Ik las in dit topic opmerkingen als 'van Bommel wordt gezocht'; daarmee wekken jullie de indruk dat jullie vinden dat de scheidsrechters vooral in jullie nadeel fluiten.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef DeParo het volgende:
Tatoeage Van Jordy Clasie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-Jordy-Clasie.dhtmlquote:
quote:
Ontopic blijven aub.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is inmiddels al weer aangepast begreep ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-Jordy-Clasie.dhtml
Voor Caland alleen degene die de tatoeage gezet heeft de schuld gaat geven.
Ik hoop het voor hem inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al weer aangepast begreep ik.
'You mean everyting in my life'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-Jordy-Clasie.dhtml
Voordat Caland alleen degene die de tatoeage gezet heeft de schuld gaat geven.
[ afbeelding ]
Nog erger iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
nee pas nadat hij erop werd gewezen nav dat programma.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem inderdaad![]()
want hij had het zelf niet eens in de gaten kennelijk.
Ik ben ervan overtuigd dat hij gezocht wordt. Heeft verder niks mee te maken dat ze vooral in ons nadeel fluiten. Alsof ik niet zie dat er ook achterlijk in ons voordeel wordt gefloten soms.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik las in dit topic opmerkingen als 'van Bommel wordt gezocht'; daarmee wekken jullie de indruk dat jullie vinden dat de scheidsrechters vooral in jullie nadeel fluiten.
Duplan is een filosoof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
nee pas nadat hij erop werd gewezen nav dat programma.![]()
Ach, voetballers zijn vaak niet de helderste lichten zullen we maar zeggen.
Meen je dat nou? Jeetje, en ik maar denken dat er ook nog PSV'ers in dit topic zijn met enigszins relativeringsvermogen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij gezocht wordt.
Zit je string te strak vandaag? Je blijft maar bezig met sneren uitdelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Jeetje, en ik maar denken dat er ook nog PSV'ers in dit topic zijn met enigszins relativeringsvermogen.
Ik dacht dat het calimerogehalte niet veel hoger kon, totdat ik las dat ze nu ook al vóór de wedstrijd op de scheidsrechter gaan zeiken. Gelukkig zijn er ook genoeg Psv-ers die wel objectief kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Jeetje, en ik maar denken dat er ook nog PSV'ers in dit topic zijn met enigszins relativeringsvermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |