Ook dat klopt niet, het aantal toernooien scheelt nauwelijks met degenen die geen langdurig blessureleed hebben gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze door zoveel te spelen ook meer winst haalde, waardoor de kleine toernooien niet mee hoefden te tellen.
En het verschil met Murray is natuurlijk dat hij sowieso met drie topconcurrenten te maken had

ik moet leren lezenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook dat klopt niet, het aantal toernooien scheelt nauwelijks met degenen die geen langdurig blessureleed hebben gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Iemand als Ferrer daarentegen...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik moet leren lezen
Maar goed, dan heb ik gewoon een verkeerd beeld van haar speelschema.

True, true. En die wint echt nooit van de absolute topquote:

Daar zie je ook hetzelfde gebeuren. Als hij tegen de top speelt wordt hij er kneiterhard afgeslagen. Zijn 4 grand slam halve finales waren allen volstrekt kansloos. (alleen in een orkaan tegen Djoko wist hij nog een setje te pakken).quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, true. En die wint echt nooit van de absolute top

Precies. En dat hebben we dus ook met Errani...tsja...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Ach, Ferrer haalt er gewoon het optimale uit voor mijn gevoel, maar dat heb ik al vaker gezegd. Hij is gewoon niet goed genoeg voor de echte top en het is al knap genoeg dat hij zo dichtbij kan komen en nu al jarenlang eigenlijk best of the rest is.

Puerto Rico toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:49 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Monica Puig, ik ben fan.

Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Puerto Rico toch?
Op TF hekelen ze trouwens mensen die op het uiterlijk van speelsters afgaan. Daar is dan ook een zeer grote Mona Barthel-fanclub.

Verschrikkelijk daar jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja.
TF is het engste forum dat ik ooit heb gezien.

Komt doordat iedereen daar bloedfanatiek en obsessief isquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk daar ja
Ook verschrikkelijk dat dat forum 500x actiever is dan MTF. Alsof vrouwentennis boeiender is...
 .
. 

Haha idd, doodeng. Mensen praten daar ook over de speelsters alsof ze er vroeger wekelijks mee samen in de zandbak zaten. Allemaal potentiële stalkersquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja.
TF is het engste forum dat ik ooit heb gezien.

Volgens mij stuitert die bal daar pas voor de derde keer of zo. Herinner me niet dat het er in het filmpje zo uit zag.quote:

Fantastisch he?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef TheArt het volgende:
Waarom heb ik deze moonball rally van het ergste soort niet eerder gezien de afgelopen weken

Stond in het Indian Wells topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef TheArt het volgende:
Waarom heb ik deze moonball rally van het ergste soort niet eerder gezien de afgelopen weken

Relatief zijn wij bij lange na niet "zeer groot" maar dat terzijde - nou en? Schoonheid zit er toch ook in de techniek en beweging enzovoort. Waarom dacht jij dat FC Barcelona zo geliefd is? Vanwege de looks van Gerard Pique?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Puerto Rico toch?
Op TF hekelen ze trouwens mensen die op het uiterlijk van speelsters afgaan. Daar is dan ook een zeer grote Mona Barthel-fanclub.

Kirilenko.quote:Op maandag 15 april 2013 02:20 schreef jerriy het volgende:
Zijn er trouwens echte mokkels aan de top?
Ik dacht van niet (zelfs Snor-pova is niet perfect)

quote:Op maandag 15 april 2013 14:36 schreef jerriy het volgende:
[..]
Overgewaardeerd (heeft mannelijke benen en voeten)
[ afbeelding ]

twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:11:42After another few strange calls Flipkens asks Radwanska: "You wanna Play without the umpire?" Aga replies firmly: "Yes!" 2-1 Flip in 3d set. reageer retweet
twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:37:27Radwanska and Flipkens talking long after matchpoint. Nobody gives hand to umpire. #fedcup reageer retweet

Dafuqquote:Op maandag 22 april 2013 01:46 schreef wimderon het volgende:
Gaat lekker in de Fed Cup. Italië-Tsjechië gaat morgen verder bij 2-1. Zwitserland-Australië moet zelfs nog beginnen

En bij België-Zwitserland:twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:11:42After another few strange calls Flipkens asks Radwanska: "You wanna Play without the umpire?" Aga replies firmly: "Yes!" 2-1 Flip in 3d set. reageer retweet
twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:37:27Radwanska and Flipkens talking long after matchpoint. Nobody gives hand to umpire. #fedcup reageer retweet

Maar wel haten op iemands voetenquote:Op maandag 15 april 2013 15:31 schreef jerriy het volgende:
Haha - ik wist dat er zo'n antwoord zou komen maar tis niet van toepassing (zoals eerder vermeld ben ik een fan van Mona Barthel
En de volgende stuntvrouw - ook niet bepaald een mokkel - zie ik ook graag:

quote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef wimderon het volgende:
Argentinië viert de overwinning op Groot-Brittannië, horden mensen dromden samen.

is Maria zo slecht of Ana zo goed?
 is Maria zo slecht of Ana zo goed?

Huh, ik snap de reden hierachter echt totaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Gorzalka het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)parringpartner.dhtml.

Hij moet zich volledig op zijn baan als hitting partner richten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Huh, ik snap de reden hierachter echt totaal niet

Lijkt me niet, pas na haar tenniscarrièrequote:
 .
.

quote:

twitter:CoCoVandey twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:39:50I have never played a person with worst sportsmanship... Putintseva... reageer retweet
twitter:CoCoVandey twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:40:14...How can anyone comment on my game style after you have already won the match in such a negative way is unbelievable!... reageer retweet
twitter:CoCoVandey twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:40:37Her exact words were "You are a terrible player only serve. I win all the rallies" that comment is totally uncalled for... reageer retweet
twitter:CoCoVandey twitterde op maandag 20-05-2013 om 16:40:50...and on top of it your father clapping while you say this haha, unreal! #venting reageer retweet
twitter:Yulka1995P twitterde op maandag 20-05-2013 om 22:15:01And by the way saw a twit of Coco... Wont comment much!Really surprise that people can act like that after losing to younger player:p reageer retweet
twitter:Yulka1995P twitterde op maandag 20-05-2013 om 22:19:15@jakedavi5 haha i did:D i think she is angry coz before the match she thought that im not her level of player:p lol reageer retweet
twitter:Yulka1995P twitterde op maandag 20-05-2013 om 22:26:08And by the way no matter who is at the other side i am respecting that person! And always shaking hand in the end of the match! reageer retweet

25 potten op rij nu. Had wel verwacht dat ze al eens wat beters had gehad
 25 potten op rij nu. Had wel verwacht dat ze al eens wat beters had gehad  Blijft een wonder dat ze de AO niet won....ze zit echt bijna in haar beste vorm van haar leven
 Blijft een wonder dat ze de AO niet won....ze zit echt bijna in haar beste vorm van haar leven  Wat een fenomeen.
 Wat een fenomeen.

Nah daar geloof ik niet in. Maria en Vika staan ook als de malle de ballen de afgelopen 2 jaar, maar Serena knalt daar gewoon keihard overheen. Haar bewegen op gravel is bv ook vele malen beter geworden en ze presteert ook nog constanter dan vroeger. Tsja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef franklop het volgende:
Of de tegenstand is gewoon stukje minder dan vroeger

Als ik sta te tennissen is er nog meer publiek.
  Als ik sta te tennissen is er nog meer publiek.  

Ik denk dat er wereldwijd ook maar 5 mensen naar kijken op tv.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken er nog meer mensen naar Zheng-Oprandi. Er zitten geloof ik vijf mensen op de tribunes.Als ik sta te tennissen is er nog meer publiek.

6.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wereldwijd ook maar 5 mensen naar kijken op tv.

Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wereldwijd ook maar 5 mensen naar kijken op tv.
O, sorry.quote:

Verdienstelijk potje, maar toch GSM Hantuchova 7-6 6-4.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Szura het volgende:
Vekic voor haar eerste titel tegen Hantuchova

quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef TheArt het volgende:
Bettie heeft een nieuwe look, met Google-bril en al
[ afbeelding ]

ik kom een keer kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken er nog meer mensen naar Zheng-Oprandi. Er zitten geloof ik vijf mensen op de tribunes.Als ik sta te tennissen is er nog meer publiek.

Oké, leuk.quote:
Nou, dat zou dan voor het eerst zijn want niemand heeft me bij de tennisbaan ooit om een handtekening gevraagd.quote:en na de wedstrijd wil ik een handtekening van je

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien

Ze kan het hebben!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef TheArt het volgende:
Bettie heeft een nieuwe look, met Google-bril en al
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:09 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dat zou dan voor het eerst zijn want niemand heeft me bij de tennisbaan ooit om een handtekening gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4

quote:

quote:
Wanneer gaan jullie datenquote:
 ?
?

(gerucht) dimitrov had haar bedrogen met sharapovaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat lees ik nu; Is Dimitrov de ex van Serena Williams ?!?
Één of andere fittie tussen Sharapova en Williams waarin beiden flink van leer gaan. Williams o.a. over Dimitrov en Sharapova over de vent van Serena

http://www.examiner.com/a(...)s-ex-grigor-dimitrovquote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, toch ?
Nooit geweten dat Williams en die Bulgaar zo close waren. Die heeft de hele WTA top 20 op z'n bangalijstje staan
Respect.

twitter:AbeKuijl twitterde op donderdag 04-07-2013 om 14:28:36Umpire bij CH Zeeland vertelde me dat Cohen (USA) en Perrin (ZWI) een rally van 181(!) slagen speelden, die ZEVENENEENHALVE minuut duurde! reageer retweet

Dat zijn goede moonballen geweest dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef wimderon het volgende:
twitter:AbeKuijl twitterde op donderdag 04-07-2013 om 14:28:36Umpire bij CH Zeeland vertelde me dat Cohen (USA) en Perrin (ZWI) een rally van 181(!) slagen speelden, die ZEVENENEENHALVE minuut duurde! reageer retweet

Weet je zeker dat het niet Kerber vs Wozniacki was?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat zijn goede moonballen geweest dan.

Maar waar is Venus? Ik mis vooral Kimmeke en Justine
 Maar waar is Venus? Ik mis vooral Kimmeke en Justine 

Justine zit rechtsvoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef Norrage het volgende:
Bijna alle nummers #1 bij elkaarMaar waar is Venus? Ik mis vooral Kimmeke en Justine
[ afbeelding ]

quote:
 ohja! Ik vroeg me al af wie dat was. Ze is altijd zo onzichtbaar
 ohja! Ik vroeg me al af wie dat was. Ze is altijd zo onzichtbaar  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je ziet verder niets hoor. Is die jaarlijkse speciale editie van Sports Illustrated.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ophef in Polen. Radwanska naakt in een sportblad. Wie post de foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''

quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je ziet verder niets hoor. Is die jaarlijkse speciale editie van Sports Illustrated.
In spoiler maar, ook al zie je verder niets.Op die andere foto zie je een stukje bil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Goerges
 Goerges  

Dan ga je echt twijfelen of de serveerder wel goed staat bij flashscorequote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:33 schreef wimderon het volgende:
12 breaks in één set bij Pennetta-Schiavone
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |