Super is een hoarder. Ze heeft nog 80 paar staanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Goede beslissing, hoeveel paar schoenen heb je nog staan?
nicequote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh plaatje van mij deed het niet
[ afbeelding ]
Dit, elk jaar een flinke stapel nieuwe shirtsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon saai en loop je altijd in dezelfde kleren rond. Ik wil gewoon vernieuwing en nieuwe kleren
Allstars zijn tof, maar niet voor mij, ben er te breed voor denk ikquote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Goede beslissing, hoeveel paar schoenen heb je nog staan?
Te breedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allstars zijn tof, maar niet voor mij, ben er te breed voor denk ik
Welliesquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon normale schoenen hebben
Ja ik wil gewoon om de paar weken iets nieuws hebben om aan te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, elk jaar een flinke stapel nieuwe shirts
Al heb ik nu wel een spijkerbroek die ik helemaal wil uitdragen
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja was even schoentjes aan het spotten klik op dat merk en kom ik op deze schoenen uit
Hoezo, je kan toch om de 3 dagen wat anders aan doen, pak je wat anders uit je kastquote:Op zondag 17 februari 2013 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon om de paar weken iets nieuws hebben om aan te doenAnders is het saai.
Kopen/sparenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Puma Suede's
Vans Era (Navy, helemaal afgedragen)
Vans Atwood
Vans 159 Vulcanized
Supra Bandit's
Ik wil meer
Ik vind ze beter staan bij smallere personen. Sowieso bij meisjesquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te breed
Ik heb ze altijd. Altijd sowieso donkerblauwe en witte
Ik doe elke dag wat anders aan hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch om de 3 dagen wat anders aan doen, pak je wat anders uit je kast![]()
Hoevaak draag jij gemiddeld je kleding dan voordat het stof gaat happen, 3x?
Ik ben ook breedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind ze beter staan bij smallere personen. Sowieso bij meisjes
En dan gaat het de was weer in?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe elke dag wat anders aan hoor
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger alleen maar Geox, bazenschoenen waren het toen nog
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook breed
Soort van Badr Hari maar dan breder
Bollocksquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Allstars zijn meer voor vrouwen imo.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook breed
Soort van Badr Hari maar dan breder
Truien en vesten niet, die laat ik dan luchten buiten ofzo. Broeken ook niet. Maar tshirt en hemd welquote:
Ik zou 'em wel op ze bek willen slaanquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
Meneer stuart draai eens aan je muziekrad en verbaas me
Zal je moeder blij mee zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Truien en vesten niet, die laat ik dan luchten buiten ofzo. Broeken ook niet. Maar tshirt en hemd wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je moeder blij mee zijn![]()
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet echt geoxquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Allstars zijn meer voor vrouwen imo.
Geox, tja, voor mensen die vaak door plassen lopen denk ik.
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerigquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die een paar Levi's halen, Raw denim, onbewerkt en het dan 2/3 keer in de week wassen
Natuurlijk fades op je jeans
Nah als ze wilt dat ik mee help dan doe ik dat wel. Was ophangen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je moeder blij mee zijn![]()
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Wat moet je er aangepakt worden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel manquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb niet echt geox___!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |