bronquote:SBS6: Terug naar pure talentenjacht
Met The Next Popstar en de terugkeer van Sterren dansen op het ijs mikt SBS6 vanaf 2013 op het aloude succes van het grote familieamusement.
Volgens zenderbaas Remko van Westerloo is er behoefte aan een tv-talentenjacht in zijn puurste vorm, zoals het vroegere Idols en Popstars, waarin jong en oud de kans krijgen hun vocale kwaliteiten te etaleren. „We gaan het oude opnieuw uitvinden”, zegt hij. „Want The Next Popstar wordt een gelikte 13-delige talentenshow vol verrassende elementen, compleet met auditieronden en liveuitzendingen. De afgelopen jaren heeft een versnippering plaatsgevonden van de zangshows, waaraan steeds vaker echte artiesten meedoen. Wij denken dat een moderne variant van de aloude talentenjacht zeker zal aanslaan bij een groot publiek. Kandidaten kunnen zich vanaf vandaag aanmelden bij SBS6.”
Met de nieuwe serie Sterren dansen op het ijs grijpt SBS6 terug op een beproefd succesnummer op het gebied van familieamusement. „We mikken in onze programmering voor 2013 op een uitgebalanceerde mix van nieuw en vertrouwd, maar dat laatste dan wel in een vernieuwde opzet.”
Wij ook als we naar Glennis kijkenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
Ik ga aan de drank, dit trek ik niet zonder
Ja? Oke, dan ga ik ook even naar de voorraadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
Ik ga voor volgende week ook maar eens wat inslaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
Oh ik moest een beetje lachen om het "bijzondere dag" net alsof het iets vrolijks was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Al vier jaar overleden. Doet ze lang over.
(sorry, ik ga naar de hel)
Ah, ik wacht al een tijdje op jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Welkom in de hel waar de leuke mensen samen slechte TV gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Het moet, je orenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Oke, dan ga ik ook even naar de voorraad
Uhhhhhhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, die vader is een lekker snoepje zeg
Er komt vast nog wel iemand die enorm gepest wordtquote:
Halal varken...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:35 schreef Adelante het volgende:
Die Yes-R heeft ook het emotiegehalte van een halal konijn
Dit is SBS6, dat is ander volkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef Pheno het volgende:
Marieke probeert het weer. Na de eerste keer was het toch al duidelijk dat NL je eigenlijk niet wilde?
Die komt niet meer door de dopingtestquote:
Mehehehe.quote:
Ja, maar Catootje en vooral ook de combinatiequote:
Op de bank zittenquote:
Bij d'r zus zijnquote:
Al 37 minuten zonder reclame. Maar dat doen ze erom, om niet tijdens de pauze van RTL4 reclame te brengen. Op die manier stromen de TV-kantine mensen door zeg maar...quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
catootje is toch uit die strip? Jan Jans en de kinderen?
je kunt ze ook beautiful hope noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Otis, leuk voor je kat ofzo, maar kom op, een kind in Nederland
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, ik zie Glennis voor het eerst en ik heb de neiging om iets naar mijn tv te flikkeren
Ik een hoefijzer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, ik zie Glennis voor het eerst en ik heb de neiging om iets naar mijn tv te flikkeren
Dat wel, jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Oke, de tweede helft was wel te pruimen
Een pot verf?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
hoe heb je haar zolang kunnen ontwijken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt de Wiimote proberenquote:
Zelfbruinerquote:
Ik heb zo'n hekel aan die schreeuwbekquote:
Ik schakel echt net pas in, had een telefoontje voor m'n werkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe heb je haar zolang kunnen ontwijken?
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Renesite het volgende:
Kally? Mag ik paardenteugels naar de TV gooien?!
Als je je bit maar in laat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Renesite het volgende:
Kally? Mag ik paardenteugels naar de TV gooien?!
Ben ik ook wel weer een beetje aan toe jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit leuker dan The VoiceHeerlijk die slechte audities tussendoor.
Ik amuseer me prima hoor...maar zonder jullie was dit echt niet te haggelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit leuker dan The VoiceHeerlijk die slechte audities tussendoor.
Dat heb ik met alle talentenshowsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik amuseer me prima hoor...maar zonder jullie was dit echt niet te haggelen
ze kan beter even dr zakken na voelen of ze haar portemonnee en telefoon nog heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Renesite het volgende:
Yes-R wil dat meisje wel even lekker bevoelen. Cheeeeeeckkkk
Waar, maar dat is met de Voice net zo eigenlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik amuseer me prima hoor...maar zonder jullie was dit echt niet te haggelen
Eens een Marokkaan, altijd een Marokkaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Renesite het volgende:
Yes-R wil dat meisje wel even lekker bevoelen. Cheeeeeeckkkk
de rooie flats zit al in z'n haarquote:
Ze heeft haar portemonnee hopelijk nog welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens een Marokkaan, altijd een Marokkaan
Whahahahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
de rooie flats zit al in z'n haar
Broek uit en trekken maar.quote:
inderdaad. Glenkots heeft alleen maar liedjes gecoverd, eigen liedjes kan ze niet maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Allejezus, zelfs die Marieke heeft meer gepresteerd dan Glennis
Ik hoop dat ze Glennis in elkaar slaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef Renesite het volgende:
Hoezo Aukje is nogal beschermend ofzooo
Het gaat zo slecht worden dat ze ons iets wilden voorbereidenquote:
Bitchfightquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Glennis in elkaar slaat
Volgens mij Ron Brandsteder die het bejaardenhuis in moet. Met de deur op slot.quote:
En daarna brandsteker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij Ron Brandsteder die het bejaardenhuis in moet. Met de deur op slot.
Het is nationale paardendagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Eerst die paardenbek van Glennis, daarna dat gehinniklach van Ron. Dus de hel was helemaal zo erg nog niet
SBS6 == de Hel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Eerst die paardenbek van Glennis, daarna dat gehinniklach van Ron. Dus de hel was helemaal zo erg nog niet
Ik heb hier mot met Pat, ik zeg uit die tv hij zegt ONZIN, ik ga winnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem ga ik zo wel natuurlijk de showbizquiz kijken.
en ik zit bang in een hoekje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier mot met Pat, ik zeg uit die tv hij zegt ONZIN, ik ga winnen
Terechtquote:
Ik zie dit voor me en het is haske zieligquote:
Aandachtsboog van een Tokkie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
goede van sbs is dat dit programma niet zo lang duurt als the voice
En dat nu pas de eerste reclame is na drie kwartierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
goede van sbs is dat dit programma niet zo lang duurt als the voice
Maak je geen zorgen, het komt goed. Geen paniek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me en het is haske zielig.
IK ZEI QUATSCHquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier mot met Pat, ik zeg uit die tv hij zegt ONZIN, ik ga winnen
Ach wat, hij ligt languit op mijn bank met zijn lappiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me en het is haske zielig.
Jij en welke auto.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ZEI QUATSCH
IK SCHEUR WEL NAAR HUIS, GA IK HET THUIS KIJKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme jongenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, hij ligt languit op mijn bank met zijn lappie
Het is niet zo lang als die andere programma's schatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ZEI QUATSCH
IK SCHEUR WEL NAAR HUIS, GA IK HET THUIS KIJKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem net wat te drinkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme jongen! Ga eens wat drinken voor 'm halen en een lekker koekje.
Ohja, dat keek ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
De beste zangers van Nederland is niet veel beter momenteel
Als ze mijn huis maar heel latenquote:
EN DAT KOEKJE DAN!? MOET IE VERHONGEREN OFZO!?quote:
"Jan Klaassen was trompetter in het leger van de Prins"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat keek ik ook. Als ik het niet vergeet steeds.
Hij heeft 3 borden chinees naar binnen zitten werkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN DAT KOEKJE DAN!? MOET IE VERHONGEREN OFZO!?
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat keek ik ook. Als ik het niet vergeet steeds.
Ja met haar vieze opgeschoren haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffa
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffa
Dat kun je haar niet aanrekenen, dat is de verslaving geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met haar vieze opgeschoren haar.
Beter dan die Charly nogquote:
Oh dus als ik dat doe dan komt het door mijn rookverslavingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kun je haar niet aanrekenen, dat is de verslaving geweest
Word ze geslagen door haar vriend?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met haar vieze opgeschoren haar.
Zou ik wel doen als ik die vriend was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word ze geslagen door haar vriend?
Zo niet dan wel voor de buitenwereld, alles voor de publiciteitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word ze geslagen door haar vriend?
Truequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik die vriend was.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als ik dat doe dan komt het door mijn rookverslaving
Dank, ik wachtte op het signaalquote:
Het is volledig gejat. Het enige dat anders is, dat deze kandidaten zuigen en de juryleden trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
De kleurtjes zijn eigenlijk ook best Idols, dat blauwe.
Nou bij Idols zaten ook vaak hele slechte hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is volledig gejat. Het enige dat anders is, dat deze kandidaten zuigen en de juryleden trekken
Eigenlijk is het wel logischer, top of flop, wegdrukken als je slecht bent.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik moet eraan wennen dat als de jury NIKS doet, het juist een goed teken is.
kan ze ook in dit programma doen, kan ze een huilie verhaaltje doen voor extra stemmenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
die is aan het afkicken toch?
Echt, ik zou haar zo graag met der smoel over de straatstenen trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe eens ff niet zo arrogant joh grafkop!
Ze ziet eruit alsof iemand je voor is geweest!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ik zou haar zo graag met der smoel over de straatstenen trekken
Wordt ze wel mooier vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof iemand je voor is geweest!
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar is ze niet doorgegaan in de voorrondes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
Als ze mee had gedaan aan de The Voice was het over geweest
Whahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.
De engste talentenjachtogen had Ellenquote:
Ze moet meedoen bij een casting voor het meisje in The Ring.quote:
Nee, Ed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De engste talentenjachtogen had Ellen.
Paardrijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
En bij de bootcamp gaan ze sporten? Of wattes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |