Een aanname die jij doetquote:
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad de Mos is een grote baas, aad300
Verander je de OP wel. ik word nu wel beetje moe van die Stonerquote:
niet moeilijk doen om een OP.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verander je de OP wel. ik word nu wel beetje moe van die Stoner
Tyron gelijk weer Eriksen erin zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet moeilijk doen om een OP.
Echt een hazenspel ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Verslaafd aan Candy Crush, wat nu?
Je bent gewoon jaloers dat ik schaduw van de wind niet namquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verander je de OP wel. ik word nu wel beetje moe van die Stoner
Nee hoor. Krijg je nog wel spijt vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik schaduw van de wind niet nam
Niet meer spelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Verslaafd aan Candy Crush, wat nu?
tyron is gewoon een vreselijke user die zijn huis inmiddels 30 keer geheel behangen heeft door Eriksen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyron gelijk weer Eriksen erin zettengek
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tyron is gewoon een vreselijke user die zijn huis inmiddels 30 keer geheel behangen heeft door Eriksen.
Jonguh zie die recensies die zijn beter dan de van schaduw in de windquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Krijg je nog wel spijt van
Leugensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jonguh zie die recensies die zijn beter dan de van schaduw in de wind
ik snap niet dat hij zo gestoord doet. Ik bedoel, het is maar Eriksen hij kan me niet inponeren wekleijks.quote:
ik moet deze level halenquote:
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij zo gestoord doet. Ik bedoel, het is maar EriksenA hij kan me niet inponeren wekleijks.
En mensen die er niet van houden zullen af en toe echt wel met rare ogen opkijken als ze die Live-verslagen topics lezenquote:
Nu Hypo weer, Heppie is drinken halen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Godsamme heppie je toetsenbord is kut.
Dus jij schijntquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu Hypo weer, Heppie is drinken halen.
Hoi pizzaquote:
voetbal is maar een spelletje, toch zeer vermakelijk & spannendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen die er niet van houden zullen af en toe echt wel met rare ogen opkijken als ze die Live-verslagen topics lezen
oh hoi hypoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu Hypo weer, Heppie is drinken halen.
Maar niet bepaald nodig om andere verrot te scheldenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voetbal is maar een spelletje, toch zeer vermakelijk & spannend
Hoi LBquote:
Meh gaatquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo heb je al veel grapjes gemaakt over zielen vangen met heppie?
Aww knufquote:
Maken we morgen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken ook?
Niet laten mislukken hequote:
We maken wel foto'squote:
Ik ook!quote:
Ik lig nu in een comfortabele wurghoudingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het leuk bij bergschoenjongen?
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijgquote:
Hoe zat het met dat valentijns kaartje dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijg!
Cute!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijg!
Waarom doe je dit? Waarom reageren met het account van een ander op die persoon?quote:
Ik vertel Hypo mijn ww niet, dat verpest mijn breedbandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? Waarom reageren met het account van een ander op die persoon?
Oh, en nu reageert hij zgn. natuurlijk weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vertel Hypo mijn ww niet, dat verpest mijn breedband
Was van een vriendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe zat het met dat valentijns kaartje dan?
Dat is harschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was van een vriendals grap
Ga nou niet ruzie zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, en nu reageert hij zgn. natuurlijk weer
Waar slaat dat nou weer op? Het is gewoon achterlijk dat een account wordt gebruikt door meerdere personen (als dat al het geval is) en dan als je dan iets zegt of vraagt de ander dan zgn. reageert.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nou niet ruzie zoeken
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik lig nu in een comfortabele wurghouding
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Het is gewoon achterlijk dat een account wordt gebruikt door meerdere personen (als dat al het geval is) en dan als je dan iets zegt of vraagt de ander dan zgn. reageert.
Goed, ik vind het wel prima al slaat jouw opmerking nergens op. Ik reageer niet meer op dit account!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was van een vriendals grap
Ze doen maar. Ik reageer er niet meer opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan toch
Je bent een schatje ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien ik gewoon een vriendin
Klopt. En dan telkens ruzie krijgen over wie er mag reagerenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan toch
Ik (we) konden er wel om lachenquote:
'quote:
Trouble in paradisequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt. En dan telkens ruzie krijgen over wie er mag reageren
Wie is ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik (we) konden er wel om lachen
Heppie lachte het hardst.quote:
uhuquote:
veel plezier met de fillumquote:
2 uur. Alvast aan de nederlandse tijd gewend rakenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
Eens kijken of het me lukt om om 1 uur naar bed te gaan
Nee, dat doe ik echt pas in NL vrees ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uur. Alvast aan de nederlandse tijd gewend raken
Ach zoveel merk je er ook niet vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik echt pas in NL vrees ik
Nou, soms komt het best lastig uit als je denkt nog even iemand te kunnen bellen en het is in NL bijv. dan al na 10 uur 's avondsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zoveel merk je er ook niet van
Oh de meeste mensen hier kan je na tienen nog wel bellen hoor. mits op de mobielquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, soms komt het best lastig uit als je denkt nog even iemand te kunnen bellen en het is in NL bijv. dan al na 10 uur 's avonds
Okayquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh de meeste mensen hier kan je na tienen nog wel bellen hoor. mits op de mobiel
Zo laat kan ik niet opstaan. Hoewel, als ik hier om 9.30am opsta is dat in NL natuurlijk al 10.30quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker tot na 10en pitten vandaag hopelijk
Korfbal je geen wedstrijden?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker tot na 10en pitten vandaag hopelijk
sta stil? wat bedoel je?quote:
Nee, absoluut nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die het vind![]()
Oh oke. normaal wel in het weekend?quote:
ligt eraanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oke. normaal wel in het weekend?
of je opgesteld wordquote:
Trustenquote:
Zo spectaculair veel gebeurd er hier niet hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
Ik voel dat ik moe ben maar ik wil nog minimaal een half uur op blijven
Nee, maar mijn drinken is nog niet opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo spectaculair veel gebeurd er hier niet hoor
Gewoon achterover slaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar mijn drinken is nog niet op
Ik zoek geen beef maar dankje Dientjequote:
Like in the old days. Water en droog brood.quote:
True, maar droog is ok niet echt lekkerquote:
Ja, precies jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Like in the old days. Water en droog brood.
Is best te doen, als het echt vers vers isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, maar droog is ok niet echt lekker![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is best te doen, als het echt vers vers is
Illoeminadiquote:
Ik eigenlijk ook welquote:
Weltrustenquote:
succes!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:13 schreef Taexon het volgende:
Zo, even een nachtje doorgehaald
Zo tijd voor een sollicitatie
promquote:
ik ging elf en een half uur geleden slapenquote:
Ja de wekker ging half 8 voor Tax zijn sollicitatiequote:
Awhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja de wekker ging half 8 voor Tax zijn sollicitatie
Jij bent ook vroeg wakker
Ja met een vriendin afsprekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jaa heerlijk
Nog plannen dit weekend?
Hahaha ik werd net ook gebeld en nu voel ik me ook schuldig mja als je vrij bent en iets afspreekt kan je dat ook maar niet afzeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja met een vriendin afsprekenWeet niet wat we gaan doen, vast iets bakken
as always haha.
En ik werd gebeld of ik kon werken voor een meisje, maar voel me schuldig omdat ik al iets had en dus niet kon
Awh leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh
Ja ik ga zo naar een wedstrijd van mn teampje die ik train
Ja dat meisje was gisteren ook al ziekjes, dus denk dat het niet ging. Maar op zaterdag kunnen toch wel meer meisjes denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha ik werd net ook gebeld en nu voel ik me ook schuldig mja als je vrij bent en iets afspreekt kan je dat ook maar niet afzeggendaar heeft je werk heus wel begrip voor
Maar leuksucces alvast met bakken
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat meisje was gisteren ook al ziekjes, dus denk dat het niet ging. Maar op zaterdag kunnen toch wel meer meisjes denk ik
Ja lekkaaah
Probeer het zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:18 schreef supersof het volgende:
kijk hoe raar dit is. Zou dat echt werken.
hahah ja zal ik doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggen
dat is waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijken vrij is vrij
sowieso lijkt olie in je mond me maar een goor ideequote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ja zal ik doen?ik kan echt niet iets 20 minuten in mijn mond houden hoor
ja inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso lijkt olie in je mond me maar een goor idee
Nou gewoon proberen danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja inderdaadmaarja, ik wil wel paar dagen proberen. Had er al eerder over gelezen. Als het echt goed voor je is zoals het daar staat
Jaquote:
als je kijkt naar de tijden was het al ongeveer een uur lang stilquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:31 schreef msacras het volgende:
Ik zeg hoi, gelijk valt alles stil
Ben ik zo eng
Totaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
[..]
als je kijkt naar de tijden was het al ongeveer een uur lang stil
maar hoi
Nee die lettertjes zijn sowieso kleinquote:
hoiquote:
's ochtends is het altijd saai hierquote:
I want it baaaaaaadquote:
nee bad is leuikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gisteren veel geluisterd xd nu luister ik weer Bionzee
nahquote:
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef JRRY het volgende:
oh bye ben er vandaag niet, ga naar nijmegen met m'n vriendin naar fam. voorstellen en haar fam. woont in Arnhem dus daar ook gelijk even langs byeeee
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef JRRY het volgende:
oh bye ben er vandaag niet, ga naar nijmegen met m'n vriendin naar fam. voorstellen en haar fam. woont in Arnhem dus daar ook gelijk even langs byeeee
oh je bent zo dichtbijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef JRRY het volgende:
ja openluchtmuseumquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:29 schreef JRRY het volgende:
ohja sof is er verder nog iets leuks te doen in de omgeving xd?
haaitjequote:
Ja hoor en met jou?quote:
mooiquote:
Een fijne reisquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hi and bye
Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer
Doei Stuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hi and bye
Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer
lobiquote:
De ochtend mee willen maken in je weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mijn hele ochtend is weg nou
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Hebben jullie ook een bedtent?
Ja maar nu heb ik elf uur geslapen hele dag wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De ochtend mee willen maken in je weekend
Nee johquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik elf uur geslapen hele dag weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als ik een stijve heb wel ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een tent van je dekbed
Elke ochtend wel jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Hebben jullie ook een bedtent?
ah okeequote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het geeft niks hoor sofje, ik heb er nu ook eentje
gadver neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleine tent dan. Stop je daar jouw hont in?
koelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1312 = ACAB en ACAB betekent All cops are bastards.
Ja komt door het voetbal dat ik dit weet
Ja ik weet maar ik ben nu in een hawaii stemmingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee het is pepperoni gekkerd
pepperoni ookquote:
Pizza met shoarmaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
pepperoni ooken bolognese
mixdrankjes enzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik weet maar ik ben nu in een hawaii stemming
er zit geen salami in hawaiiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik lust alleen salami in hawaii
Ik zou je wel raken hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar pepperoni is beter toch?
ik bedoelde enquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
er zit geen salami in hawaii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |