quote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gaat pijn doen hoor
Waarschijnlijk lukt dat niet meer met de pijn danquote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]ja
maar daarna Arnhem isof sonsbeek
Ff afwachten wat het weer gaat doenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]ja
maar daarna Arnhem isof sonsbeek
Doe het dan zonder, I dare you!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
Ik vind die verdoving het meest kutte, die smaak is zo goor
Nah, ze hebben ook een keer een kies getrokken, en kon ik ook gewoon de stad inquote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lukt dat niet meer met de pijn dan
Die is toch niet altijd nodigquote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
Ik vind die verdoving het meest kutte, die smaak is zo goor
Weer maakt me niks uitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ff afwachten wat het weer gaat doen
Ben je gek ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe het dan zonder, I dare you!
Als ik geen verdoving krijg dan doe ik het niet hoorquote:
Ik vind de tandarts ook niets hoor. Ik zou het liefst dat ze me to sleep puttenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik geen verdoving krijg dan doe ik het niet hoor
Dat sowieso. Alleen wakker worden uit narcose is echt heel lamequote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind de tandarts ook niets hoor. Ik zou het liefst dat ze me to sleep putten
Ik heb het nog nooit gehad maar het lijkt me wel leukquote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat sowieso. Alleen wakker worden uit narcose is echt heel lame
Waar heb je het overquote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
nou nee heb nog steeds 5 eu nodig maar heb idee nodig voordat ik het bij elkaar ga sprokkelen
Het is geweldigquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad maar het lijkt me wel leuk
Gewoon aan je ouders vragenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
nou nee heb nog steeds 5 eu nodig maar heb idee nodig voordat ik het bij elkaar ga sprokkelen
Ja, ik ga gewoon in die waterval zitten, in die grotquote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sonsbeek in in de regen
Dat je dan rechtop wil gaan zitten en het niet luktquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad maar het lijkt me wel leuk
Goed dat jij 5 eu hebt!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
eh wat. ga je echt slapen?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind de tandarts ook niets hoor. Ik zou het liefst dat ze me to sleep putten
ja die geven me het nietquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon aan je ouders vragen
Ik heb ook geen ideequote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
antwoord van vorige deel maar was vergeten op wie
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je dan rechtop wil gaan zitten en het niet lukt
Sounds like a planquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zorg dat je geopereerd moet worden
quote:
Dan ga je terug naar je bedquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb ik slechte geslapen jalalaal
Voor als je zeker wil weten dat je nat bentquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon in die waterval zitten, in die grot
Mag jij dat wel jongeman?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga 450 euro verdienen en dan in allemaal briefjes van 5 rolletje van maken en heletijd sigaretten halen
Het is toch gewoon een plaatselijke verdoving?quote:
Zonde van je geldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga 450 euro verdienen en dan in allemaal briefjes van 5 rolletje van maken en heletijd sigaretten halen
Dat zou ik weigerenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een plaatselijke verdoving?
Nee maar OF haalt ook vanillesigaretten als een echte baas hequote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag jij dat wel jongeman?
En voor 5 euro haal je geen sigaretten meer
Ooit gehoord van L&M en pall&mallquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag jij dat wel jongeman?
En voor 5 euro haal je geen sigaretten meer
Mijn amandelen zijn heel vaak ontstoken maar als je bijna 50 bent net als ik schijnt dat nogal een flinke ingreep te zijnquote:
Die naald is wel even kut jaquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn amandelen zijn heel vaak ontstoken maar als je bijna 50 bent net als ik schijnt dat nogal een flinke ingreep te zijn
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527quote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als je zeker wil weten dat je nat bent
Dat wil ik nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die naald is wel even kut ja
Ik dacht dat het allemaal een vaste prijs was ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ooit gehoord van L&M en pall&mall
Ik snap je niet meerquote:
3 gradenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527
kijk woensdag dan
Infuus en dan via het infuus narcose?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ik niet
Ik wil gewoon zoals ze dat bij kinderen doen
Ik wil bij de tandarts een algehele narcose als het zou kunnenquote:
varieert van tabak shop hequote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal een vaste prijs was ofzo
Nee, dat lijkt me juist engquote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Infuus en dan via het infuus narcose?
maar ik krijg toch met een naald?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil bij de tandarts een algehele narcose als het zou kunnen
Ik vind het alles behalve aantrekkelijk eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en bij meisjes sexy als ze het af en toe doen
Ik wil gewoon gas inademen. Dat lijkt me wel tofquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel het beste eigenlijk, want dan merk je dat je langzaam wegvalt
Recht in je tandvleesquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik krijg toch met een naald?
Ik doelde meer op de regenkansquote:
Ja, waardeloos dusquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik krijg toch met een naald?
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het alles behalve aantrekkelijk eigenlijk
Maar dan kan je niet tellen en wakker proberen te blijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil gewoon gas inademen. Dat lijkt me wel tof
Waarom nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet tellen en wakker proberen te blijven
Ja als je zo poseertquote:
*ligtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ken wel een fontijn waar geld in leg maar om daar nou geld uit te halen
Gewoon doenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ken wel een fontijn waar geld in leg maar om daar nou geld uit te halen
oh oke mooiquote:
Maar dan kun je in gedachten toch gewoon tellen?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n ding op je mond
Dus jij vindt het ook aantrekkelijk !!!111!!EINZ!!!11 xdxdquote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je zo poseertIn een normale situatie ziet het er altijd skanky uit ;')
het is bij een treinstation en gister kreeg ik daar al de opmerking of me vriend dronken wasquote:
Ja maar het gaat gewoon om het idee vind ikquote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan kun je in gedachten toch gewoon tellen?
rot op met je regenpakquote:
Nee beter. Als ik zo'n masker op moest dan zou ik wegrennenquote:
Al die mensen met echte problemen zijn er niets bij neequote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb nog stees 5 eu nodig mijn leven is een hell
1 dag niet roken= 1 dag niet levenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Al die mensen met echte problemen zijn er niets bij nee
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 dag niet roken= 1 dag niet leven
1 dag niet roken = 1 dag meer levenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 dag niet roken= 1 dag niet leven
1sigaret is 5min minder leven.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1 dag niet roken = 1 dag meer leven
Ja en je gaat stinken en wordt heel lelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1sigaret is 5min minder leven.
10sigarettenb per dag is 50min
per week is 350min
per maand is 1400min '
is maar 25uur ofzo dus ik leef maar 12 dagen minder per jaar
ik ruik altijd lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en je gaat stinken en wordt heel lelijk.
Zeggen dat het jouw geld isquote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het is bij een treinstation en gister kreeg ik daar al de opmerking of me vriend dronken was![]()
hij laat ze fiets pleuren, draait zich om en pleurt over zen fiets
Ik wil geen naaldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar het gaat gewoon om het idee vind ik
Waaromquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee beter. Als ik zo'n masker op moest dan zou ik wegrennen
Ik doe niet aan druksquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JAJA EN DIE HEROÏNE VAN GISTER DAN WAT WAS DAT DAN HE
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
Mensen die moeten wachten op hun loon voordat ze ook maar iets kunnen kopen en het er vervolgens zo weer doorheen jagen
Nee, juist nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt liever een naald dan maskertje?
Gewoon in de mond gespoten jonguh!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JAJA EN DIE HEROÏNE VAN GISTER DAN WAT WAS DAT DAN HE
Straks word je niet meer wakkerquote:
BULLYquote:Op zondag 17 februari 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE WEET HET GEWOON NIET OMDAT JE CONSTANT HIGH BENT
Ik hoef geen dingen te kopen van 1000 euroquote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch nooit dingen kopen van 1000 euro etc?
Natuurlijk welquote:
quote:
Liever een naaldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Ik vind dat met naalden gif door je bloed spuiten juist eng
Weer deel mn ouders terug betalen, cadeautjes voor mn nichtje kopen, sparen en kleding kopen ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga jij er mee doen?
Met een naald is best chill.quote:
Ja maar jij bent raarquote:
Ik moet geen naald in me. Dan word ik agressiefquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een naald is best chill.
''Pas op, je bent zo weg hoor''
''Dat zal vast wel meeva..''
En toen werd ik wakker
Van een naald ga je niet slapen tochquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een naald is best chill.
''Pas op, je bent zo weg hoor''
''Dat zal vast wel meeva..''
En toen werd ik wakker
Gedeeltelijk sparen en kleding kopen denk ik. Weet niet echt wat ik nodig heb ofzo, waarschijnlijk nog een paar Vansquote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Weer deel mn ouders terug betalen, cadeautjes voor mn nichtje kopen, sparen en kleding kopen ofzo
Waarom raar? Dat van mij doet geen pijnquote:
Gecorrigeerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Weer deel mn ouders terug betalen, cadeautjes voor mn nichtje nodig kopen, sparen en kleding kopen ofzo
oppassen voor deze boyquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet geen naald in me. Dan word ik agressief
Ik hoop het wel als je geopereerd wordtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Van een naald ga je niet slapen toch
En je laptop dan? Of word dat een heel goedkoop modeletjequote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef geen dingen te kopen van 1000 euro
Whehehehe, you wheigh as light as a fedderquote:
Ik heb astma mafkutquote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vooral na een lekker jointje
Grapje, Stuart is gewoon constant high on life.
Ik wil ook Vans eigenlijk. Maar ik weet nooit welkequote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedeeltelijk sparen en kleding kopen denk ik. Weet niet echt wat ik nodig heb ofzo, waarschijnlijk nog een paar Vans
Your only 60 pounds when you're wet and wearing bootsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whehehehe, you wheigh as light as a fedder![]()
Ja, maar straks word je niet wakker. Dat is eng.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom raar? Dat van mij doet geen pijn
All Starsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil ook Vans eigenlijk. Maar ik weet nooit welke
quote:
Ja dan wel, maar niet voor zoiets kleinsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop het wel als je geopereerd wordt
Ik ben bang voor het idee dat er een of ander gif door me aderen gaat dus ik weiger het.quote:
Dat van jou is engerder. Kan wel een gif inzitten dat je hart permanent stoptquote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar straks word je niet wakker. Dat is eng.
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat dat inhaleer ding een crackpijp was
Heb een mbp, maar helft moet ik nog terug betalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]
En je laptop dan? Of word dat een heel goedkoop modeletje
Shit, dat is best een hoop geldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb een mbp, maar helft moet ik nog terug betalen.
Ja die heb ik nu, maar ik wil vans erbijquote:
Welke kleurquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar ik wil vans erbij
nee manquote:Op zondag 17 februari 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat van jou is engerder. Kan wel een gif inzitten dat je hart permanent stopt
Enigequote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
Ben ik dan de enigste die nooit wat van zijn loon koopt behalve rond de 10 euro eten bij de AH per maand ofzo?
Kleding krijg ik van mijn ouders (en dan geen trui van 100euro.. gewoon c&a bitches)
En de rest spaar ik, keer een playstation 3 gekocht (incl. spellen totaal 300e gekost), telefoon (400e) en voor de rest nog wat kleine dingetjes zoals een geurtje ofzo.
11 maanden lang 100 euro terug betalenquote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb een mbp, maar helft moet ik nog terug betalen.
Ik vind dat echt engerderquote:
Ja maar jij bent dan gewoon verwend dat je niet zelf je kleren koopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
Ben ik dan de enigste die nooit wat van zijn loon koopt behalve rond de 10 euro eten bij de AH per maand ofzo?
Kleding krijg ik van mijn ouders (en dan geen trui van 100euro.. gewoon c&a bitches)
En de rest spaar ik, keer een playstation 3 gekocht (incl. spellen totaal 300e gekost), telefoon (400e) en voor de rest nog wat kleine dingetjes zoals een geurtje ofzo.
Ja dat weet ik dus niet. Ik wil spijkerstof ofzoquote:
Je moet hem helemaal zelf betalenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
11 maanden lang 100 euro terug betalenwas ook nog voor andere dingen van school
Dit zijn mijn nieuwstequote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil ook Vans eigenlijk. Maar ik weet nooit welke
Te goed somsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enige
Je gaat goed met je centjes om
present ik koop er eten vanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
Klinkt een beetje vreemd onder jeansquote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ik wil spijkerstof ofzo
Je kunt het maar 1 keer uitgevenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Te goed soms![]()
Binnekort maar is een dikke gamepc kopen maar dat zeg ik nu al 5 jaar lang![]()
En zit dus nog steeds met een dual-core en 1gb ram
Ik zeg toch, met nog wat andere dingen voor school. (waar ik nu niet meer op zitquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan gewoon verwend dat je niet zelf je kleren koopt.
Sorry, Stewie is niet zo slimquote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg toch, met nog wat andere dingen voor school. (waar ik nu niet meer op zit__ )
zoiets?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ik wil spijkerstof ofzo
Is er wat mis met skaters dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:42 schreef Stuart het volgende:
Ik associeer Vans altijd met skateboarden al vind ik ze wel cool
Ze komen met veters als riemenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er wat mis met skaters dan?
Ik kan nooit kiezenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zijn mijn nieuwste
Maar de standaard Authentic zijn soberzo al tof. Als zal ik liever voor de Era gaan. Komt iets dikker over, ziet er meer solide uit.
Hij heeft gelijkquote:
Nee, absoluut nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er wat mis met skaters dan?
Noem je mij nou oudquote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
standaard ouderprietpraat
Dan ben je gewoon saai en loop je altijd in dezelfde kleren rond. Ik wil gewoon vernieuwing en nieuwe klerenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik durf te wedden dat jij per jaar veel meer geld aan kleding besteed dan mijn ouders aan het mijne.
Ik ga alleen als het echt nodig is en wanneer ik gewoon te weinig kleding heb om de week door te komenEn schoenen koop ik ook maar 1x in het jaar (al zijn ze nu met 3/4 jaar wel aan vervanging toe)
Goede beslissing, hoeveel paar schoenen heb je nog staan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan nooit kiezenDus dan koop ik maar niks
Super is een hoarder. Ze heeft nog 80 paar staanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Goede beslissing, hoeveel paar schoenen heb je nog staan?
nicequote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh plaatje van mij deed het niet
[ afbeelding ]
Dit, elk jaar een flinke stapel nieuwe shirtsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon saai en loop je altijd in dezelfde kleren rond. Ik wil gewoon vernieuwing en nieuwe kleren
Allstars zijn tof, maar niet voor mij, ben er te breed voor denk ikquote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Goede beslissing, hoeveel paar schoenen heb je nog staan?
Te breedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allstars zijn tof, maar niet voor mij, ben er te breed voor denk ik
Welliesquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon normale schoenen hebben
Ja ik wil gewoon om de paar weken iets nieuws hebben om aan te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, elk jaar een flinke stapel nieuwe shirts
Al heb ik nu wel een spijkerbroek die ik helemaal wil uitdragen
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja was even schoentjes aan het spotten klik op dat merk en kom ik op deze schoenen uit
Hoezo, je kan toch om de 3 dagen wat anders aan doen, pak je wat anders uit je kastquote:Op zondag 17 februari 2013 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon om de paar weken iets nieuws hebben om aan te doenAnders is het saai.
Kopen/sparenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Puma Suede's
Vans Era (Navy, helemaal afgedragen)
Vans Atwood
Vans 159 Vulcanized
Supra Bandit's
Ik wil meer
Ik vind ze beter staan bij smallere personen. Sowieso bij meisjesquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te breed
Ik heb ze altijd. Altijd sowieso donkerblauwe en witte
Ik doe elke dag wat anders aan hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch om de 3 dagen wat anders aan doen, pak je wat anders uit je kast![]()
Hoevaak draag jij gemiddeld je kleding dan voordat het stof gaat happen, 3x?
Ik ben ook breedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind ze beter staan bij smallere personen. Sowieso bij meisjes
En dan gaat het de was weer in?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe elke dag wat anders aan hoor
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger alleen maar Geox, bazenschoenen waren het toen nog
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook breed
Soort van Badr Hari maar dan breder
Bollocksquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Allstars zijn meer voor vrouwen imo.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook breed
Soort van Badr Hari maar dan breder
Truien en vesten niet, die laat ik dan luchten buiten ofzo. Broeken ook niet. Maar tshirt en hemd welquote:
Ik zou 'em wel op ze bek willen slaanquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
Meneer stuart draai eens aan je muziekrad en verbaas me
Zal je moeder blij mee zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Truien en vesten niet, die laat ik dan luchten buiten ofzo. Broeken ook niet. Maar tshirt en hemd wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je moeder blij mee zijn![]()
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet echt geoxquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Allstars zijn meer voor vrouwen imo.
Geox, tja, voor mensen die vaak door plassen lopen denk ik.
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerigquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die een paar Levi's halen, Raw denim, onbewerkt en het dan 2/3 keer in de week wassen
Natuurlijk fades op je jeans
Nah als ze wilt dat ik mee help dan doe ik dat wel. Was ophangen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Wat moet je er aangepakt worden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel manquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb niet echt geox___!
Wassen is niet goed voor de kwaliteit hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat danquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga dalijk iets verkopen op fok
Dat geeft toch niet? Je bent nog jongquote:
Pakje peuken zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga dalijk iets verkopen op fok
Die heb je toch niet gepikt he?!quote:
Bacterieen hechten zich zo goed als niet aan denim hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerig
Een fiets van een bekende wielrenner uit de 20e eeuw waarschijnlijkquote:
Hmm oke, ik heb nooit kledinggeld gehad, gewoon shoppen mat mamsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah als ze wilt dat ik mee help dan doe ik dat wel. Was ophangen enzo.
En krijg sinds september geen kleedgeld meer. Daarvoor wel een aantal jaar.
Hoe vaak was jij ze dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerig
Ik vind het walgelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bacterieen hechten zich zo goed als niet aan denim hoor
Ik wil echt niet shoppen met mn moederquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke, ik heb nooit kledinggeld gehad, gewoon shoppen mat mams
iknowquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wassen is niet goed voor de kwaliteit hoor
quote:
Nee, ik weet niet, maar niet na twee dagen al hoor.quote:
Zalandoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Hoe heet die schoenenwinkel met die medewerkers die in een zwart wit shirt lopen?
Manfield?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Hoe heet die schoenenwinkel met die medewerkers die in een zwart wit shirt lopen?
neeehquote:
nee ook nietquote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet, maar niet na twee dagen al hoor.
Je scherm is te kleinquote:
Schoenenreus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouwne is groter i saidquote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je scherm is te klein
Ik heb hier een 80" scherm
Ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar de prijs weet ik echt niet
zijn nog heel netjes want er zit een beschermlaag op
Ik heb maar een 13" scherm johquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Jouwne is groter i said![]()
32 inch hier.
Footlockerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Schoenenreus?Nee ook niet. Is schoenenwinkel met sneakers enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Is schoenenwinkel met sneakers enzo
quote:
Sneakers or trainersquote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Is schoenenwinkel met sneakers enzo
Dat is 'm inderdaadquote:
Wat duur zegquote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wow niew zon bordje kost 200euro en ik heb er 5 of 6 van
jaaa dat is hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |