abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122944220
hoi
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:05:42 #202
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122944274
ze hebben gewonnen *O*
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:15:14 #203
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122944423
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:02 schreef JRRY het volgende:
hoi
I want it baaaaaaad
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122944432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef supersof het volgende:

[..]

I want it baaaaaaad
Gisteren veel geluisterd xd nu luister ik weer Bionzee
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:16:34 #205
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122944447
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef JRRY het volgende:

[..]

Gisteren veel geluisterd xd nu luister ik weer Bionzee
nee bad is leuik
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122944475
Mirrors - Justin Timberlake

O+
pi_122944504
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Mirrors - Justin Timberlake

O+
_O_
pi_122944508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:

[..]

nee bad is leuik
Ja ook. Maar Resentment ook O+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:19:54 #209
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122944515
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:19 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ja ook. Maar Resentment ook O+
nah
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122944520
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:19 schreef supersof het volgende:

[..]

nah
tss.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:20:38 #211
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122944534
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:20 schreef JRRY het volgende:

[..]

tss.
:{w
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122944709
oh bye ben er vandaag niet, ga naar nijmegen met m'n vriendin naar fam. voorstellen en haar fam. woont in Arnhem dus daar ook gelijk even langs byeeee :W
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:28:48 #213
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122944714
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef JRRY het volgende:
oh bye ben er vandaag niet, ga naar nijmegen met m'n vriendin naar fam. voorstellen en haar fam. woont in Arnhem dus daar ook gelijk even langs byeeee :W
Doei :W
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122944718
ohja sof is er verder nog iets leuks te doen in de omgeving xd?
pi_122944724
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Doei :W
:W :*
pi_122944731
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef JRRY het volgende:
oh bye ben er vandaag niet, ga naar nijmegen met m'n vriendin naar fam. voorstellen en haar fam. woont in Arnhem dus daar ook gelijk even langs byeeee :W
:W :W
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:30:50 #217
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122944750
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef JRRY het volgende:
oh bye ben er vandaag niet, ga naar nijmegen met m'n vriendin naar fam. voorstellen en haar fam. woont in Arnhem dus daar ook gelijk even langs byeeee :W
oh je bent zo dichtbij :o
veel plezier. kus doei bai
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:31:24 #218
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122944752
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:29 schreef JRRY het volgende:
ohja sof is er verder nog iets leuks te doen in de omgeving xd?
ja openluchtmuseum :P dierentuin, sonsbeek, gewoon de stad
naar de waal/rijn daar lopen.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122944934
jerry hosselaar aitt
Groot fan van User Wotte
pi_122944965
hi`
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:44:50 #221
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122944982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
hi`
haaitje :*
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122945070
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

haaitje :*
alles goed
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:50:23 #223
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122945077
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:49 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

alles goed
Ja hoor en met jou? :)
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122945110
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Ja hoor en met jou? :)
ja ook
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:52:01 #225
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122945118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

ja ook
mooi :D
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122945176
Hi and bye :W

Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122945198
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hi and bye :W

Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer :W
Een fijne reis :*
En totzo in NL :W
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:56:28 #228
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122945200
Niemand reageert in mn topic huilie huilie
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:56:39 #229
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122945211
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hi and bye :W

Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer :W
Doei Stu :W
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122945279
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:56 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Doei Stu :W
gedaan
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:11:17 #231
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_122945477
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

gedaan
lobi
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122945656
Wakker :W
Je maintiendrai
pi_122945694
Heey
pi_122945746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wakker :W
vet vroeg man
Tax wil tetten :)!
pi_122945994
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

vet vroeg man
Nee mijn hele ochtend is weg nou ;(
Je maintiendrai
pi_122946023
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee mijn hele ochtend is weg nou ;(
De ochtend mee willen maken in je weekend :')
pi_122946108
Hebben jullie ook een bedtent?
Tax wil tetten :)!
pi_122946144
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Hebben jullie ook een bedtent?
Wat is dat?
pi_122946220
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

De ochtend mee willen maken in je weekend :')
Ja maar nu heb ik elf uur geslapen hele dag weg ;(
Je maintiendrai
pi_122946226
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:40 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Wat is dat?
Een tent van je dekbed
Tax wil tetten :)!
pi_122946236
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja maar nu heb ik elf uur geslapen hele dag weg ;(
Nee joh _O- je hebt nog een hele middag en avond.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:44:46 #242
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122946243
ik: ik ga zo naar kelly
mijn moeder: hoelang blijf je weg?
ik: lang
moeder: oke gelukkig

mijn moeder witl me weg hebben ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122946248
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Een tent van je dekbed
Als ik een stijve heb wel ja. :')
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:45:11 #244
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122946251
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Hebben jullie ook een bedtent?
Elke ochtend wel ja :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122946294
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:45 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Als ik een stijve heb wel ja. :')
Hahaha goeie
Tax wil tetten :)!
pi_122946312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:45 schreef supersof het volgende:

[..]

Elke ochtend wel ja :P
Roald ook al
Je maintiendrai
pi_122946320
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Roald ook al
_O-
Tax wil tetten :)!
pi_122946327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Roald ook al
_O-
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:48:48 #249
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122946334
:')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122946347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:48 schreef supersof het volgende:
:')
Het geeft niks hoor sofje, ik heb er nu ook eentje
Tax wil tetten :)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')