Wassen is niet goed voor de kwaliteit hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je moeder blij mee zijn![]()
Vind je het gek dat je je eigen kleding moet betalenKrijg je ook nog kledinggeld?
Wat danquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga dalijk iets verkopen op fok
Dat geeft toch niet? Je bent nog jongquote:
Pakje peuken zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga dalijk iets verkopen op fok
Die heb je toch niet gepikt he?!quote:
Bacterieen hechten zich zo goed als niet aan denim hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerig
Een fiets van een bekende wielrenner uit de 20e eeuw waarschijnlijkquote:
Hmm oke, ik heb nooit kledinggeld gehad, gewoon shoppen mat mamsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah als ze wilt dat ik mee help dan doe ik dat wel. Was ophangen enzo.
En krijg sinds september geen kleedgeld meer. Daarvoor wel een aantal jaar.
Hoe vaak was jij ze dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun jeans niet wassen smerig
Ik vind het walgelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bacterieen hechten zich zo goed als niet aan denim hoor
Ik wil echt niet shoppen met mn moederquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke, ik heb nooit kledinggeld gehad, gewoon shoppen mat mams
iknowquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wassen is niet goed voor de kwaliteit hoor
quote:
Nee, ik weet niet, maar niet na twee dagen al hoor.quote:
Zalandoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Hoe heet die schoenenwinkel met die medewerkers die in een zwart wit shirt lopen?
Manfield?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Hoe heet die schoenenwinkel met die medewerkers die in een zwart wit shirt lopen?
neeehquote:
nee ook nietquote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet, maar niet na twee dagen al hoor.
Je scherm is te kleinquote:
Schoenenreus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouwne is groter i saidquote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je scherm is te klein
Ik heb hier een 80" scherm
Ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar de prijs weet ik echt niet
zijn nog heel netjes want er zit een beschermlaag op
Ik heb maar een 13" scherm johquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Jouwne is groter i said![]()
32 inch hier.
Footlockerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Schoenenreus?Nee ook niet. Is schoenenwinkel met sneakers enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Is schoenenwinkel met sneakers enzo
quote:
Sneakers or trainersquote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Is schoenenwinkel met sneakers enzo
Dat is 'm inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat duur zegquote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wow niew zon bordje kost 200euro en ik heb er 5 of 6 van
jaaa dat is hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |