Een aanname die jij doetquote:
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad de Mos is een grote baas, aad300
Verander je de OP wel. ik word nu wel beetje moe van die Stonerquote:
niet moeilijk doen om een OP.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verander je de OP wel. ik word nu wel beetje moe van die Stoner
Tyron gelijk weer Eriksen erin zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet moeilijk doen om een OP.
Echt een hazenspel ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Verslaafd aan Candy Crush, wat nu?
Je bent gewoon jaloers dat ik schaduw van de wind niet namquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verander je de OP wel. ik word nu wel beetje moe van die Stoner
Nee hoor. Krijg je nog wel spijt vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik schaduw van de wind niet nam
Niet meer spelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Verslaafd aan Candy Crush, wat nu?
tyron is gewoon een vreselijke user die zijn huis inmiddels 30 keer geheel behangen heeft door Eriksen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tyron gelijk weer Eriksen erin zettengek
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tyron is gewoon een vreselijke user die zijn huis inmiddels 30 keer geheel behangen heeft door Eriksen.
Jonguh zie die recensies die zijn beter dan de van schaduw in de windquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Krijg je nog wel spijt van
Leugensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jonguh zie die recensies die zijn beter dan de van schaduw in de wind
ik snap niet dat hij zo gestoord doet. Ik bedoel, het is maar Eriksen hij kan me niet inponeren wekleijks.quote:
ik moet deze level halenquote:
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij zo gestoord doet. Ik bedoel, het is maar EriksenA hij kan me niet inponeren wekleijks.
En mensen die er niet van houden zullen af en toe echt wel met rare ogen opkijken als ze die Live-verslagen topics lezenquote:
Nu Hypo weer, Heppie is drinken halen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Godsamme heppie je toetsenbord is kut.
Dus jij schijntquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu Hypo weer, Heppie is drinken halen.
Hoi pizzaquote:
voetbal is maar een spelletje, toch zeer vermakelijk & spannendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen die er niet van houden zullen af en toe echt wel met rare ogen opkijken als ze die Live-verslagen topics lezen
oh hoi hypoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu Hypo weer, Heppie is drinken halen.
Maar niet bepaald nodig om andere verrot te scheldenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voetbal is maar een spelletje, toch zeer vermakelijk & spannend
Hoi LBquote:
Meh gaatquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo heb je al veel grapjes gemaakt over zielen vangen met heppie?
Aww knufquote:
Maken we morgen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken ook?
Niet laten mislukken hequote:
We maken wel foto'squote:
Ik ook!quote:
Ik lig nu in een comfortabele wurghoudingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het leuk bij bergschoenjongen?
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijgquote:
Hoe zat het met dat valentijns kaartje dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijg!
Cute!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijg!
Waarom doe je dit? Waarom reageren met het account van een ander op die persoon?quote:
Ik vertel Hypo mijn ww niet, dat verpest mijn breedbandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? Waarom reageren met het account van een ander op die persoon?
Oh, en nu reageert hij zgn. natuurlijk weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vertel Hypo mijn ww niet, dat verpest mijn breedband
Was van een vriendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe zat het met dat valentijns kaartje dan?
Dat is harschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was van een vriendals grap
Ga nou niet ruzie zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, en nu reageert hij zgn. natuurlijk weer
Waar slaat dat nou weer op? Het is gewoon achterlijk dat een account wordt gebruikt door meerdere personen (als dat al het geval is) en dan als je dan iets zegt of vraagt de ander dan zgn. reageert.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nou niet ruzie zoeken
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik lig nu in een comfortabele wurghouding
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Het is gewoon achterlijk dat een account wordt gebruikt door meerdere personen (als dat al het geval is) en dan als je dan iets zegt of vraagt de ander dan zgn. reageert.
Goed, ik vind het wel prima al slaat jouw opmerking nergens op. Ik reageer niet meer op dit account!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was van een vriendals grap
Ze doen maar. Ik reageer er niet meer opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan toch
Je bent een schatje ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien ik gewoon een vriendin
Klopt. En dan telkens ruzie krijgen over wie er mag reagerenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan toch
Ik (we) konden er wel om lachenquote:
'quote:
Trouble in paradisequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt. En dan telkens ruzie krijgen over wie er mag reageren
Wie is ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik (we) konden er wel om lachen
Heppie lachte het hardst.quote:
uhuquote:
veel plezier met de fillumquote:
2 uur. Alvast aan de nederlandse tijd gewend rakenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
Eens kijken of het me lukt om om 1 uur naar bed te gaan
Nee, dat doe ik echt pas in NL vrees ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uur. Alvast aan de nederlandse tijd gewend raken
Ach zoveel merk je er ook niet vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik echt pas in NL vrees ik
Nou, soms komt het best lastig uit als je denkt nog even iemand te kunnen bellen en het is in NL bijv. dan al na 10 uur 's avondsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zoveel merk je er ook niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |