SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Ansj? Dat is al langer zoquote:
gewoon niet lekker in het gehoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Silvana zingt prima, maar haar stem is een beetje flauw of dof, of ...
Dat!quote:
Ik in elk geval, het is de combi met die lichten naast die stoel want zittend ziet het er raar uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ansj heeft haar beste tijd gehad
Wie zei net iets over geel? Staat Ansj prima
Ja, want de beste zanger(es) gaat doorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
lullig voor Jurre dat hij ziek is, maar Sylvana klinkt natuurlijk veel beter vanavond, dus zij mag door.
Maartje was een veel groter talent, maar zij had de pech tijdens de bettuls ziek te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
lullig voor Jurre dat hij ziek is, maar Silvana klinkt natuurlijk veel beter vanavond, dus zij mag door.
Brengen ze wel liedjes uit dan?quote:
wat mij betreft wel ja, maar goed, niet wat het NL volk en de coaches en Sjon de Mol betreftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want de beste zanger(es) gaat door![]()
Dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in één programma. Just shoot me now
Geen slechte keuzequote:
Is de film al officieel geflopt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt. nooit leuk is geweest
Maar Chantal Janzenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in één programma. Just shoot me now
Wendy is een grap die al te lang duurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt.
In den beginne (toen het nog bij SBS was?), vond ik het wel grappigquote:
prijzigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
¤21,50 excl. bespreekkosten & transactiekosten
Ik vind Wendy eigenlijk alleen om aan te zien in Moordvrouwen, maar meestal ben ik na the Voice al zo Wendy moe dat ik het niet kijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In den beginne (toen het nog bij SBS was?), vond ik het wel grappig. Maar dat is in de tijd dat ik over de rooie ook grappig vond
.
Vind je die gescripte grapjes niet leuk dan als ze presenteertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Dat ze maar een gelukkige huismoeder van 44 kinderen mag worden.
WHehehee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WHehehee.
Ik kan Chantal en Wendy wel handelen, Wendy heb ik een uur zitten kijken deze week bij Obese, zolang ze serieus zijn.
Humor
chantal janzen heeft humorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Serieus? Heb je gezien hoe ze staat te juichen als een kleine kleuter? Ik vind dat ze die mensen praktisch op hetzelfde niveau aanspreekt als the voice kidsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WHehehee.
Ik kan Chantal en Wendy wel handelen, Wendy heb ik een uur zitten kijken deze week bij Obese, zolang ze serieus zijn.
Humor
Wendy heeft haar langste tijd gehad. Ze irriteert me, en ze is heel belerend naar mensen toe. Vreselijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Heb je gezien hoe ze staat te juichen als een kleine kleuter? Ik vind dat ze die mensen praktisch op hetzelfde niveau aanspreekt als the voice kids
Ja, maar dan heb je haar eerst 10 minuten serieus zien kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Heb je gezien hoe ze staat te juichen als een kleine kleuter? Ik vind dat ze die mensen praktisch op hetzelfde niveau aanspreekt als the voice kids
Dat is de Flow-Emma, Emmaloeve is veel beter en leukerquote:
neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Was het Emma die vorige week dankzij Marco niet doorging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ze zette de boel echt in fajarrrrrrr en vlam he![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik kwam vorig weekend Martijn Krabbe nog tegen in de sauna... Nou neem van mij aan: alles is klein bij hem ;-)
Ja, daar hadden ze ons heen moeten sturen omdat wij die hele show steeds uitzittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel een beetje jaloers dat ze naar Disney mogen.
wilde je ook met mickey op de foto?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel een beetje jaloers dat ze naar Disney mogen.
Vlechtjequote:
Ja en in de Towa of terraquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wilde je ook met mickey op de foto?
quote:
Zou zo'n achtbaan dan enger zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
en maar zeggen dat alles spectaculair is, anne ziet geen een zak
Wibi of Hollandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Anne moet meedoen aan de Wibi of Holland, in the Voice had ze weinig te zoeken
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef Grumpey het volgende:
Had Joep niet die jongen in een rolstoel mee naar de audities?
Wie is de reisleider deed ze pas geleden nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, leeft Do ook nog? Die heb ik al een tijdje niet zien schnabbelen op tv.
Je houdt van onsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Waarom kijk ik dit nog... loop me constant te ergeren aan al die neppe onzin...
ik vraag het me ook afquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Waarom kijk ik dit nog... loop me constant te ergeren aan al die neppe onzin...
Dacht ik ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft een onderbroek aan over haar gewone broek
Minder twitter volgers blijkbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik kan echt totaal niet vervatten waarom Silvana niet door is, teleurstellend.
Wie is de reisleider deed ze laatst nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, leeft Do ook nog? Die heb ik al een tijdje niet zien schnabbelen op tv.
rozequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel die kleur van die pantyMijn ogen.
Leuk wat anders tussen al die meuk van nu, maar dit is het ook niet neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een kutlied, wat een coaches ook he
Het is Voice Kids hèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh zo'n onwijs kinderstemmetje, niet mijn ding.
ditquote:
Ik vind het wel het beste van de avond, maar wat zegt dat in deze show he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk wat anders tussen al die meuk van nu, maar dit is het ook niet nee
True, maar niet allemaal klinken ze zoquote:
quote:
toevalligquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Goeiedag! Kan zij niet elke nieuwe maandag in de maand om 12 uur zingen....
Marco moet hem aanzetten om iets te zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag die NepSimon ook wat zeggen?
Hij lijkt op de schoonmaker bij mij op het werk. Maar ik vermoed dat je die niet in je hoofd hebt.quote:
Die band van die indonesische mannenquote:
alle 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Welke van de 3 boys gaat nog uit de kast komen denken jullie?
Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij lijkt op de schoonmaker bij mij op het werk. Maar ik vermoed dat je die niet in je hoofd hebt.
Blue Diamonds?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die band van die indonesische mannen
Die kans is best grootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op de lokale panfluit-Indiaan?
We zijn het eens dit keerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
GODVERDOMME![]()
eerst coldplay, daarna kane...![]()
![]()
Ze moeten je wel hebben vanavond 'uhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
GODVERDOMME![]()
eerst coldplay, daarna kane...![]()
![]()
Ja die, ik kon er niet op komenquote:
mijn bloeddruk is behoorlijk hoog op aan het lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben vanavond 'uh?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Grumpey het volgende:
Irene was beter, maar Joep zal dus wel doorgaan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Even laten vallen, drie keer laten stuiteren, alvast bedankt
Dat is geen soul en geen disco dus neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verbaast me dat jij coldplay niet leuk vind...
Dat is inmiddels ook opgepiktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
The voice of kids he, is dat een Nederlands fenomeen of is dat in andere landen ook opgepikt?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
Het geweldige nummer is zojuist verschrikkelijk verkracht door een kid
ik wil me ergeren, ik blijf kijkenquote:
Figuurlijk mag dit gewoon gezegd worden lijkt mequote:
Albanie, Georgie, Zuid-Korea en binnenkort Spanjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha, gelukkig maar voor Ome Sjon, want deze filmpjes hoeft 'ie niet in te sturen als reclame
en Amyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het allemaal niks tot nu toe...
Emma en Eva vond ik wel goed, maar die gingen niet naar de finale
Ik heb meeste verwachtingen van Laura. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het allemaal niks tot nu toe...
Emma en Eva vond ik wel goed, maar die gingen niet naar de finale
quote:
En dan zo'n slang in het middenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Die NepSimon kan ze toch begeleiden op de panfluit?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo\n meisje van 10 "I'm getting old and I need something to rely on".
Dat! Ik gun het haar heel ergquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Van Ireen wordt je helemaal happy de peppy
ja he!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind Joep dit wel goed doen eigenlijk.
Ja, ik was ook positief verrast. Het boeit me nu niet meer wie doorgaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind Joep dit wel goed doen eigenlijk.
Dat programma moet ook meer opleveren dan kosten...quote:
DMquote:
Ja echt he, ik voel me zo ouderwetsch aangezien ik vind dat je kinderen hierbuiten moet houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Dat kindZijn vriendin is vreemdgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |