We maken wel foto'squote:
Ik ook!quote:
Ik lig nu in een comfortabele wurghoudingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het leuk bij bergschoenjongen?
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijgquote:
Hoe zat het met dat valentijns kaartje dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijg!
Cute!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga dat pannenkoeken idee onthouden voor als ik ooit in een verre toekomst ook ooit een date krijg!
Waarom doe je dit? Waarom reageren met het account van een ander op die persoon?quote:
Ik vertel Hypo mijn ww niet, dat verpest mijn breedbandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? Waarom reageren met het account van een ander op die persoon?
Oh, en nu reageert hij zgn. natuurlijk weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vertel Hypo mijn ww niet, dat verpest mijn breedband
Was van een vriendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe zat het met dat valentijns kaartje dan?
Dat is harschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was van een vriendals grap
Ga nou niet ruzie zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, en nu reageert hij zgn. natuurlijk weer
Waar slaat dat nou weer op? Het is gewoon achterlijk dat een account wordt gebruikt door meerdere personen (als dat al het geval is) en dan als je dan iets zegt of vraagt de ander dan zgn. reageert.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nou niet ruzie zoeken
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik lig nu in een comfortabele wurghouding
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Het is gewoon achterlijk dat een account wordt gebruikt door meerdere personen (als dat al het geval is) en dan als je dan iets zegt of vraagt de ander dan zgn. reageert.
Goed, ik vind het wel prima al slaat jouw opmerking nergens op. Ik reageer niet meer op dit account!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was van een vriendals grap
Ze doen maar. Ik reageer er niet meer opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zitten waarschijnlijk gewoon naast elkaar, en reageren telkens omstebeurt, kan toch
Je bent een schatje ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien ik gewoon een vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |