Ohja, dat keek ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
De beste zangers van Nederland is niet veel beter momenteel
Als ze mijn huis maar heel latenquote:
EN DAT KOEKJE DAN!? MOET IE VERHONGEREN OFZO!?quote:
"Jan Klaassen was trompetter in het leger van de Prins"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat keek ik ook. Als ik het niet vergeet steeds.
Hij heeft 3 borden chinees naar binnen zitten werkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN DAT KOEKJE DAN!? MOET IE VERHONGEREN OFZO!?
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat keek ik ook. Als ik het niet vergeet steeds.
Ja met haar vieze opgeschoren haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffa
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffa
Dat kun je haar niet aanrekenen, dat is de verslaving geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met haar vieze opgeschoren haar.
Beter dan die Charly nogquote:
Oh dus als ik dat doe dan komt het door mijn rookverslavingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kun je haar niet aanrekenen, dat is de verslaving geweest
Word ze geslagen door haar vriend?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met haar vieze opgeschoren haar.
Zou ik wel doen als ik die vriend was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word ze geslagen door haar vriend?
Zo niet dan wel voor de buitenwereld, alles voor de publiciteitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word ze geslagen door haar vriend?
Truequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik die vriend was.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als ik dat doe dan komt het door mijn rookverslaving
Dank, ik wachtte op het signaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |