Ik eigenlijk ook welquote:
Weltrustenquote:
succes!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:13 schreef Taexon het volgende:
Zo, even een nachtje doorgehaald
Zo tijd voor een sollicitatie
promquote:
ik ging elf en een half uur geleden slapenquote:
Ja de wekker ging half 8 voor Tax zijn sollicitatiequote:
Awhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja de wekker ging half 8 voor Tax zijn sollicitatie
Jij bent ook vroeg wakker
Ja met een vriendin afsprekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jaa heerlijk
Nog plannen dit weekend?
Hahaha ik werd net ook gebeld en nu voel ik me ook schuldig mja als je vrij bent en iets afspreekt kan je dat ook maar niet afzeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja met een vriendin afsprekenWeet niet wat we gaan doen, vast iets bakken
as always haha.
En ik werd gebeld of ik kon werken voor een meisje, maar voel me schuldig omdat ik al iets had en dus niet kon
Awh leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh
Ja ik ga zo naar een wedstrijd van mn teampje die ik train
Ja dat meisje was gisteren ook al ziekjes, dus denk dat het niet ging. Maar op zaterdag kunnen toch wel meer meisjes denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha ik werd net ook gebeld en nu voel ik me ook schuldig mja als je vrij bent en iets afspreekt kan je dat ook maar niet afzeggendaar heeft je werk heus wel begrip voor
Maar leuksucces alvast met bakken
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat meisje was gisteren ook al ziekjes, dus denk dat het niet ging. Maar op zaterdag kunnen toch wel meer meisjes denk ik
Ja lekkaaah
Probeer het zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:18 schreef supersof het volgende:
kijk hoe raar dit is. Zou dat echt werken.
hahah ja zal ik doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggen
dat is waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijken vrij is vrij
sowieso lijkt olie in je mond me maar een goor ideequote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ja zal ik doen?ik kan echt niet iets 20 minuten in mijn mond houden hoor
ja inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso lijkt olie in je mond me maar een goor idee
Nou gewoon proberen danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja inderdaadmaarja, ik wil wel paar dagen proberen. Had er al eerder over gelezen. Als het echt goed voor je is zoals het daar staat
Jaquote:
als je kijkt naar de tijden was het al ongeveer een uur lang stilquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:31 schreef msacras het volgende:
Ik zeg hoi, gelijk valt alles stil
Ben ik zo eng
Totaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
[..]
als je kijkt naar de tijden was het al ongeveer een uur lang stil
maar hoi
Nee die lettertjes zijn sowieso kleinquote:
hoiquote:
's ochtends is het altijd saai hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |