Het is volledig gejat. Het enige dat anders is, dat deze kandidaten zuigen en de juryleden trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
De kleurtjes zijn eigenlijk ook best Idols, dat blauwe.
Nou bij Idols zaten ook vaak hele slechte hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is volledig gejat. Het enige dat anders is, dat deze kandidaten zuigen en de juryleden trekken
Eigenlijk is het wel logischer, top of flop, wegdrukken als je slecht bent.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik moet eraan wennen dat als de jury NIKS doet, het juist een goed teken is.
kan ze ook in dit programma doen, kan ze een huilie verhaaltje doen voor extra stemmenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
die is aan het afkicken toch?
Echt, ik zou haar zo graag met der smoel over de straatstenen trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe eens ff niet zo arrogant joh grafkop!
Ze ziet eruit alsof iemand je voor is geweest!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ik zou haar zo graag met der smoel over de straatstenen trekken
Wordt ze wel mooier vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof iemand je voor is geweest!
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar is ze niet doorgegaan in de voorrondes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
Als ze mee had gedaan aan de The Voice was het over geweest
Whahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.
De engste talentenjachtogen had Ellenquote:
Ze moet meedoen bij een casting voor het meisje in The Ring.quote:
Nee, Ed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De engste talentenjachtogen had Ellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |