Ik wil ook Vans eigenlijk. Maar ik weet nooit welkequote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedeeltelijk sparen en kleding kopen denk ik. Weet niet echt wat ik nodig heb ofzo, waarschijnlijk nog een paar Vans
Your only 60 pounds when you're wet and wearing bootsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whehehehe, you wheigh as light as a fedder![]()
Ja, maar straks word je niet wakker. Dat is eng.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom raar? Dat van mij doet geen pijn
All Starsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil ook Vans eigenlijk. Maar ik weet nooit welke
quote:
Ja dan wel, maar niet voor zoiets kleinsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop het wel als je geopereerd wordt
Ik ben bang voor het idee dat er een of ander gif door me aderen gaat dus ik weiger het.quote:
Dat van jou is engerder. Kan wel een gif inzitten dat je hart permanent stoptquote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar straks word je niet wakker. Dat is eng.
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat dat inhaleer ding een crackpijp was
Heb een mbp, maar helft moet ik nog terug betalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]
En je laptop dan? Of word dat een heel goedkoop modeletje
Shit, dat is best een hoop geldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb een mbp, maar helft moet ik nog terug betalen.
Ja die heb ik nu, maar ik wil vans erbijquote:
Welke kleurquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar ik wil vans erbij
nee manquote:Op zondag 17 februari 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat van jou is engerder. Kan wel een gif inzitten dat je hart permanent stopt
Enigequote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
Ben ik dan de enigste die nooit wat van zijn loon koopt behalve rond de 10 euro eten bij de AH per maand ofzo?
Kleding krijg ik van mijn ouders (en dan geen trui van 100euro.. gewoon c&a bitches)
En de rest spaar ik, keer een playstation 3 gekocht (incl. spellen totaal 300e gekost), telefoon (400e) en voor de rest nog wat kleine dingetjes zoals een geurtje ofzo.
11 maanden lang 100 euro terug betalenquote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb een mbp, maar helft moet ik nog terug betalen.
Ik vind dat echt engerderquote:
Ja maar jij bent dan gewoon verwend dat je niet zelf je kleren koopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
Ben ik dan de enigste die nooit wat van zijn loon koopt behalve rond de 10 euro eten bij de AH per maand ofzo?
Kleding krijg ik van mijn ouders (en dan geen trui van 100euro.. gewoon c&a bitches)
En de rest spaar ik, keer een playstation 3 gekocht (incl. spellen totaal 300e gekost), telefoon (400e) en voor de rest nog wat kleine dingetjes zoals een geurtje ofzo.
Ja dat weet ik dus niet. Ik wil spijkerstof ofzoquote:
Je moet hem helemaal zelf betalenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
11 maanden lang 100 euro terug betalenwas ook nog voor andere dingen van school
Dit zijn mijn nieuwstequote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil ook Vans eigenlijk. Maar ik weet nooit welke
Te goed somsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enige
Je gaat goed met je centjes om
present ik koop er eten vanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
Klinkt een beetje vreemd onder jeansquote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ik wil spijkerstof ofzo
Je kunt het maar 1 keer uitgevenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Te goed soms![]()
Binnekort maar is een dikke gamepc kopen maar dat zeg ik nu al 5 jaar lang![]()
En zit dus nog steeds met een dual-core en 1gb ram
Ik zeg toch, met nog wat andere dingen voor school. (waar ik nu niet meer op zitquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan gewoon verwend dat je niet zelf je kleren koopt.
Sorry, Stewie is niet zo slimquote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg toch, met nog wat andere dingen voor school. (waar ik nu niet meer op zit__ )
zoiets?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ik wil spijkerstof ofzo
Is er wat mis met skaters dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:42 schreef Stuart het volgende:
Ik associeer Vans altijd met skateboarden al vind ik ze wel cool
Ze komen met veters als riemenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er wat mis met skaters dan?
Ik kan nooit kiezenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zijn mijn nieuwste
Maar de standaard Authentic zijn soberzo al tof. Als zal ik liever voor de Era gaan. Komt iets dikker over, ziet er meer solide uit.
Hij heeft gelijkquote:
Nee, absoluut nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er wat mis met skaters dan?
Noem je mij nou oudquote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
standaard ouderprietpraat
Dan ben je gewoon saai en loop je altijd in dezelfde kleren rond. Ik wil gewoon vernieuwing en nieuwe klerenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik durf te wedden dat jij per jaar veel meer geld aan kleding besteed dan mijn ouders aan het mijne.
Ik ga alleen als het echt nodig is en wanneer ik gewoon te weinig kleding heb om de week door te komenEn schoenen koop ik ook maar 1x in het jaar (al zijn ze nu met 3/4 jaar wel aan vervanging toe)
Goede beslissing, hoeveel paar schoenen heb je nog staan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan nooit kiezenDus dan koop ik maar niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |