Een fijne reisquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hi and bye
Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer
Doei Stuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hi and bye
Ik ga zo naar LHR dus ben er misschien vannacht weer
lobiquote:
De ochtend mee willen maken in je weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mijn hele ochtend is weg nou
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Hebben jullie ook een bedtent?
Ja maar nu heb ik elf uur geslapen hele dag wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De ochtend mee willen maken in je weekend
Nee johquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik elf uur geslapen hele dag weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als ik een stijve heb wel ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een tent van je dekbed
Elke ochtend wel jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Hebben jullie ook een bedtent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |