SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Wat ben je toch ook een softiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Laura![]()
![]()
![]()
Damn ik had echt de tranen in mijn ogen staan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Grumpey het volgende:
100% zekerheid. Wendy is geen wetenschapper gelukkig.
ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Laura![]()
![]()
![]()
Damn ik had echt de tranen in mijn ogen staan
omdat daar een zebrapad ligt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
die kutblagen weten niet waarom abbey road studios legendarisch is
Stond op het papiertje, dus nu welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben die kinderen ooit van de Abbey Road studio's gehoord?
weet ik, het kippenvel is nog niet van mijn rug (of komt dat door de griep)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een softie.
En puistjes erop. En overal eigenlijk, arme ziel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
woah, sylvana heeft een groot voorhoofd
Stel je ff niet zo aan zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Wendy versprak zich: de winnaar .... uunmmmmm OF WINNARES
je mag stemmen, maar het maakt geen reet uit, J wint toch
Als hij wint is het de grootste grap ooitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Wendy versprak zich: de winnaar .... uunmmmmm OF WINNARES
je mag stemmen, maar het maakt geen reet uit, J wint toch
En zijn oud genoeg om zijn moeder te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
danseressen dansen agressief, word er een beetje bang van
Hij stond tegenover Silvana. Het is een soort Johannes tegen Maamequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef DjinN het volgende:
Is het heel raar als ik niet snap waarom dit menneke in de finale staat ?
Ik snap het welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef DjinN het volgende:
Is het heel raar als ik niet snap waarom dit menneke in de finale staat ?
Doet je pijn he? Dat Silvana, er uit ligt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
dit klinkt toch voor geen meteren hij wint ook nog
gvd, hou toch eens opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
dit staat voor eeuwig op joetoeb, DIT heeft in 2013 gewonnen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij stond tegenover Silvana. Het is een soort Johannes tegen Maame
De toekomst van de Nederlandse talentenjachtenquote:
dit was ook om te janken, maar dan andersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als hij wint is het de grootste grap ooit
De toekomst? Het verleden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
[..]
De toekomst van de Nederlandse talentenjachten
Het feit dat er steeds nieuwe edities komen is omdat het nog steeds niet gelukt is, dus ze proberen het opnieuwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
De toekomst van de Nederlandse talentenjachten
jij wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
jezus dit kan mijn televisie niet aan hoor
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef Grumpey het volgende:
Bij Irene heb ik altijd het gevoel alsof iemand een kinderdagverblijf-liedje aan het zingen is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat haar ouders toen ze in de baarmoeder zat vooral heel veel Sky Radio voor haar hebben gedraaid
Mijn buuv had net de kinderen slapend....nou nu niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
jezus dit kan mijn televisie niet aan hoor
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:27 schreef iBenny het volgende:
Wat is dat nou weer voor nummer voor haar?
Dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef ZaZoe het volgende:
volgend jaar mee laten doen met Junior Eurovision Song Contest
Gelukkig is ze dan niet van januari...dan was het Last Christmas geweestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat haar ouders toen ze in de baarmoeder zat vooral heel veel Sky Radio voor haar hebben gedraaid
Ik kom net binnen met de hondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou Pisces weer in slaap zijn gevallen?
Die was gevlucht voor het geluid?quote:
Nog een liedje, reclame, rekken en de uitslagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Poeh hoe lang duurt het nog? Ik heb geen zin meer.
Nog ééntje tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Nog 1 kandidaat en de uitslag, dus nog een uur of 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga even drinken pakken. Kan ik nog aanschuiven voor een soesje of zijn ze al op?quote:
Yes!quote:
Zet je de tissues weer klaar?quote:
Die zijn allang opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga even drinken pakken. Kan ik nog aanschuiven voor een soesje of zijn ze al op?
Lauraquote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:31 schreef z0rz0r het volgende:
fapbienne gaat toch ook nog een liedje zingen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Laura moet gewoon winnen. Klaar!
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn allang op
Kan de bladerdeeghapjes wel even in de oven gooien?
Sympiequote:
ga ik morgen kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef iBenny het volgende:
Die website!
http://www.lauravankaam.nl/
ik lig met een bonkende kop en het snot in mijn ogen te kijken, maar dit is gewoon \o+quote:
Een skelet lijkt dik naast Wendy.quote:
Oh ships, beterschap!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig met een bonkende kop en het snot in mijn ogen te kijken, maar dit is gewoon \o+
Zou Erland dat nou echt aantrekkelijk vinden, zo'n skeletquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zegt meer over wendy dan laura die ziet er tenminste gezond uit
Uit het gastenboek:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef iBenny het volgende:
Die website!
http://www.lauravankaam.nl/
quote:Ricardo op 15-02-2013 18:11
Hoi Laura,Vanavond ga jij naar huis met de Finale in je broek
absoluutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zegt meer over wendy dan laura die ziet er tenminste gezond uit
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit programma verliest echt zijn bestaansrecht als Laura niet wint
Dan kijk ik nooit meer een talentenjacht...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit programma verliest echt zijn bestaansrecht als Laura niet wint
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
En stiekem hopen we nu allemaal dat Laura niet wint, kunnen we hier weer massaal zeiken:P
Ja en omdat dan hier allerlei mensen pissed worden, dat vind ik ook grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
En stiekem hopen we nu allemaal dat Laura niet wint, kunnen we hier weer massaal zeiken:P
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik hoop vooral dat dat meisje van N&S er snel uitvliegt, onterecht door en een matige zangers. Net als Johannes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik! Team Irenequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en omdat dan hier allerlei mensen pissed worden, dat vind ik ook grappig. Sowieso dat men er iets om geeft wie er eigenlijk wint
.
Nederland is dol op matige zangersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik hoop vooral dat dat meisje van N&S er snel uitvliegt, onterecht door en een matige zangers. Net als Johannes.
Ik vind Erland nog minder aantrekkelijk dan Wendy, zo'n Hans Breukhoven bekkie heeft iequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou Erland dat nou echt aantrekkelijk vinden, zo'n skelet
Ik weet niet welke dat is, maar ik schaar gewoon meequote:
Erg hè en een toptalent zoals Tessa of Laura niet naar waarde schatten.quote:
Begint nou morgen al dat programma met Glennis?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke dat is, maar ik schaar gewoon mee
Erlands reactie op deze post....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Erland nog minder aantrekkelijk dan Wendy, zo'n Hans Breukhoven bekkie heeft ie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie schaar jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke dat is, maar ik schaar gewoon mee
Dan kun je als hele slechte zanger nog de illusie hebben dat je dat niveau ook ooit nog haaltquote:
Tessa,.....Ben er nog steeds niet over uit dat ze zo vroeg sneuvelde in The Voicequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Erg hè en een toptalent zoals Tessa of Laura niet naar waarde schatten.
YEAHquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begint nou morgen al dat programma met Glennis?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erlands reactie op deze post....Verdorie, dit is een goeie foto van ErlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jouquote:
Ergens begrijp ik je volkomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]Kinderen die zingen zijn niet echt mijn ding.
Ik krijg het er serieus zelf benauwd vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef DjinN het volgende:
Mijn tenen krullen elke keer als ik Jurre hoor zingen
Dat moest ik gaan volgen toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
YEAHHo wacht, programma met Glennis, dat is teveel eer. Dat programma waar Glennis ergens in de jury zit
Tessaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tessa,.....Ben er nog steeds niet over uit dat ze zo vroeg sneuvelde in The Voice
Ja gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat moest ik gaan volgen toch?
Joah!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
big misery?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Grumpey het volgende:
Geweldig ook dat ik die Jurre de hele tijd "I am big misery" hoor zingen
Uhhuh!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Bij de audities komen de beste kindjes, daarna moet er een selectie worden gemaakt die niet altijd begrijpbaar is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef er ook niks om. De audities zijn echt het leukst omdat je dan nog verschillende kindjes te zien krijgt. Dit is zo'n verzameling waar ik niks meer om geef.
Ja die zijn best lekker inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
Stiekem vind ik zo'n babybel af en toe best lekker...al heeft het weinig met kaas te maken
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
Stiekem vind ik zo'n babybel af en toe best lekker...al heeft het weinig met kaas te maken
Is dat net als La Vache qui rit?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
Nee rubberigerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat net als La Vache qui rit?
zo'n smeerkaassschijfje?
Van die hele kleine kaasjes in plastic zijn het.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat net als La Vache qui rit?
zo'n smeerkaassschijfje?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die hele kleine kaasjes in plastic zijn het.
Moet dat plastic er niet af dan?quote:
Plastic, het is meer een soort wax. Je kan het prima eten, genoeg kleutertjes die die meuk gewoon, whop, in hun giecheltje steken, maar je mag het laagje er ook afpellen ja.quote:
Ja ook ooit weleens gedaan denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plastic, het is meer een soort wax. Je kan het prima eten, genoeg kleutertjes die die meuk gewoon, whop, in hun giecheltje steken, maar je mag het laagje er ook afpellen ja.
Als Rihanna dit doet klaagt er niemandquote:
Rihanna heeft betere producersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Rihanna dit doet klaagt er niemand
ik ben geen kind, maar ik ga wel mee met mijn tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Kinderen vinden dit vast leuk. Ik niet.
Ow, nouja, behalve dat danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar nog op de Draai opgetreden
Daar voel ik niks van bij haar nummers.quote:
Cool story!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben geen kind, maar ik ga wel mee met mijn tijd
quote:
Dat zegt genoeg over de kwaliteit in de top 40quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vind er niks mis mee voor de top 40.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de kwaliteit in de top 40
quote:
Te laatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Marco moet nog opletten dat hij niet onder de tafel wordt gezongen door die kinderen die hij coacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |