SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Wat ben je toch ook een softiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Laura![]()
![]()
![]()
Damn ik had echt de tranen in mijn ogen staan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Grumpey het volgende:
100% zekerheid. Wendy is geen wetenschapper gelukkig.
ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Laura![]()
![]()
![]()
Damn ik had echt de tranen in mijn ogen staan
omdat daar een zebrapad ligt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
die kutblagen weten niet waarom abbey road studios legendarisch is
Stond op het papiertje, dus nu welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben die kinderen ooit van de Abbey Road studio's gehoord?
weet ik, het kippenvel is nog niet van mijn rug (of komt dat door de griep)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een softie.
En puistjes erop. En overal eigenlijk, arme ziel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
woah, sylvana heeft een groot voorhoofd
Stel je ff niet zo aan zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Wendy versprak zich: de winnaar .... uunmmmmm OF WINNARES
je mag stemmen, maar het maakt geen reet uit, J wint toch
Als hij wint is het de grootste grap ooitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Wendy versprak zich: de winnaar .... uunmmmmm OF WINNARES
je mag stemmen, maar het maakt geen reet uit, J wint toch
En zijn oud genoeg om zijn moeder te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
danseressen dansen agressief, word er een beetje bang van
Hij stond tegenover Silvana. Het is een soort Johannes tegen Maamequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef DjinN het volgende:
Is het heel raar als ik niet snap waarom dit menneke in de finale staat ?
Ik snap het welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef DjinN het volgende:
Is het heel raar als ik niet snap waarom dit menneke in de finale staat ?
Doet je pijn he? Dat Silvana, er uit ligt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
dit klinkt toch voor geen meteren hij wint ook nog
gvd, hou toch eens opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
dit staat voor eeuwig op joetoeb, DIT heeft in 2013 gewonnen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij stond tegenover Silvana. Het is een soort Johannes tegen Maame
De toekomst van de Nederlandse talentenjachtenquote:
dit was ook om te janken, maar dan andersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als hij wint is het de grootste grap ooit
De toekomst? Het verleden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
[..]
De toekomst van de Nederlandse talentenjachten
Het feit dat er steeds nieuwe edities komen is omdat het nog steeds niet gelukt is, dus ze proberen het opnieuwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
De toekomst van de Nederlandse talentenjachten
jij wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
jezus dit kan mijn televisie niet aan hoor
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef Grumpey het volgende:
Bij Irene heb ik altijd het gevoel alsof iemand een kinderdagverblijf-liedje aan het zingen is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat haar ouders toen ze in de baarmoeder zat vooral heel veel Sky Radio voor haar hebben gedraaid
Mijn buuv had net de kinderen slapend....nou nu niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
jezus dit kan mijn televisie niet aan hoor
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:27 schreef iBenny het volgende:
Wat is dat nou weer voor nummer voor haar?
Dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef ZaZoe het volgende:
volgend jaar mee laten doen met Junior Eurovision Song Contest
Gelukkig is ze dan niet van januari...dan was het Last Christmas geweestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat haar ouders toen ze in de baarmoeder zat vooral heel veel Sky Radio voor haar hebben gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |