Ook dat klopt niet, het aantal toernooien scheelt nauwelijks met degenen die geen langdurig blessureleed hebben gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze door zoveel te spelen ook meer winst haalde, waardoor de kleine toernooien niet mee hoefden te tellen.
En het verschil met Murray is natuurlijk dat hij sowieso met drie topconcurrenten te maken had
ik moet leren lezenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook dat klopt niet, het aantal toernooien scheelt nauwelijks met degenen die geen langdurig blessureleed hebben gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand als Ferrer daarentegen...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik moet leren lezen
Maar goed, dan heb ik gewoon een verkeerd beeld van haar speelschema.
True, true. En die wint echt nooit van de absolute topquote:
Daar zie je ook hetzelfde gebeuren. Als hij tegen de top speelt wordt hij er kneiterhard afgeslagen. Zijn 4 grand slam halve finales waren allen volstrekt kansloos. (alleen in een orkaan tegen Djoko wist hij nog een setje te pakken).quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, true. En die wint echt nooit van de absolute top
Precies. En dat hebben we dus ook met Errani...tsja...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Ach, Ferrer haalt er gewoon het optimale uit voor mijn gevoel, maar dat heb ik al vaker gezegd. Hij is gewoon niet goed genoeg voor de echte top en het is al knap genoeg dat hij zo dichtbij kan komen en nu al jarenlang eigenlijk best of the rest is.
Puerto Rico toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:49 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Monica Puig, ik ben fan.
Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Puerto Rico toch?
Op TF hekelen ze trouwens mensen die op het uiterlijk van speelsters afgaan. Daar is dan ook een zeer grote Mona Barthel-fanclub.
Verschrikkelijk daar jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja.
TF is het engste forum dat ik ooit heb gezien.
Komt doordat iedereen daar bloedfanatiek en obsessief isquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk daar ja
Ook verschrikkelijk dat dat forum 500x actiever is dan MTF. Alsof vrouwentennis boeiender is...
Haha idd, doodeng. Mensen praten daar ook over de speelsters alsof ze er vroeger wekelijks mee samen in de zandbak zaten. Allemaal potentiële stalkersquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja.
TF is het engste forum dat ik ooit heb gezien.
Volgens mij stuitert die bal daar pas voor de derde keer of zo. Herinner me niet dat het er in het filmpje zo uit zag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |