek staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee, dat is gelukkig ook weggelegd voor jongens als Strootman en Mertens. van Bommel is aan het afbouwen, die moet met zijn expertise af en toe ontzettend belangrijk zijn en niet ál te veel domme fouten maken. En dát doet ie dan weer wel uitstekend.
Dit, dus.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:10 schreef Buitendam het volgende:[..]
Waarom de Nederlandse competitie? Toen Davids terug kwam bij Ajax was het kut met peren, toen Cocu niet lang daarna terugkwam naar PSV werd de halve finale bereikt waar hij één van dé meneertjes op het veld was.
Cocu is dan ook wel een uitzondering, net als Rijkaard was
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als je altijd een stapje te laat bent lijkt me dat een onmogelijk opgave. Dan word je te kijk gezet door pakweg van Ginkel.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:11 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee, dat is gelukkig ook weggelegd voor jongens als Strootman en Mertens. van Bommel is aan het afbouwen, die moet met zijn expertise af en toe ontzettend belangrijk zijn en niet ál te veel domme fouten maken. En dát doet ie dan weer wel uitstekend.
Van Bommel was de enige reden dat de wedstrijd van afgelopen weekend nog spannend werd. Gaf die tegentreffer weg als een F-pupil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:11 schreef Buitendam het volgende:[..]
Oh dus hij hoeft helemaal niets toe te voegen maar gewoon geen fouten te maken. Mijn god zeg wat een klets.
Even over een andere boeg. Ik zie het probleem van het gemis van Van Bommel aankomende zondag niet. Immers kun je immers gewoon vrij laten. Wellicht zelfs een voordeel dat hij er niet bij is.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:[..]
Van Bommel was de enige reden dat de wedstrijd van afgelopen weekend nog spannend werd. Gaf die tegentreffer weg als een F-pupil.
Ja, ik beweer ook nergens dat hij geen fouten maakt? Die tegen Ajax vond ik nog kwalijker. Maar aan het eind van de rit kan ik me nu meer situaties bedenken waar ik hem nuttig vond dan een schlemiel. Dat opa/rollator verhaal is in mijn ogen compleet ontkracht.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:Even over een andere boeg. Ik zie het probleem van het gemis van Van Bommel aankomende zondag niet. Immers kun je immers gewoon vrij laten. Wellicht zelfs een voordeel dat hij er niet bij is.
Start Immers in de basis dan?
quote:
Ik hoop het zo hard.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:14 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, ik beweer ook nergens dat hij geen fouten maakt? Die tegen Ajax vond ik nog kwalijker. Maar aan het eind van de rit kan ik me nu meer situaties bedenken waar ik hem nuttig vond dan een schlemiel. Dat opa/rollator verhaal is in mijn ogen compleet ontkracht.
Omdat hij wel eens een balletje onderschept? Snel tevreden dan zou ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat Koeman zo start:
---------Vilhena
Clasie--------Vormer
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die thuis tegen Milan kan ik me vaagjes ergens nog herinneren.
Dit, dus.
quote:
Ach, Feyenoord heeft nog altijd de Kuip mee.
Daarbij komend feitje, Strootman heeft nog nooit in de Kuip gewonnen.
quote:
Vormer.

Die heb ik misschien nog liever.
quote:
Dan onderschat je Vormer me toch een partij.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als je dat op de juiste momenten doet ben ik daarmee zeer tevreden, ja. Helemaal voor afbouwer waarbij niemand echt de bankrekening zou verwedden of hij het nog wel aan zou kunnen.
Dit, dus.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat is zijn meest beruchte maar het is echt van alle tijden geweest bij hem... Alleen valt het nu harder op omdat er geen fatsoenlijke verdediging achter hem staat om dat soort schoonheidsfoutjes weg te poetsen.
quote:
Nee man. Waar is je mening op gebaseerd? Zijn tijd bij Roda?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Dat is zijn meest beruchte maar het is echt van alle tijden geweest bij hem... Alleen valt het nu harder op omdat er geen fatsoenlijke verdediging achter hem staat om dat soort schoonheidsfoutjes weg te poetsen.
Is ook zo. Het is aan het eind van de rit ook helemaal niet zo'n geweldenaar. Maar op de een of andere manier in sommige wedstrijden goud waard. Zo eentje in een team met, in mijn ogen wel geweldenaars als Strootman levert toch prima wedstrijden op.
Dit, dus.
quote:
Stijn volgt alle wedstrijden van Feyenoord trouw, dus een beetje meer respect mag wel.
Tarado
capô de fusca
quote:
Wat? Ik vind het gewoon een goede speler? Is een speler die altijd vooruit denkt, zelden slechte keuzes maakt. En als hij gewoon in zijn vel zit kan hij genoeg van waarde zijn voor Feyenoord.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Wat? Ik vind het gewoon een goede speler? Is een speler die altijd vooruit denkt, zelden slechte keuzes maakt. En als hij gewoon in zijn vel zit kan hij genoeg van waarde zijn voor Feyenoord.
Is niet goed genoeg, heeft een aardige trap, meer niet
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Doe je Feyenoord bril eens af. Heeft nog helemaal niets laten zien. Één leuk seizoen bij Roda. Maar had daar geluk met Willem Janssen en Junker. Schoot hij een bal naar voren en gingen die 2 er achter aan. Vormer is gewoon een gemankeerde Clasie. Dat is ook zijn positie, controleur. En daar staat iemand die veel beter is.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 februari 2013 @ 12:28:17
rubbereend
JUICHEN
quote:
zoals al die gele kaarten breed uitgemeten worden en waar Van Bommel in elk interview naar gevraagd wordt. Dat?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 februari 2013 @ 12:31:36
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:Daarom verbaasde mij het ook zo dat er hier vorig seizoen zo vaak geroepen werd dat v Bommel de oplossing was voor onze verdedigende problemen. Niet dat wat voor middenvelder dan ook de nimmer aflatende vloed persoonlijke fouten van onze verdedigers zou kunnen compenseren....
Wie heeft er geroepen dat het DE oplossing is?
Één speler kan nooit DE oplossing zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Kuipers wéér als scheidsrechter in de Kuip

Ongelooflijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
It's all in the name
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ah, naaibal Kuipers weer. Wat een verrassing zeg.
Voor wat het jullie waard is.
quote:
Guus Pennings van Triple Double naar PSV
Per 1 april verruilt Guus Pennings sportmarketingbureau Triple Double voor PSV, waar hij hoofd marketing wordt. Pennings, binnen Triple Double met Norberth Korsmit verantwoordelijk voor creatie & conceptontwikkeling en tevens lid van het MT, was 6,5 jaar onderdeel van het bureau.
'We hebben een schitterende tijd met elkaar gehad en zijn trots op het feit dat Guus bij ons heeft kunnen uitgroeien van talentvolle student tot volwassen sportmarketeer die een mooie toekomst in ons vak tegemoet gaat. Bij een gezonde dynamiek van een bureau in ontwikkeling hoort een continue doorselectie. Triple Double heeft goede, nieuwe mensen aangetrokken en ziet nu een échte TD-er een volgende carrièrestap maken. We zijn Guus erg dankbaar voor zijn geweldige bijdrage aan de groei & ontwikkeling van Triple Double tot het bureau dat het vandaag de dag is' aldus directeur en oprichter Bob van Oosterhout.
Hoewel Pennings uitkijkt naar zijn start in Eindhoven, kijkt hij met veel liefde terug op zijn periode bij Triple Double: 'Ik had me voor de afgelopen 6,5 jaar geen betere leerschool kunnen wensen. Ik ben mijn collega's, klanten, relaties, maar met name Bob, Norberth en Michel (directeur en partners TD) erg dankbaar voor de ervaring en het vertrouwen dat ze me gegeven hebben. Met het opsommen van hoogtepunten kan ik onmogelijk volledig zijn, maar dat het winnen van de prestigieuze SponsorRing met Ernst & Young (2008) en Randstad (2012) ergens bovenaan mijn persoonlijke lijstje prijken, zal duidelijk zijn. Om nog maar te zwijgen over de prachtige inspiratiereizen naar de Olympische Spelen, EK's en WK's voetbal'.
'Hoewel we Guus graag hadden behouden voor ons bureau, zijn we oprecht trots op deze mooie transfer en wensen we hem vanzelfsprekend veel succes toe in Eindhoven. Gezien onze hechte samenwerking met PSV, zijn we voorlopig nog niet van elkaar af', aldus een glimlachende Van Oosterhout.
http://www.tripledouble.nl/#/NIEUWS/id/300/category/Nieuws/
quote:
Tuurlijk, haal uit wat ik type wat je er uit wilt halen. Feit is dat, los van het voorbeeld van Bommel, de arbitrage bedroevend is.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 februari 2013 @ 13:42:11
rubbereend
JUICHEN
quote:

de organisatie wordt aardig versterkt de laatste tijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Dan moet de scheidsrechter maar eens zijn werk gaan doen.
quote:
Dat doen ze altijd in Eindhoven.
quote:
Jouw mening en niet die van PSV kennelijk.
quote:
En zo'n beetje in de rest van Nederland.
quote:
Duidelijk inderdaad.
quote:
Sarcasme is je ding niet helemaal he? Geeft niet. Hou jij je maar lekker bezig met het verontwaardigd doen. Dat staat je veel beter.
Is het nu al zo erg met de Psv-supporters gesteld, dat er zelfs vóór de wedstrijd al over de scheidsrechter gezeken moet worden?
quote:
Oke
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:Is het nu al zo erg met de Psv-supporters gesteld, dat er zelfs vóór de wedstrijd al over de scheidsrechter gezeken moet worden?
Ja
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:[..]
Sarcasme is je ding niet helemaal he? Geeft niet. Hou jij je maar lekker bezig met het verontwaardigd doen. Dat staat je veel beter.

Sarcasme is me geheel duidelijk maar jij bent niet in de positie om sarcastisch te zijn en dat laat ik je merken. Fijn dat je het niet begrijpt want dat bevestigt opnieuw mijn punt.
Caland
FREEJANCEES
quote:
KNVB ROEPT ONDERTEKENAARS HANDVEST BIJEEN
De KNVB heeft dinsdagmorgen alle belangenorganisaties die het zogeheten ‘handvest betaald voetbal’ ondertekend hebben opnieuw uitgenodigd om met elkaar in gesprek te gaan over de uitvoering van de gemaakte afspraken. Directe aanleiding hiervoor zijn de signalen waaruit blijkt dat verschillende leden van deze belangenorganisaties zich klaarblijkelijk niet helemaal kunnen vinden, dan wel het niet eens zijn met de gemaakte afspraken. Aan de belangenorganisaties wordt dan ook opnieuw gevraagd hun achterban op voorhand te consulteren.
Gijs de Jong, manager competitiezaken KNVB: ,,De discussie is totaal afgeweken van het oorspronkelijke doel: het creëren van meer respect. Kaarten worden in twijfel getrokken en de prestaties van onze arbiters staan ter discussie. Laat één ding helder zijn: de regels zijn onveranderd gebleven. Wat voorheen een overtreding was, is nog steeds een overtreding. Daar wordt absoluut niet anders mee omgegaan. Helaas is dit niet bij iedereen bekend. Het handvest ziet enkel toe op commentaar op de leiding en het vervullen van de voorbeeldfunctie. Bestaande richtlijnen die nu stringenter nageleefd moeten worden. Hier waren we het in december met z’n allen over eens. We hebben dan ook een collectieve verantwoordelijkheid.”
Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Het is noodzakelijk opnieuw met elkaar om de tafel te gaan. Vlak voor de winterstop hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Het handvest is in het leven geroepen om meer respect op het veld te creëren. Daar was iedereen het volmondig over eens. We zien nu dat het handvest aangegrepen wordt om kaarten, prestaties van arbiters en zelfs het tuchtrechtelijke systeem ter discussie te stellen. Iets wat ver afstaat van de oorspronkelijke intentie van dit document: normaal met elkaar omgaan.”
Hebben jullie toch maar mooi voor elkaar gekregen. Dat ze nog meer gaan regelneuken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Neutrale supporters

en dat maakte je op uit, kom op zeg, Vink floot ontzettend slecht en daar mag je prima voor uitkomen, en het is niet alleen Vink, zo'n beetje elke scheids kennelijk!
quote:
Hahaha inderdaad ja xD Hij was top
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef DeParo het volgende:[..]
Neutrale supporters

en dat maakte je op uit, kom op zeg, Vink floot ontzettend slecht en daar mag je prima voor uitkomen, en het is niet alleen Vink, zo'n beetje elke scheids kennelijk!
Ik had vrienden uit België over de vloer en die geven bitter weinig om wie er kampioen wordt in de Eredivisie.
quote:
Onzin, ze gebruiken 'meer respect' als excuus om geen kritiek te mogen uiten op het beleid van de KNVB, kritiek is echter niet hetzelfde als respectloos zijn.
quote:
Uit Belgie nog wel

. En jullie hebben uitvoerig Vink deze wedstrijd geobserveerd

, yeah right, zet jezelf niet zo voor schut zo.
quote:

Jij had al een aantal comments geplaatst in de hoop dat er iemand zou happen. Wat ging er door je heen toen je het quote alert onder in beeld zag verschijnen?
De scheidsrechters in Nederland zijn van een zeer matig niveau, maar aan het eind van de rit heeft iedereen er net zoveel last van.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 februari 2013 @ 14:06:47
rubbereend
JUICHEN
quote:
dat hele gebeuren gaat sowieso al nergens over omdat er volkomen willekeur wordt toegepast. De ene keer wordt protesteren wel toegelaten, de andere keer weer niet. Gaat zoals met alle richtlijnen, in het begin letten we erop en na 3 weken is iedereen het weer vergeten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Kopsterk het volgende:De scheidsrechters in Nederland zijn van een zeer matig niveau, maar aan het eind van de rit heeft iedereen er net zoveel last van.
Alhoewel niet geheel waar.
Dat is geen excuus.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 februari 2013 @ 14:07:29
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Kopsterk het volgende:De scheidsrechters in Nederland zijn van een zeer matig niveau, maar aan het eind van de rit heeft iedereen er net zoveel last van.
klopt. Maar mag je dan geen kritiek hebben op dat abominabele niveau?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Klopt. Maar periodiek kankert iedere club wel eens over een scheidsrechter. Daarom moeten we nu niet allemaal verontwaardigt gaan zitten doen. Dit is iets van alle tijden.
quote:
Dus dan moet je ze maar laten aanmodderen, omdat iedereen er last van heeft.. Logisch weer
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Een scheidsrechter hoef je niet te bestuderen je kijkt gewoon naar de keuzes die hij maakt bij eventuele overtredingen en kaarten. De kaart voor van Bommel was misschien wat licht maar je kan hem ook gewoon geven.
Dan heb je niet goed gekeken, het was namelijk niet alleen de gele kaart voor van Bommel, het was een corner die niet gegeven mocht worden, overtredingen laten gaan die je niet kan laten gaan, andere overtredingen dan weer onevenredig veel laten bestraffen, het sloeg echt nergens op hoe hij floot die wedstrijd. Alsof hij er niet helemaal bij is kennelijk.
quote:
Iedereen wil betere scheidsrechters, maar blijkbaar zijn ze er niet.
quote:
Dadelijk niet janken dan als Clasie rood krijgt voor een overtreding die hij niet begaan heeft of Feyenoord een doelpunt tegen vanuit een buitenspelpositie van de tegenstander.
quote:
Kan je ze nog wel beter maken/opleiden. Zeikregeltjes aanpassen is al een begin. Daardoor wordt er op het moment enorm inconsequent gefloten.
quote:
Hebben we dan ook niks mee te maken
quote:
Deze scheidsrechters zijn regelzeikerds, ze krijgen het dus van de KNVB soort van opgelegd, door training en wijzigen van de richtlijnen kan je dat veranderen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef DeParo het volgende:[..]
Dadelijk niet janken dan als Clasie rood krijgt voor een overtreding die hij niet begaan heeft of Feyenoord een doelpunt tegen vanuit een buitenspelpositie van de tegenstander.
Janken over zeer dubieuze beslissingen is nog tot daar aan toe. Maar janken over een kaart die je gewoon kan geven is enorm treurig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Daar zal iedereen het over eens zijn.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef Caland het volgende:[..]
Janken over zeer dubieuze beslissingen is nog tot daar aan toe. Maar janken over een kaart die je gewoon kan geven is enorm treurig.

Je let niet op het ging om de hele wedstrijd.
nvm
quote:
Ik las in dit topic opmerkingen als 'van Bommel wordt gezocht'; daarmee wekken jullie de indruk dat jullie vinden dat de scheidsrechters vooral in jullie nadeel fluiten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-Jordy-Clasie.dhtmlVoordat Caland alleen degene die de tatoeage gezet heeft de schuld gaat geven.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat is inmiddels al weer aangepast begreep ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Ik hoop het voor hem inderdaad

want hij had het zelf niet eens in de gaten kennelijk.
Caland
FREEJANCEES
quote:
nee pas nadat hij erop werd gewezen nav dat programma.
Ach, voetballers zijn vaak niet de helderste lichten zullen we maar zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Ik las in dit topic opmerkingen als 'van Bommel wordt gezocht'; daarmee wekken jullie de indruk dat jullie vinden dat de scheidsrechters vooral in jullie nadeel fluiten.
Ik ben ervan overtuigd dat hij gezocht wordt. Heeft verder niks mee te maken dat ze vooral in ons nadeel fluiten. Alsof ik niet zie dat er ook achterlijk in ons voordeel wordt gefloten soms.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef Caland het volgende:[..]
nee pas nadat hij erop werd gewezen nav dat programma.
Ach, voetballers zijn vaak niet de helderste lichten zullen we maar zeggen.
Duplan is een filosoof.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Meen je dat nou? Jeetje, en ik maar denken dat er ook nog PSV'ers in dit topic zijn met enigszins relativeringsvermogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Maar die kan dan weer niet voetballen...
BFF met GGMM
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:[..]
Meen je dat nou? Jeetje, en ik maar denken dat er ook nog PSV'ers in dit topic zijn met enigszins relativeringsvermogen.
Zit je string te strak vandaag? Je blijft maar bezig met sneren uitdelen.
Dit, dus.
quote:
Ik dacht dat het calimerogehalte niet veel hoger kon, totdat ik las dat ze nu ook al vóór de wedstrijd op de scheidsrechter gaan zeiken. Gelukkig zijn er ook genoeg Psv-ers die wel objectief kunnen oordelen.
quote:
Leven valt soms tegen.
Maar zie bv Gozobuyouydinges en Bossen. En mn die 1e. Die zien iets gebeuren op het veld (nog niet eens de overtreding zelf), of iemand vallen, zien dat vBommel erbij betrokken is, en trekken dan geel. Dat riekt ernaar dat ze bevooroordeeld zijn ja. Lijkt me juist iets wat een scheids niet moet zijn.
satecl
Dorpsidioot.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Leven valt soms tegen.
Maar zie bv Gozobuyouydinges en Bossen. En mn die 1e. Die zien iets gebeuren op het veld (nog niet eens de overtreding zelf), of iemand vallen, zien dat vBommel erbij betrokken is, en trekken dan geel. Dat riekt ernaar dat ze bevooroordeeld zijn ja. Lijkt me juist iets wat een scheids niet moet zijn.
Dus als Strootman hetzelfde deed, was het geen geel?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Leven valt soms tegen.
Ik vind dat allemaal wel meevallen. Van Bommel wordt ook vaak genoeg gespaard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee, rood. Groetjes Blom.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
RKC en Ajax schieten mij even zo snel te binnen. Zoals al eerder aangegeven overigens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
in die wedstrijden heeft hij gewoon geel gehad hoor, dus weet niet waar je het over hebt.
quote:
Dus je bent alleen genuanceerd als je het met jou eens bent?
Behalve onzinnig wat een naïviteit weer

!
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wilde gok; een tweede geel of direct rood.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik vind het echt een belachelijke gedachte dat Van Bommel gezocht wordt door de arbitrage.
Wat dat betreft kan dit topic beter in bnw geplaatst worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Caland
FREEJANCEES
quote:
Had hij zijn tweede geel moeten krijgen.
Maar dan durven de scheidsrechters vaak opeens niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef Buitendam het volgende:Dus eigenlijk kunnen we concluderen wat al jaar en dag bekend is; aan het eind van het seizoen ben je over het algemeen net zo vaak gematst als genaaid door de arbitrage.
Dat zei ik ook al, maar blijkbaar gaat de discussie hier het algemene bedroevende niveau van de scheidsrechters en niet dat ze in het nadeel van PSV fluiten.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Caland het volgende:[..]
Ik vind het echt een belachelijke gedachte dat Van Bommel gezocht wordt door de arbitrage.
Wat dat betreft kan dit topic beter in bnw geplaatst worden.
Als minstens 5 van de 9 gele kaarten onterecht waren, kan je best wel spreken dat hij gezocht wordt ja.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Minstens nog wel. Ik denk dat over een week alle 9 kaarten onterecht waren.
Raiola zal het daar vast mee eens zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Als je daarvoor al rode kaarten moet gaan uitdelen dan sta je iedere wedstrijd met 6 tegen 6 op het veld.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Dat zei ik ook al, maar blijkbaar gaat de discussie hier het algemene bedroevende niveau van de scheidsrechters en niet dat ze in het nadeel van PSV fluiten.
Ik vind de scheidsrechters over het algemeen ook niet echt van hoog niveau. Wat mij betreft fluiten ze te vaak de wedstrijd 'kapot' of worden spelers gedwongen als jonge juffrouws over het veld te manoeuvreren. Die stelling onderschrijf ik, maar de ideeen dat van Bommel meer gezocht wordt dan een andere speler lijkt me onzin.
Daarom vind ik de posts "In dit topic vindt men..." onzin. Zodra iemand een UI heeft van PSV en daarmee een al dan niet belachelijke stelling aanneemt dan is dat direct de algemene norm in het PSVtopic. Terwijl de Stijntjes en de HMF's ook elders rondlopen.
Dit, dus.
quote:
Wat versta je onder iemand 'zoeken'; dat de scheidsrechter het veld in stapt met het idee: 'zodra van Bommel een overtreding maakt, geef ik hem meteen geel'?
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:35 schreef Caland het volgende:[..]
Minstens nog wel. Ik denk dat over een week alle 9 kaarten onterecht waren.
Raiola zal het daar vast mee eens zijn.
Groningen-uit, Heracles-uit, Utrecht-uit, Utrecht-thuis, AZ-thuis. Dat zijn er 5 ja.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Wat versta je onder iemand 'zoeken'; dat de scheidsrechter het veld in stapt met het idee: 'zodra van Bommel een overtreding maakt, geef ik hem meteen geel'?
Jazeker. Dat zag je vooral goed bij Gozubuyuk, die hem echt voor helemaal niks geel gaf tegen Groningen en Heracles.
quote:
Gezocht is een groot woord misschien. Maar hij heeft blijkbaar een naam bij het 'korps' wat niet altijd meewerkt. En dat toont aan de de scheidsrechters gewoon beïnvloedbaar zijn. En dat is net zo hard in het nadeel van elk anders team.
En is vast wel eens gematst. Hij kan zich ook goed ergens onderuit lullen. Maar daar gaat het even niet over.
Alleen Blom vertrouw ik niet helemaal qua onpartijdigheid
Caland
FREEJANCEES
quote:
Daar ga je al, die van afgelopen weekend was gewoon terecht. Of anders gezegd: kan je geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik vind het altijd zo calimero om het daar over te hebben. Topclub onwaardig.
quote:
Haha, lul niet zo dom man. Was een perfecte tackle op de bal. Dat vonden trouwens ook alle gasten bij VI en SV, behalve jij natuurlijk.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Of nog erger, je zaakwaarnemer laten bellen naar een praatprogramma over voetbal en zelf op radio 538 komen. En dat moet dan een grote speler zijn?
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Wij zijn dan ook maar een provincieclubje gelukkig
quote:
Waarom dat? Je kan toch best een discussie hierover voeren? Mensen die dan met calimero gaan strooien hebben vaak geen argumenten. Dat is pas zielig.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Haha, lul niet zo dom man. Was een perfecte tackle op de bal. Dat vonden trouwens ook alle gasten bij VI en SV, behalve jij natuurlijk.
Van achter, tweede been nog even lekker doorzwaaien op het standbeen van de tegenstander.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:[..]
Of nog erger, je zaakwaarnemer laten bellen naar een praatprogramma over voetbal en zelf op radio 538 komen. En dat moet dan een grote speler zijn?
Ja, in het begin dacht ik nog dat hij dit deed in de hoop dat scheidsrechters hem zouden ontzien. Dat hij een spelletje aan het spelen was, maar blijkbaar voelt hij zich echt onrecht aangedaan.
Opmerkelijk dat ooit zo'n grote speler zich tot dat niveau verlaagt..
quote:
Hij speelde de bal, waar moet hij dat been dan laten? Het is toch geen wijvensport joh.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:40 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Waarom dat? Je kan toch best een discussie hierover voeren? Mensen die dan met calimero gaan strooien hebben vaak geen argumenten. Dat is pas zielig.
Het mag wel, maar zoals ik al heb aangegeven vind ik het gewoon terecht. Valt weinig discussie over te voeren tenzij je ze stuk voor stuk gaat analiseren + alle momenten dat hij hem niet kreeg daar waar hij hem wél verdiend had in ovenweeg neemt.
Ik vind dat vrij veel moeite voor iets wat zo kleinzielig is, eigenlijk. Vandaar ook m'n reactie.
quote:
Waarom zouden de scheidsrechters de overtredingen van van Bommel eerder met geel bestraffen dan de overtredingen van elke andere willekeurige speler? Ik kan geen reden bedenken.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Waarom zouden de scheidsrechters de overtredingen van van Bommel eerder met geel bestraffen dan de overtredingen van elke andere willekeurige speler? Ik kan geen reden bedenken.
Interessante vraag inderdaad.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:[..]
Het mag wel, maar zoals ik al heb aangegeven vind ik het gewoon terecht. Valt weinig discussie over te voeren tenzij je ze stuk voor stuk gaat analiseren + alle momenten dat hij hem niet kreeg daar waar hij hem wél verdiend had in ovenweeg neemt.
Ik vind dat vrij veel moeite voor iets wat zo kleinzielig is, eigenlijk. Vandaar ook m'n reactie.
Maar jij hoeft de discussie toch zelf niet interessant te vinden? Als andere mensen daar wel over willen praten is dat toch hun goed recht?
quote:
imago
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Maar jij hoeft de discussie toch zelf niet interessant te vinden? Als andere mensen daar wel over willen praten is dat toch hun goed recht?
Ik zeg ook niet dat ze dat niet mogen?

Ik zeg alleen wat ik er van vind.
quote:
Ik kan antwoord geven: ik ga niet.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, in het begin dacht ik nog dat hij dit deed in de hoop dat scheidsrechters hem zouden ontzien. Dat hij een spelletje aan het spelen was, maar blijkbaar voelt hij zich echt onrecht aangedaan.
Opmerkelijk dat ooit zo'n grote speler zich tot dat niveau verlaagt..
Net zo'n hoog niveau als bij Feyenoord waarbij de aanvallende middenvelder te boeken staat als Jodenjager, bij Twente een rechtszaak komt vanwege een speler die seks heeft met meisjes die over een paar jaar pas het bromfietscertificaat mogen behalen en Ajax met hun Davids die via de NOS kenbaar moet maken dat racisme de boventoon voert.
Ik denk dat alle topclubs wel een gelijksoortig gevalletje van "da's jammer" in de organisatie heeft.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
De bal spelen is geen vrijbrief om er debiel en van achter in te komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Oke. Als jij daar blij van wordt, dan blijf je lekker strooien met Calimero.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik snap hem
nu sowieso niet. Hiljemark die daar nooit speelt en dus alleen maar tegen kan vallen of een jeugd speler die daar al altijd speelt en alleen maar mee kan vallen. Keuze is toch snel gemaakt?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Buitendam het volgende:[..]
Net zo'n hoog niveau als bij Feyenoord waarbij de aanvallende middenvelder te boeken staat als Jodenjager, bij Twente een rechtszaak komt vanwege een speler die seks heeft met meisjes die over een paar jaar pas het bromfietscertificaat mogen behalen en Ajax met hun Davids die via de NOS kenbaar moet maken dat racisme de boventoon voert.
Ik denk dat alle topclubs wel een gelijksoortig gevalletje van "da's jammer" in de organisatie heeft.
Rare vergelijking, maar als dat je beter doet voelen is dat prima.
quote:
Laat ik even vooropstellen dat ik niet denk dat Van Bommel gezocht wordt of dat hij eerder geel krijgt dan iemand anders.
De enige reden die ik kan bedenken is dat scheidsrechters zijn reputatie kennen. Hij probeert altijd het vriendje van de scheids te spelen en door snel geel te geven hopen ze dat hij niet de hele wedstrijd ligt te zuigen en praten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee, raar gedrag van spelers en andere mensen in functie van een club komt overal voor. Ajax, Feyenoord, PSV, noem maar op. Overal debielen in functie, ben maar niet bang.
Dit, dus.
quote:
Het was meer een beetje schuin van de zijkant. En volgens mij raakte hij zijn tegenstander amper. Zijn intentie was om de bal te raken en dat is ook gelukt. Om daar geel voor te geven vind ik dus belachelijk, maar ik vrees dat we hier niet uit gaan komen.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ik snap hem
nu sowieso niet. Hiljemark die daar nooit speelt en dus alleen maar tegen kan vallen of een jeugd speler die daar al altijd speelt en alleen maar mee kan vallen. Keuze is toch snel gemaakt?
Ik snap het wel. Willems ging er vorig jaar ook kapot terwijl hij meer ervaring had dan Brenet. Maar toch, ik zou het erop wagen denk ik. Beter een echte RB dan een gemaakte die er voor het eerst moet spelen.
Of Lens. Ik sta er nog steeds niet geheel afwijzend tegenover

Ik vond hem echt goed spelen op die plek
quote:
Wat voor imago? Het imago dat hij een kaartenpakker is? Moisander en Poulsen pakten seizoenenlang ook veel kaarten, die worden nu toch ook niet 'gezocht'?
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Wat voor imago? Het imago dat hij een kaartenpakker is? Moisander en Poulsen pakten seizoenenlang ook veel kaarten, die worden nu toch ook niet 'gezocht'?
Van Bommel is natuurlijk een veel bekendere speler en heeft een reputatie dat hij de nodige kaarten pakt ja. Alleen het feit al dat hij in zijn eerste 5 wedstrijden 5 maal geel kreeg, zegt wat mij betreft genoeg.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik snap het wel. Willems ging er vorig jaar ook kapot terwijl hij meer ervaring had dan Brenet. Maar toch, ik zou het erop wagen denk ik. Beter een echte RB dan een gemaakte die er voor het eerst moet spelen.
Of Lens. Ik sta er nog steeds niet geheel afwijzend tegenover

Ik vond hem echt goed spelen op die plek
Lens speelde niet zo goed hoor. 1 bal verloren en 1 keer goed langs zijn man gegaan.
quote:
Het viel wel mee hoor. Voor mijn gevoel geen geel. Nogmaals, vanuit de positie waar Vink staat snap ik dat hij hem geeft.
quote:
Weetniet. Het viel mij gewoon op dat Lens opeens lekker bezig was. Maar maakt niet uit, hij komt er toch niet te staan
Caland
FREEJANCEES
quote:
![b9f8f60ea16f56766d9882371619161b.gif]()
Ik vind het vrij wild, helemaal op die plek op het veld. Komt er al vrij hoog in met zijn been waardoor het andere been weer doorzwaait naar het standbeen van zijn tegenstander. Een perfect uitgevoerde tackle maak je al glijdend met je been laag zodat je geen risico neemt om je tegenstander te blesseren.
En nogmaals, opzich hoef je er ook geen geel voor te geven maar onterecht is het ook zeker niet.
En kijk vooral even naar waar de scheids staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee, raar gedrag van spelers en andere mensen in functie van een club komt overal voor. Ajax, Feyenoord, PSV, noem maar op. Overal debielen in functie, ben maar niet bang.
True, maar in dit geval zijn veel mensen het met Van Bommel eens.
Maar goed dat er mensen zijn die erkennen dat dit raar gedrag is.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:Ik vind het vallen van deze speler van Utrecht (Mulenga?) eigenlijk nog vervelender dan de tackel of de beslissing van Vink. Theatrale dandy's kan ik missen als kiespijn, welk shirt ze ook aan hebben.
Asare. En is niet echt theatraal. Wordt gehaakt gewoon.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:Ik vind het vallen van deze speler van Utrecht (Mulenga?) eigenlijk nog vervelender dan de tackel of de beslissing van Vink. Theatrale dandy's kan ik missen als kiespijn, welk shirt ze ook aan hebben.
Als je dit al theatraal vindt, zou ik maar niet naar Real Madrid of Barcelona gaan kijken.
mrstylo
Swaggy P
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:[..]
True, maar in dit geval zijn veel mensen het met Van Bommel eens.
Maar goed dat er mensen zijn die erkennen dat dit raar gedrag is.
Ik vind het ook niet zo heel bezwaarlijk dat van Bommel uitspreekt dat hij een mening heeft over het gezocht worden.
Ik vind het wel flauw dat je doet vermoeden dat als je voor een topclub hebt gespeeld met zoveel jaren aan ervaring en expertise dat je je mening onder stoelen of banken moet schuiven. Als hij vindt dat hij dit zo moet melden mag hij dat van mij. Sterker nog; ik heb liever dit soort types zoals Theo, van Bommel en Sjakie Polak die gewoon iets zeggen dan de gehersenspoelde typetjes die doorgaans voor de camera staan. Nadat ze een bal vanaf 30 meter strak in de kruising janken en daarmee de winnende maken glashard voor de camera beweren dat het vooral in belang van het team was, een duidelijk signaal naar de fans bla bla.
Dit, dus.
Sluikreclame voor AIG?
BFF met GGMM
quote:
Stel hem eens op tegen Feyenoord zou ik zeggen. Of is dat dan weer een te groot risico?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die enorme schreeuw en dat schokkerig naar achter vallen van het bovenlichaam

Ik vind dat zo irritant. En ik erger me daar inderdaad net zo hard aan als ik naar Madrid of Barcelona zit te kijken.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Je kon er geel voor geven. Vond Vink niet echt tegen PSV fluiten ofzo. Was gewoon slecht voor PSV en Utrecht.
quote:
Z'n been maakt een knik, is niet theatraal hoor.
BFF met GGMM
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik zie de knik niet? Hij valt toch gewoon?
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
En is een Anti, dus voelt zich in Rotterdam wel thuis.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef Buitendam het volgende:[..]
Die enorme schreeuw en dat schokkerig naar achter vallen van het bovenlichaam

Ik vind dat zo irritant. En ik erger me daar inderdaad net zo hard aan als ik naar Madrid of Barcelona zit te kijken.
Asare is best blessure gevoelig, dus is niet echt gespeeld.
quote:
Hoe bedoel je?
quote:
Ik bedoel zijn onderbeen tov bovenbeen, doordat hij klem komt tussen de benen van Bommel.
BFF met GGMM