abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123068132
Voor wat het jullie waard is.

quote:
Guus Pennings van Triple Double naar PSV
Per 1 april verruilt Guus Pennings sportmarketingbureau Triple Double voor PSV, waar hij hoofd marketing wordt. Pennings, binnen Triple Double met Norberth Korsmit verantwoordelijk voor creatie & conceptontwikkeling en tevens lid van het MT, was 6,5 jaar onderdeel van het bureau.

'We hebben een schitterende tijd met elkaar gehad en zijn trots op het feit dat Guus bij ons heeft kunnen uitgroeien van talentvolle student tot volwassen sportmarketeer die een mooie toekomst in ons vak tegemoet gaat. Bij een gezonde dynamiek van een bureau in ontwikkeling hoort een continue doorselectie. Triple Double heeft goede, nieuwe mensen aangetrokken en ziet nu een échte TD-er een volgende carrièrestap maken. We zijn Guus erg dankbaar voor zijn geweldige bijdrage aan de groei & ontwikkeling van Triple Double tot het bureau dat het vandaag de dag is' aldus directeur en oprichter Bob van Oosterhout.

Hoewel Pennings uitkijkt naar zijn start in Eindhoven, kijkt hij met veel liefde terug op zijn periode bij Triple Double: 'Ik had me voor de afgelopen 6,5 jaar geen betere leerschool kunnen wensen. Ik ben mijn collega's, klanten, relaties, maar met name Bob, Norberth en Michel (directeur en partners TD) erg dankbaar voor de ervaring en het vertrouwen dat ze me gegeven hebben. Met het opsommen van hoogtepunten kan ik onmogelijk volledig zijn, maar dat het winnen van de prestigieuze SponsorRing met Ernst & Young (2008) en Randstad (2012) ergens bovenaan mijn persoonlijke lijstje prijken, zal duidelijk zijn. Om nog maar te zwijgen over de prachtige inspiratiereizen naar de Olympische Spelen, EK's en WK's voetbal'.

'Hoewel we Guus graag hadden behouden voor ons bureau, zijn we oprecht trots op deze mooie transfer en wensen we hem vanzelfsprekend veel succes toe in Eindhoven. Gezien onze hechte samenwerking met PSV, zijn we voorlopig nog niet van elkaar af', aldus een glimlachende Van Oosterhout.
http://www.tripledouble.nl/#/NIEUWS/id/300/category/Nieuws/
pi_123069488
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen.. :')
Tuurlijk, haal uit wat ik type wat je er uit wilt halen. Feit is dat, los van het voorbeeld van Bommel, de arbitrage bedroevend is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 februari 2013 @ 13:42:11 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_123069942
quote:
^O^ de organisatie wordt aardig versterkt de laatste tijd :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:55:54 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_123070535
Jullie zouden er goed aan doen niet zo te zeuren over de scheidsrechter dat siert jullie namelijk niet.
pi_123070565
Advocaat maakt zich niet druk om Van Hanegem

Dick Advocaat stelt in het Algemeen Dagblad zich niet druk te maken over de uitlatingen van Willem van Hanegem. Die hekelde Advocaat in zijn column op opvallende harde wijze over de manier waarop hij over Van Hanegem sprak in het interview met Derksen en de manier waarop hij over Wijnaldum spreekt om alvast een wissel voor Toivonen goed te praten.
PSV Netwerk
'Blijkbaar heeft Willem dat interview niet gezien', aldus Advocaat. 'Volgens mij heb ik alleen aardige dingen over hem gezegd.' En over Wijnaldum: 'Ik zal Wijnaldum blijven tergen, tot het einde van het seizoen.'

http://psv.netwerk.to/nie(...)%20Van%20Hanegem.php

Advocaat laat zich niet provoceren :) :) :) :).
pi_123070612
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zouden er goed aan doen niet zo te zeuren over de scheidsrechter dat siert jullie namelijk niet.
Dan moet de scheidsrechter maar eens zijn werk gaan doen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:58:22 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_123070659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan moet de scheidsrechter maar eens zijn werk gaan doen.
Dat deed hij ook meer dan prima.
  Forum Admin dinsdag 19 februari 2013 @ 13:58:52 #158
35723 crew  GGMM
pi_123070686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat doen ze altijd in Eindhoven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_123070698
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat deed hij ook meer dan prima.
Jouw mening en niet die van PSV kennelijk.
pi_123070734
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd in Eindhoven.
En zo'n beetje in de rest van Nederland.
  Forum Admin dinsdag 19 februari 2013 @ 13:59:52 #161
35723 crew  GGMM
pi_123070751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oke.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_123070758
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oke.
Duidelijk inderdaad.
  Forum Admin dinsdag 19 februari 2013 @ 14:01:18 #163
35723 crew  GGMM
pi_123070819
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Duidelijk inderdaad.
Sarcasme is je ding niet helemaal he? Geeft niet. Hou jij je maar lekker bezig met het verontwaardigd doen. Dat staat je veel beter. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:01:21 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_123070823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gekeken samen met een paar neutrale supporters en die vonden ook dat de scheidsrechter gewoon goed floot.
pi_123070842
Is het nu al zo erg met de Psv-supporters gesteld, dat er zelfs vóór de wedstrijd al over de scheidsrechter gezeken moet worden?
pi_123070858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gekeken samen met een paar neutrale supporters en die vonden ook dat de scheidsrechter gewoon goed floot.
Oke
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Is het nu al zo erg met de Psv-supporters gesteld, dat er zelfs vóór de wedstrijd al over de scheidsrechter gezeken moet worden?
Ja
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_123070877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Sarcasme is je ding niet helemaal he? Geeft niet. Hou jij je maar lekker bezig met het verontwaardigd doen. Dat staat je veel beter. :)
Sarcasme is me geheel duidelijk maar jij bent niet in de positie om sarcastisch te zijn en dat laat ik je merken. Fijn dat je het niet begrijpt want dat bevestigt opnieuw mijn punt.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:03:20 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123070931
quote:
KNVB ROEPT ONDERTEKENAARS HANDVEST BIJEEN

De KNVB heeft dinsdagmorgen alle belangenorganisaties die het zogeheten ‘handvest betaald voetbal’ ondertekend hebben opnieuw uitgenodigd om met elkaar in gesprek te gaan over de uitvoering van de gemaakte afspraken. Directe aanleiding hiervoor zijn de signalen waaruit blijkt dat verschillende leden van deze belangenorganisaties zich klaarblijkelijk niet helemaal kunnen vinden, dan wel het niet eens zijn met de gemaakte afspraken. Aan de belangenorganisaties wordt dan ook opnieuw gevraagd hun achterban op voorhand te consulteren.

Gijs de Jong, manager competitiezaken KNVB: ,,De discussie is totaal afgeweken van het oorspronkelijke doel: het creëren van meer respect. Kaarten worden in twijfel getrokken en de prestaties van onze arbiters staan ter discussie. Laat één ding helder zijn: de regels zijn onveranderd gebleven. Wat voorheen een overtreding was, is nog steeds een overtreding. Daar wordt absoluut niet anders mee omgegaan. Helaas is dit niet bij iedereen bekend. Het handvest ziet enkel toe op commentaar op de leiding en het vervullen van de voorbeeldfunctie. Bestaande richtlijnen die nu stringenter nageleefd moeten worden. Hier waren we het in december met z’n allen over eens. We hebben dan ook een collectieve verantwoordelijkheid.”

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Het is noodzakelijk opnieuw met elkaar om de tafel te gaan. Vlak voor de winterstop hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Het handvest is in het leven geroepen om meer respect op het veld te creëren. Daar was iedereen het volmondig over eens. We zien nu dat het handvest aangegrepen wordt om kaarten, prestaties van arbiters en zelfs het tuchtrechtelijke systeem ter discussie te stellen. Iets wat ver afstaat van de oorspronkelijke intentie van dit document: normaal met elkaar omgaan.”
Hebben jullie toch maar mooi voor elkaar gekregen. Dat ze nog meer gaan regelneuken. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123070942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Neutrale supporters :') :') en dat maakte je op uit, kom op zeg, Vink floot ontzettend slecht en daar mag je prima voor uitkomen, en het is niet alleen Vink, zo'n beetje elke scheids kennelijk!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:03:43 #170
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_123070952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oke

[..]

Ja
Alleen jullie lopen te janken over de scheids voor de rest vond iedereen dat hij het gewoon goed deed :')
pi_123070992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Alleen jullie lopen te janken over de scheids voor de rest vond iedereen dat hij het gewoon goed deed :')
Hahaha inderdaad ja xD Hij was top oO< oO<
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:04:49 #172
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_123071015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Neutrale supporters :') :') en dat maakte je op uit, kom op zeg, Vink floot ontzettend slecht en daar mag je prima voor uitkomen, en het is niet alleen Vink, zo'n beetje elke scheids kennelijk!
Ik had vrienden uit België over de vloer en die geven bitter weinig om wie er kampioen wordt in de Eredivisie.
pi_123071052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Hebben jullie toch maar mooi voor elkaar gekregen. Dat ze nog meer gaan regelneuken. ^O^
Onzin, ze gebruiken 'meer respect' als excuus om geen kritiek te mogen uiten op het beleid van de KNVB, kritiek is echter niet hetzelfde als respectloos zijn.
pi_123071114
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik had vrienden uit België over de vloer en die geven bitter weinig om wie er kampioen wordt in de Eredivisie.
Uit Belgie nog wel :') :'). En jullie hebben uitvoerig Vink deze wedstrijd geobserveerd :') :'), yeah right, zet jezelf niet zo voor schut zo.
pi_123071116
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

:D
Jij had al een aantal comments geplaatst in de hoop dat er iemand zou happen. Wat ging er door je heen toen je het quote alert onder in beeld zag verschijnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')