Zeggen dat het jouw geld isquote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het is bij een treinstation en gister kreeg ik daar al de opmerking of me vriend dronken was![]()
hij laat ze fiets pleuren, draait zich om en pleurt over zen fiets
Ik wil geen naaldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar het gaat gewoon om het idee vind ik
Waaromquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee beter. Als ik zo'n masker op moest dan zou ik wegrennen
Ik doe niet aan druksquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JAJA EN DIE HEROÏNE VAN GISTER DAN WAT WAS DAT DAN HE
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
Mensen die moeten wachten op hun loon voordat ze ook maar iets kunnen kopen en het er vervolgens zo weer doorheen jagen
Nee, juist nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt liever een naald dan maskertje?
Gewoon in de mond gespoten jonguh!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JAJA EN DIE HEROÏNE VAN GISTER DAN WAT WAS DAT DAN HE
Straks word je niet meer wakkerquote:
BULLYquote:Op zondag 17 februari 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE WEET HET GEWOON NIET OMDAT JE CONSTANT HIGH BENT
Ik hoef geen dingen te kopen van 1000 euroquote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch nooit dingen kopen van 1000 euro etc?
Natuurlijk welquote:
quote:
Liever een naaldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Ik vind dat met naalden gif door je bloed spuiten juist eng
Weer deel mn ouders terug betalen, cadeautjes voor mn nichtje kopen, sparen en kleding kopen ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga jij er mee doen?
Met een naald is best chill.quote:
Ja maar jij bent raarquote:
Ik moet geen naald in me. Dan word ik agressiefquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een naald is best chill.
''Pas op, je bent zo weg hoor''
''Dat zal vast wel meeva..''
En toen werd ik wakker
Van een naald ga je niet slapen tochquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een naald is best chill.
''Pas op, je bent zo weg hoor''
''Dat zal vast wel meeva..''
En toen werd ik wakker
Gedeeltelijk sparen en kleding kopen denk ik. Weet niet echt wat ik nodig heb ofzo, waarschijnlijk nog een paar Vansquote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Weer deel mn ouders terug betalen, cadeautjes voor mn nichtje kopen, sparen en kleding kopen ofzo
Waarom raar? Dat van mij doet geen pijnquote:
Gecorrigeerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Weer deel mn ouders terug betalen, cadeautjes voor mn nichtje nodig kopen, sparen en kleding kopen ofzo
oppassen voor deze boyquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet geen naald in me. Dan word ik agressief
Ik hoop het wel als je geopereerd wordtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Van een naald ga je niet slapen toch
En je laptop dan? Of word dat een heel goedkoop modeletjequote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef geen dingen te kopen van 1000 euro
Whehehehe, you wheigh as light as a fedderquote:
Ik heb astma mafkutquote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vooral na een lekker jointje
Grapje, Stuart is gewoon constant high on life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |