Brengen ze wel liedjes uit dan?quote:
wat mij betreft wel ja, maar goed, niet wat het NL volk en de coaches en Sjon de Mol betreftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want de beste zanger(es) gaat door![]()
Dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in één programma. Just shoot me now
Geen slechte keuzequote:
Is de film al officieel geflopt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt. nooit leuk is geweest
Maar Chantal Janzenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in één programma. Just shoot me now
Wendy is een grap die al te lang duurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt.
In den beginne (toen het nog bij SBS was?), vond ik het wel grappigquote:
prijzigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
¤21,50 excl. bespreekkosten & transactiekosten
Ik vind Wendy eigenlijk alleen om aan te zien in Moordvrouwen, maar meestal ben ik na the Voice al zo Wendy moe dat ik het niet kijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In den beginne (toen het nog bij SBS was?), vond ik het wel grappig. Maar dat is in de tijd dat ik over de rooie ook grappig vond
.
Vind je die gescripte grapjes niet leuk dan als ze presenteertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Dat ze maar een gelukkige huismoeder van 44 kinderen mag worden.
WHehehee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Dat ze maar een gelukkige huismoeder van 44 kinderen mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |