SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Ansj? Dat is al langer zoquote:
gewoon niet lekker in het gehoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Silvana zingt prima, maar haar stem is een beetje flauw of dof, of ...
Dat!quote:
Ik in elk geval, het is de combi met die lichten naast die stoel want zittend ziet het er raar uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ansj heeft haar beste tijd gehad
Wie zei net iets over geel? Staat Ansj prima
Ja, want de beste zanger(es) gaat doorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
lullig voor Jurre dat hij ziek is, maar Sylvana klinkt natuurlijk veel beter vanavond, dus zij mag door.
Maartje was een veel groter talent, maar zij had de pech tijdens de bettuls ziek te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
lullig voor Jurre dat hij ziek is, maar Silvana klinkt natuurlijk veel beter vanavond, dus zij mag door.
Brengen ze wel liedjes uit dan?quote:
wat mij betreft wel ja, maar goed, niet wat het NL volk en de coaches en Sjon de Mol betreftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want de beste zanger(es) gaat door![]()
Dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in één programma. Just shoot me now
Geen slechte keuzequote:
Is de film al officieel geflopt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt. nooit leuk is geweest
Maar Chantal Janzenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in één programma. Just shoot me now
Wendy is een grap die al te lang duurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ushi is ook een grap die al te lang duurt.
In den beginne (toen het nog bij SBS was?), vond ik het wel grappigquote:
prijzigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
¤21,50 excl. bespreekkosten & transactiekosten
Ik vind Wendy eigenlijk alleen om aan te zien in Moordvrouwen, maar meestal ben ik na the Voice al zo Wendy moe dat ik het niet kijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In den beginne (toen het nog bij SBS was?), vond ik het wel grappig. Maar dat is in de tijd dat ik over de rooie ook grappig vond
.
Vind je die gescripte grapjes niet leuk dan als ze presenteertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Dat ze maar een gelukkige huismoeder van 44 kinderen mag worden.
WHehehee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Dat ze maar een gelukkige huismoeder van 44 kinderen mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |