Ik ben ook breedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind ze beter staan bij smallere personen. Sowieso bij meisjes
En dan gaat het de was weer in?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe elke dag wat anders aan hoor
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger alleen maar Geox, bazenschoenen waren het toen nog
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook breed
Soort van Badr Hari maar dan breder
Bollocksquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Allstars zijn meer voor vrouwen imo.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook breed
Soort van Badr Hari maar dan breder
Truien en vesten niet, die laat ik dan luchten buiten ofzo. Broeken ook niet. Maar tshirt en hemd welquote:
Ik zou 'em wel op ze bek willen slaanquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
Meneer stuart draai eens aan je muziekrad en verbaas me
Zal je moeder blij mee zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Truien en vesten niet, die laat ik dan luchten buiten ofzo. Broeken ook niet. Maar tshirt en hemd wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je moeder blij mee zijn![]()
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet echt geoxquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Allstars zijn meer voor vrouwen imo.
Geox, tja, voor mensen die vaak door plassen lopen denk ik.
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerigquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die een paar Levi's halen, Raw denim, onbewerkt en het dan 2/3 keer in de week wassen
Natuurlijk fades op je jeans
Nah als ze wilt dat ik mee help dan doe ik dat wel. Was ophangen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je moeder blij mee zijn![]()
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Wat moet je er aangepakt worden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel manquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb niet echt geox___!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |