kan ze ook in dit programma doen, kan ze een huilie verhaaltje doen voor extra stemmenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
die is aan het afkicken toch?
Echt, ik zou haar zo graag met der smoel over de straatstenen trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe eens ff niet zo arrogant joh grafkop!
Ze ziet eruit alsof iemand je voor is geweest!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ik zou haar zo graag met der smoel over de straatstenen trekken
Wordt ze wel mooier vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof iemand je voor is geweest!
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar is ze niet doorgegaan in de voorrondes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
Als ze mee had gedaan aan de The Voice was het over geweest
Whahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
niet doen. Nog meer kuilen met die grote vreetstenen van der.
De engste talentenjachtogen had Ellenquote:
Ze moet meedoen bij een casting voor het meisje in The Ring.quote:
Nee, Ed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De engste talentenjachtogen had Ellen.
Paardrijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
En bij de bootcamp gaan ze sporten? Of wattes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |