Die wielrenner?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh krijg ik niet zo snel van alleen muziek.
Wel een goede CD. maar eigenlijk ben ik nooit zo van de CD's van 1 artiest. Na een paar liedjes wil ik wel wat anders horen.
Ik heb trouwens ook een CD van Blaudzun gedownload
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En kreeg je spetters in je voeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spetters!! Zei der iemand spetters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spetters!! Zei der iemand spetters?Je moet niet de Andre van Duin gaan uithangen, wordt niemand vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens aan, Karina is dronken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem toch niet als ik die cd luister, sukkels.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk eens aan, Karina is dronken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Hoezo dat?
Al zit ik wel aan de wijn
Heej het is weekend hoor. En ik heb nog 4 flessen staanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meid zit je lekker aan de wijn.
Zeker van die hele gore witte?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Hoezo dat?
Al zit ik wel aan de wijn
Nee goede rose. Dit is een Grenache.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker van die hele gore witte?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is geen wielrenner manHij weet er wel veel van.
Nou nou, oma krijgt tandjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem toch niet als ik die cd luister, sukkels.
Kriek vind ik niet zo. Maar ik ben sowieso niet zo een bierdrinker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
Rose krijg ik wel weg, nohommo.
Enige bier dat ik lekker vind is Kriek.
deze lijkt meer denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Frutsel in the house.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.
Vast niet, vast zijn vaderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij zich naar vernoemd
BLAUPUNKT zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dit was de jongeJa naar de oude inderdaad.
Ik zie liever vechtende kattenquote:
Wat ben je aan het kijken dan?quote:
LOL... check deze...de kat is slim... en de hond krijgt de schuldquote:
Mmm, goeie tip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
In Loft zaten trouwens ook best veel tetten.
Jij bent van allebei?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
En morgen weer Spartacus met tetten EN piemels
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL... check deze...de kat is slim... en de hond krijgt de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |