Fantastisch he?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef TheArt het volgende:
Waarom heb ik deze moonball rally van het ergste soort niet eerder gezien de afgelopen weken
Stond in het Indian Wells topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef TheArt het volgende:
Waarom heb ik deze moonball rally van het ergste soort niet eerder gezien de afgelopen weken
Relatief zijn wij bij lange na niet "zeer groot" maar dat terzijde - nou en? Schoonheid zit er toch ook in de techniek en beweging enzovoort. Waarom dacht jij dat FC Barcelona zo geliefd is? Vanwege de looks van Gerard Pique?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Puerto Rico toch?
Op TF hekelen ze trouwens mensen die op het uiterlijk van speelsters afgaan. Daar is dan ook een zeer grote Mona Barthel-fanclub.
Kirilenko.quote:Op maandag 15 april 2013 02:20 schreef jerriy het volgende:
Zijn er trouwens echte mokkels aan de top?
Ik dacht van niet (zelfs Snor-pova is niet perfect)
quote:Op maandag 15 april 2013 14:36 schreef jerriy het volgende:
[..]
Overgewaardeerd (heeft mannelijke benen en voeten)
[ afbeelding ]
twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:11:42After another few strange calls Flipkens asks Radwanska: "You wanna Play without the umpire?" Aga replies firmly: "Yes!" 2-1 Flip in 3d set. reageer retweet
twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:37:27Radwanska and Flipkens talking long after matchpoint. Nobody gives hand to umpire. #fedcup reageer retweet
Dafuqquote:Op maandag 22 april 2013 01:46 schreef wimderon het volgende:
Gaat lekker in de Fed Cup. Italiė-Tsjechiė gaat morgen verder bij 2-1. Zwitserland-Australiė moet zelfs nog beginnen![]()
![]()
En bij Belgiė-Zwitserland:twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:11:42After another few strange calls Flipkens asks Radwanska: "You wanna Play without the umpire?" Aga replies firmly: "Yes!" 2-1 Flip in 3d set. reageer retweet
twitter:GraveyardFilip twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:37:27Radwanska and Flipkens talking long after matchpoint. Nobody gives hand to umpire. #fedcup reageer retweet
Maar wel haten op iemands voetenquote:Op maandag 15 april 2013 15:31 schreef jerriy het volgende:
Haha - ik wist dat er zo'n antwoord zou komen maar tis niet van toepassing (zoals eerder vermeld ben ik een fan van Mona Barthel
En de volgende stuntvrouw - ook niet bepaald een mokkel - zie ik ook graag:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef wimderon het volgende:
Argentiniė viert de overwinning op Groot-Brittanniė, horden mensen dromden samen.
Huh, ik snap de reden hierachter echt totaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Gorzalka het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)parringpartner.dhtml.
Hij moet zich volledig op zijn baan als hitting partner richten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Huh, ik snap de reden hierachter echt totaal niet
Lijkt me niet, pas na haar tenniscarričrequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |