Die wielrenner?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh krijg ik niet zo snel van alleen muziek.
Wel een goede CD. maar eigenlijk ben ik nooit zo van de CD's van 1 artiest. Na een paar liedjes wil ik wel wat anders horen.
Ik heb trouwens ook een CD van Blaudzun gedownload
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En kreeg je spetters in je voeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spetters!! Zei der iemand spetters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spetters!! Zei der iemand spetters?Je moet niet de Andre van Duin gaan uithangen, wordt niemand vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens aan, Karina is dronken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem toch niet als ik die cd luister, sukkels.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk eens aan, Karina is dronken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Hoezo dat?
Al zit ik wel aan de wijn
Heej het is weekend hoor. En ik heb nog 4 flessen staanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meid zit je lekker aan de wijn.
Zeker van die hele gore witte?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Hoezo dat?
Al zit ik wel aan de wijn
Nee goede rose. Dit is een Grenache.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker van die hele gore witte?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is geen wielrenner manHij weet er wel veel van.
Nou nou, oma krijgt tandjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem toch niet als ik die cd luister, sukkels.
Kriek vind ik niet zo. Maar ik ben sowieso niet zo een bierdrinker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
Rose krijg ik wel weg, nohommo.
Enige bier dat ik lekker vind is Kriek.
deze lijkt meer denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Frutsel in the house.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.
Vast niet, vast zijn vaderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij zich naar vernoemd
BLAUPUNKT zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dit was de jongeJa naar de oude inderdaad.
Ik zie liever vechtende kattenquote:
Wat ben je aan het kijken dan?quote:
LOL... check deze...de kat is slim... en de hond krijgt de schuldquote:
Mmm, goeie tip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
In Loft zaten trouwens ook best veel tetten.
Jij bent van allebei?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
En morgen weer Spartacus met tetten EN piemels
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL... check deze...de kat is slim... en de hond krijgt de schuld
Oh shit met Isoldequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
De wereld leer door, ook niet voor te lachen.
Zo bijzonder vond ik die film nou ook weer nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen films meer op de plank. Ik had Gangster Squad maar daar stonden Koreaanse ondertitels onderdat kijkt zo kut. Morgen een andere versie zoeken.
Nee? Mmmm dan weet ik even niets om te downloaden geloof ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo bijzonder vond ik die film nou ook weer niet
Die heb ik nog, morgen even kijken ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen films meer op de plank. Ik had Gangster Squad maar daar stonden Koreaanse ondertitels onderdat kijkt zo kut. Morgen een andere versie zoeken.
Lincoln?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Mmmm dan weet ik even niets om te downloaden geloof ik.
Nee, vuige voeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
Kunnen jullie naar het DWLD-topic gaan?
Kun jij de 29e maart trouwens? Voor de meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
wat de neuk is DWLD?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
Heee iemand die niet door wil leren. Frutsel is een dombo.quote:
Hij aapt mij na.Not funny.quote:
ohkeej...quote:
Hexje is een domme dombo... Frutsel heeft al genoeg geleerd en heeft geen zin om door te lerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Heee iemand die niet door wil leren. Frutsel is een dombo.
Bekkie he? Ik schop zo een poes in je poes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Heee iemand die niet door wil leren. Frutsel is een dombo.
Daarom heeft je hand zo veel eelt.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bekkie he? Ik schop zo een poes in je poes.
Over eendjes gesproken. Deze clip vind ik stiekem grappig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
In een zure sloot gaan alle eendjes dood.
De waarheid doet zeer hè? Straks kan je de pijn weer verdrijven door meer eelt te kweken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
Hexje heb ik werkelijk nog nooit iets grappigs zien posten.
Schitterende comeback.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef hexje het volgende:
[..]
De waarheid doet zeer hè? Straks kan je de pijn weer verdrijven door meer eelt te kweken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Over eendjes gesproken. Deze clip vind ik stiekem grappig.![]()
vrouwen he, één pot natquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ga jij effe iets van haar leuk vinden.
Uh heeft zij die clip gemaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ga jij effe iets van haar leuk vinden.
Ik zeg toch dat het de waarheid is! En ja die deed zeer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef Tem het volgende:
Of gewoon helemaal niet. Niet grappig, niet gevat, niet virtuoos, niets. Voornamelijk zuur en rancuneus.
Als dat jou gelukkig maakt vind ik het prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het de waarheid is! En ja die deed zeer.
Hier kusje voor jou
Dat is het altijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kijk nu is het de mannen tegen de vrouwen zeker he?
Welke waarheid?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het de waarheid is! En ja die deed zeer.
Hier kusje voor jou
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Neuh zo ben ik niet. Vrouwen zijn sowieso beter dus een wedstrijd is verspilde moeite voor mannen.
Ook al niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je wel koken?
Anders is het hopeloos natuurlijk.
Ze heeft al tig keer gezegd dat ze niet kan koken. Moeilijk hè iets onthouden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je wel koken?
Anders is het hopeloos natuurlijk.
Een bruine trui?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik zoek ook een vent die kan koken (en breien).
Hou je vuige voeg joh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze heeft al tig keer gezegd dat ze niet kan koken. Moeilijk hè iets onthouden.
Je kent de uitdrukking een bruine trui breien niet?quote:
Nee. Zeker iets uit de provinciequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking een bruine trui breien niet?
Ik heb het altijd over Edgar Davids uit de selectie zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking een bruine trui breien niet?
Oh nummer 2.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het altijd over Edgar Davids uit de selectie zetten.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:19 schreef hexje het volgende:
Ik heb trek in chocola maar heb het niet in huis.
Zou ik wel doen, is toch dinsdag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik zou nog wel een glas wijn lusten maar ik doe het maar niet
Neuh ik ken mijn tax.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, is toch dinsdag.
Puur op basis van de humor durf ik met zekerheid te stellen dat jullie vrouwen zijn en Tem en Specularium mannen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Oh en jullie weten niet eens zeker of hexje en ik vrouwen zijnMisschien zijn wij ook wel mannen.
OF misschien zijn jullie wel vrouwen
En nu nog maar raden wat jij bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Puur op basis van de humor durf ik met zekerheid te stellen dat jullie vrouwen zijn en Tem en Specularium mannen.
Nou? 50% kans...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu nog maar raden wat jij bent.
Volgens zijn fobo is hij een smerige hond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu nog maar raden wat jij bent.
Hey, dat is een prachtige hond. En dat is geen geslacht hè.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens zijn fobo is hij een smerige hond.
Nee fout.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nou? duidt op een vrouw eigenlijk.
Ja klopt. Maar wellicht post ik als een vrouw, dat kan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus een man of een jongen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gok dat het in ieder geval een lul heeft.
Ergo, wanneer spreken we af?
Moet ook wel als je op Olly Murs lijkt, anders krijg je nooit iemand.quote:
ik val niet op blond /nohommerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gok dat het in ieder geval een lul heeft.
Ergo, wanneer spreken we af?
Ik lijkt niet op Olly en krijg ook niemandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ook wel als je op Olly Murs lijkt, anders krijg je nooit iemand.
Sletteriger zijn dan, deze Olly lukt 't ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lijkt niet op Olly en krijg ook niemand
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sletteriger zijn dan, deze Olly lukt 't ook.
Donkerblondquote:
Ik ook niet, maar zelfspot helpt de wind uit de zeilen te halen van anderen.quote:
Oh zelfspot heb ik dan weer voldoende, als oud wijf zijndequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zelfspot helpt de wind uit de zeilen te halen van anderen.
Die indruk maak je totaal niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zelfspot heb ik dan weer voldoende, als oud wijf zijnde
OK ik zag je editquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die indruk maak je totaal niet.
(doel dus op het oude wijf gedeelte)
Shit! net te laat voor het inkoppertje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die indruk maak je totaal niet.
(doel dus op het oude wijf gedeelte)
Als ik zie hoeveel oude mannetjes de jonge blaadjes van de boom plukken in de gaywereld dan moet dat voor hetero's toch niet al te veel anders zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik zag je edit![]()
Nee klopt, niet om op te scheppen, maar het is wel een goed excuus om te roepen "mij willen ze niet omdat ik te oud ben".
Ik ben jong en bliksemsnel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Shit! net te laat voor het inkoppertje.
Je komt niet oud over idd, wel wijvenhumor, maar niet oud.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik zag je edit![]()
Nee klopt, niet om op te scheppen, maar het is wel een goed excuus om te roepen "mij willen ze niet omdat ik te oud ben".
Ja maar ik zie mezelf niet met een hele jonge vent hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel oude mannetjes de jonge blaadjes van de boom plukken in de gaywereld dan moet dat voor hetero's toch niet al te veel anders zijn?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:05 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je komt niet oud over idd, wel wijvenhumor, maar niet oud.
Voor een nachtje maakt dat niet uit toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik zie mezelf niet met een hele jonge vent hoorLiever ongeveer mijn leeftijd of iets jonger.
Nee maar ik denk niet dat een jonge vent op een nachtje met mij zit te wachten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een nachtje maakt dat niet uit toch?
Mwah, ik ken je niet dus ik kan moeilijk oordelen, maar als ik zo in de praktijk links en rechts om me heen kijk dan ben ik zo onderhand van mening geworden dat 't onmogelijke altijd mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat een jonge vent op een nachtje met mij zit te wachten hoor
Moet ik wel buiten komen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, ik ken je niet dus ik kan moeilijk oordelen, maar als ik zo in de praktijk links en rechts om me heen kijk dan ben ik zo onderhand van mening geworden dat 't onmogelijke altijd mogelijk is.
Easy enough.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik wel buiten komen natuurlijk
Wat voor 1?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ah heerlijk muziekje, weet nog dat ik met 't dak los met de Mercedes lekker door de polder scheurde toen dit uitkwam.
E220CDI 2010.quote:
Post dit in KLB en je pm-box zit zo vol.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat een jonge vent op een nachtje met mij zit te wachten hoor
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
E220CDI 2010.
Schuif-/kantel.
En maak je fobo weer toegankelijk voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Post dit in KLB en je pm-box zit zo vol.
Ah was niet m'n eigen, was destijds 19 ofzo.quote:
Kijk aan, mooi. Ook niet verkeerd als eerste wagen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah was niet m'n eigen, was destijds 19 ofzo.
M'n eerste eigen auto is/was (nog steeds) de BMW 3 E90.
Die van jou is een beetje eng.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef hexje het volgende:
[..]
En maak je fobo weer toegankelijk voor iedereen.
Ah ben nu 22 en heb 'm een jaartje of iets dergelijks, ben er ook erg tevreden mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Kijk aan, mooi. Ook niet verkeerd als eerste wagen.
Altijd leuk om te bedenken wat je na deze wil.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ben nu 22 en heb 'm een jaartje of iets dergelijks, ben er ook erg tevreden mee.
Maar goed, bloed kruipt waar 't niet gaan kan, ik wil een nieuwer model weer.
Ja precies, de 5 serie en de E lijken me wat te protserig nog, ik heb liever iets sportievers, dus zal denk ik uitkomen op een leuke uitvoering A4 of 3 serie weer, maar goed ligt natuurlijk aan de uitvoering.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Altijd leuk om te bedenken wat je na deze wil.
Ja doei daar zit ik echt niet op te wachten man. Van die horny pubers zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Post dit in KLB en je pm-box zit zo vol.
Ah nee man, grote wagens zijn tof. Als je groot kunt rijden, gewoon doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, de 5 serie en de E lijken me wat te protserig nog, ik heb liever iets sportievers, dus zal denk ik uitkomen op een leuke uitvoering A4 of 3 serie weer, maar goed ligt natuurlijk aan de uitvoering.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei daar zit ik echt niet op te wachten man. Van die horny pubers zeker
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een nachtje maakt dat niet uit toch?
Maar grote wagens zijn enkel tof wanneer ze niet al te oud zijn en nogal een leuke uitvoering/motor hebben. Zit wel een prijskaartje aan t.o.v. een klasse lager en hetzelfdequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ah nee man, grote wagens zijn tof. Als je groot kunt rijden, gewoon doen.
Wij ook wel, maar daarom kan 't wel.quote:
Maar niet op die manier. Nee die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar daarom kan 't wel.
Advertentie in de lokale kruidenierskrant dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar niet op die manier. Nee die tijd heb ik gehad
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Advertentie in de lokale kruidenierskrant dan?
Ik ook en ik heb nu een vriendin, maar er zijn momenten geweest dat de lat niet heel hoog lag als het ging om 1 nachtquote:
Ach tegenwoordig heb je allemaal apps en sites en kroegjes en you name it. Niet dat je ze gebruiken moet (quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is helemaal sneu. En ik hoef niet echt zo nodig hoor
Je moet het wel kunnen betalen idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar grote wagens zijn enkel tof wanneer ze niet al te oud zijn en nogal een leuke uitvoering/motor hebben. Zit wel een prijskaartje aan t.o.v. een klasse lager en hetzelfde
Zo desperate ben ik niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig heb je allemaal apps en sites en kroegjes en you name it. Niet dat je ze gebruiken moet () maar de "ik kom nooit buiten" show is wel verleden tijd.
Hm ik wou dat ik dat had, ik ben nog rete-blij met mijn auto maar als ik een nieuwere zie rijden dan gaan de mondhoeken weer kwijlen. Gewoon een default. Kan 't wel betalen, maar is zo zonde, dat houdt me wat tegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen betalen idd.
Zelf hou ik gelukkig ook van oude auto's, stuk betaalbaarder.
Ach blij dat ik homo ben, ik hoef maar in een kroegje te gaan zitten met een biertje en 5 minuten later komen ze zich wel melden met 's werelds slechtste openingszin. Ik heb in al die jaren echt nog nooit 1 iemand aangesproken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo desperate ben ik niet.
Been there done that
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach blij dat ik homo ben, ik hoef maar in een kroegje te gaan zitten met een biertje en 5 minuten later komen ze zich wel melden met 's werelds slechtste openingszin.
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken hetIk had vroeger een vriend, homo, waar ik mee op vakantie ben geweest en ik heb het met eigen ogen aanschouwd. Ik was hem altijd kwijt, was hij er weer vandoor met een of andere gozer.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
Je bent een paar uurtjes niet op Fok! en je hebt meteen honderden posts in NWS-SC gemist. Dit is niet meer bij te benen...
De mindere kanten neem je voor lief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef Specularium het volgende:
Waarom ga je vrijwillig zo'n levensstijl aan?
Is vaak zo he in deze leventje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef Tem het volgende:
[..]
De mindere kanten neem je voor lief.
Dit gun je niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
Je bent een paar uurtjes niet op Fok! en je hebt meteen honderden posts in NWS-SC gemist. Dit is niet meer bij te benen...
Heb jij iets beters te doen dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
Ja kut is dat, moet je alles gaan teruglezen.
Ik kan heel snel lezen. TIjdens het schaatsenkijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij iets beters te doen dan?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
Ja kut is dat, moet je alles gaan teruglezen.
Leuke sport of kijk je voor de boyz?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan heel snel lezen. TIjdens het schaatsenkijken.
Karina kijkt voor de hamstrings.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leuke sport of kijk je voor de boyz?
Allebei uiteraard. Die strakke pakken zien er wel goed uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leuke sport of kijk je voor de boyz?
Hmm Family Guy is nu.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Een nuchtere Steve-O is toch minder.
Serieus?quote:A ballet dancer wins the lead in "Swan Lake" and is perfect for the role of the delicate White Swan - Princess Odette - but slowly loses her mind as she becomes more and more like Odile, the Black Swan.
Ga je die kijken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Black Swan (2010) - IMDb
[..]
Serieus?
Niets mis mee, prima film.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Black Swan (2010) - IMDb
[..]
Serieus?
Ik kijk het morgen terug, ik kijk nu de Showbizzzzzquizquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Ned 3, 20:55.
http://www.tvgids.nl/programma/14002825/The_Grammy%27s_2013/
Met Van Damme?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
Legionnaire is ook bezig, razend slecht en toch goed.
Gewoon doen.quote:Gedragen string na vingeren voor 20 euro en je krijgt er 2 foto´s bij terwijl ik me vinger en hem draag.
Wat is dit voor vraag, Karina?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
zie je het verschil tussen mannenpis of vrouwenpis?
Hele simpele vraagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit voor vraag, Karina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |