twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 13-02-2013 om 22:01:21Vrijstelling nieuwe stijl. Donderdag, Ned 1 #widm. reageer retweet
Hij kan niet meer leven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Knevelt het volgende:
Wat is die Daniel toch een kwijlbal zeg. Wat een irritante manier van spreken. Ben ik de enige die dat vindt? Echt een dramaqueen.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit spel zou goed zijn voor Spaanse voetbalsupporters, die zitten ook altijd te schijnen met die laserlichtjes
iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Valt niet op, een cameraman bij de deelnemer.
Die zijn pro.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit spel zou goed zijn voor Spaanse voetbalsupporters, die zitten ook altijd te schijnen met die laserlichtjes
neeehee want ze is de moohooooll >.<quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft Zarayda al eens geld opgeleverd?
Mollen leveren geen geld op.. ook nep mollen nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
"Een motherfucker van een TT"quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Redefine het volgende:
Ik mis toch wel iets met modderfokking in de TT
Nee, Black Beauty is de molquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
berichten typen op Fok telt niet als lichaamsbeweging.. die van jou zal dus ook niet heel goed zijnquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
berichten typen op Fok telt niet als lichaamsbeweging.. die van jou zal dus ook niet heel goed zijn
Kan ik me niet zo goed herinneren eigenlijk, ik moet dat seizoen echt nog een keer terugkijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Herinnert iemand zich nog het seizoen met Yvon als mol? Die had toen een vest aan met minder raakpunten en kon dus zo "heel goed" dichtbij het doel terecht komen, om op het laatste moment af te gaan.
Motten zijn ook best blind.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Copycat het volgende:
Dat The Moth T-shirt van Paulien.
Altijd leuke verhaaltjes voor het slapengaan.
Alleen de laatste aflevering is genoegquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan ik me niet zo goed herinneren eigenlijk, ik moet dat seizoen echt nog een keer terugkijken
Ja zoiets was het ja. Zou dat nu ook zo zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Herinnert iemand zich nog het seizoen met Yvon als mol? Die had toen een vest aan met minder raakpunten en kon dus zo "heel goed" dichtbij het doel terecht komen, om op het laatste moment af te gaan.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij loopt als iemand met van die blades, onze Kees.
Zolang hij maar niet gaat schieten..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie z'n vriend doodgeschoten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Daniël wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gaat schieten..
Zie hem niet zo als een pistolius, of blade gunner aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gaat schieten..
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze liggen er vaak ook zo dik bovenop.
The Moth ... http://themoth.org/
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie hem niet zo als een pistolius, of blade gunner aan.
Nouja er is met de kokertjes veel geld verloren gegaan he..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
Ok, maar hierdoor is Carolien toch ook definitief niet de mol?
Dit is weer 2000 in de pot!
Dat dacht ik dus ook :/quote:
Nog geen reden voor de mol om wel voor geld te zorgenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nouja er is met de kokertjes veel geld verloren gegaan he..
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vertaal het naar het Deens en je hebt "Mol"
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ah ze is toch geraakt, dan kan Carolien het nog steeds zijn, al denk ik zelf totaal van niet.
Ik denk van wel en dit vind ik ook wel net iets te toevallig om niet verdacht te vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ah ze is toch geraakt, dan kan Carolien het nog steeds zijn, al denk ik zelf totaal van niet.
Inderdaad, dat was echt dom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Carolien liep daar al zo open, kon niet goed gaan!
De manier hoe ie zei, dan ben ik hem wel kwijt ofzo kon je al opmaken dat ie hem mocht houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Vrijstelling blijft voor Daniël denk ik.
Ik hoop dat zij de mol isquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
De Mol zou nooit die laser opdracht doen slagen, tenzij ze nog debieler zijn geworden dit jaar bij WIDM. Dus voor mij kan zij niet de Mol zijn,.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk van wel en dit vind ik ook wel net iets te toevallig om niet verdacht te vinden.
Blijft voor mij toch tussen Carolien en Zaraydaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Omdat ze in volle sprint was?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Maartel het volgende:
Maar uhm, je krijgt toch wel een soort teken als je geraakt bent?
Dat de mol die negeert snap ik, maar hoe kan Caroline dat gemist hebben?
Mij ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Blijft voor mij toch tussen Carolien en Zarayda
En door de adrenaline in het heetst van de strijd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat ze in volle sprint was?
Idd neem aan dat hij zijn eigen plan trekt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Daniël heeft dat heus wel door
Dat is wat ik ook tegen Zarayda heb....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
Voor mij is het Paulien (die ik al een tijd verdacht) en Zarayda. Die laatste verdenk ik steeds niet omdat ik het vooral niet wil (doordat ze niks durft en hele domme dingen doet, die truc kennen we nou wel).
Druk is wel groot nu, hij zou er wel eens uit kunnen vliegen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef themole het volgende:
[..]
Idd neem aan dat hij zijn eigen plan trekt.
Kan ook bewust gedaan zijn door de programmamakers, om zo de spanning erin te houden of ze wel of niet het gehaald hadden. Dat zorgt voor spannendere tv.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En door de adrenaline in het heetst van de strijd?
Milouska de tweedequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook tegen Zarayda heb....
Inderdaad zeg..quote:
Als hij de mol is niet.quote:
Dat zullen we zo zienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Daniël heeft dat heus wel door
Is ie niet.quote:
Carolien kan ook nog afvallen..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Maartel het volgende:
Wel leuk, zo'n hele aflevering die draait om een vrijstelling die er niet toe doet.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Krijgt Daniel straks alsnog een modderfokking rood scherm
Weten we over een paar weken pas.quote:
Zou goed voor mijn prono zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Krijgt Daniel straks alsnog een modderfokking rood scherm
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carolien kan ook nog afvallen..
Is ie ook niet :pquote:
Volgende week, ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carolien kan ook nog afvallen..
Tenzij hij nu een rood scherm krijgtquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Weten we over een paar weken pas.
Voor die van mij ook hoorquote:
Editquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij hij nu een rood scherm krijgt
Bij mij ook.quote:
Ja en nee, want ik hoop dat hij de finale juist haalt.quote:
Schijnbaar welquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand kan niet werkelijk zo achterlijk zijn en er nog in zitten.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:18 schreef Redefine het volgende:
Ik vrees dat vanavond Daniel gaat afvallen, aangezien fanatieke spelers zelden de finale halen. Voor mijn prono zou dat ook goed zijn, maar ik hoop dat hij er nog wel even in blijft. Het zou mooi zijn als hij die vrijstelling zou winnen. Sowieso te hopen dat iemand die wint, die niet de Mol is, zoals afgelopen jaren met Patrick en Anne-Marie het geval was.
Tsja.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:25 schreef Knevelt het volgende:
Yeah, de kwijlbal weg. Wooohooooooooo![]()
![]()
![]()
Insgelijks, maar ik vond hem wel een goede kandidaatquote:
Mwa valt wel mee, ,tenminste iets fanatiek in zijn lijf zitten...quote:
Yeah! gelukkig nog iemand die dat vindt!quote:
Was helaas te verwachten. Een fanatieke kandidaat zijn bij WIDM is helaas een Jinx op zich.quote:
Dat is waar...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was helaas te verwachten. Een fanatieke kandidaat zijn bij WIDM is helaas een Jinx op zich.
Niet in deze fasequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:28 schreef NLGooner het volgende:
Verdelen over 3 kandidaten is ook niet echt slim
Een motherfucker van een familie.quote:
Carolienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben al mijn mollen kwijt. Nu maar op Paulien dan maar. Of is het toch Kees?
3,5quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
volgende week toch 4 vrouwen in 1 aflevering
Dat komt, zij is de molquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, ,tenminste iets fanatiek in zijn lijf zitten...
Dat schijt wijf wat niks doet, gaat wel door
Afvaller voor volgende week imo als ik alleen hiernaar kijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Zou zeggen van wel inderdaad, echter zit men nu ongeveer op 18 juni in het spel.. er is dus een behoorlijk gat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afvaller voor volgende week imo als ik alleen hiernaar kijk.
Zarayda dus..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
"De mol" heeft wel even 5500 van de 6000 euro uit de pot gehouden niks mis mee.
Aan de andere kant vindt Kees als enige een koker in de winkel. Hij is niet de Mol? In de veldopdracht met topito's was Carolien er stellig van overtuigd dat er van iedere kleur 1 partje verzameld moest worden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zarayda dus..Die even handig gebruik maakte van Tania's nieuwsgierigheid
Als zij het niet is.. is het Paulienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind ik ook behoorlijk verdacht. Maar waarom zou ze dat zo vertellen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geloof het niet. Carolien maakt zich daar wel verdacht door die kleine trap te vinden en de grote niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de foto-ontwikkelopdracht, zat daar een tijdslimiet aan verbonden eigenlijk?
Naja, het werd al uit de rest van de opdracht duidelijk dat de kokers allemaal waren geopend, én dat Zarayda ze had.. Ik denk dat het verdachter was ze geweest als ze niks had gezegd. Nu kan ze het nog gooien op nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja vind ik ook behoorlijk verdacht. Maar waarom zou ze dat zo vertellen?
Het gaat de hele tijd al zo bij haar die onwetendheid, of het nu goudklompjes zeven is of kokers openen. Hoop echt niet dat zij het is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, het werd al uit de rest van de opdracht duidelijk dat de kokers allemaal waren geopend, én dat Zarayda ze had.. Ik denk dat het verdachter was ze geweest als ze niks had gezegd. Nu kan ze het nog gooien op nieuwsgierigheid.
Het is niet heel origineel nee..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het gaat de hele tijd al zo bij haar die onwetendheid, of het nu goudklompjes zeven is of kokers openen. Hoop echt niet dat zij het is.
Carolien kan als enige geen oogje erop hebbenquote:
Zeker. Dat en 1500 mee terug nemen in de vorige aflevering.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
En dat Kees die ene koker vindt.. Dat maakt hem weer meer kandidaat dan mol toch?
Dat slaat wel heel erg op Zarayda met die kindjestwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 14-02-2013 om 20:45:27Zelden me ergens zo thuis gevoeld. #widm reageer retweet
En geen taalvirtuoos zo te zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat slaat wel heel erg op Zarayda met die kindjestwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 14-02-2013 om 20:45:27Zelden me ergens zo thuis gevoeld. #widm reageer retweet
![]()
Nou ja, zelf denk ik heel erg dat de Mol zich thuis voelde omdat hij/zij in het veld kon rondlopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Ik dacht dat het op de doka sloeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, zelf denk ik heel erg dat de Mol zich thuis voelde omdat hij/zij in het veld kon rondlopen.
Dit was ten tijde van het foto-ontwikkelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Het zal met de verduisterkamer te maken hebben inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, zelf denk ik heel erg dat de Mol zich thuis voelde omdat hij/zij in het veld kon rondlopen.
Wat dacht je van die donkere kamer? Met heel veel niet-geld?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk. Voor een Mol was het vandaag inderdaad een paradijs.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op de doka sloeg.
Dark Room, Kees dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal met de verduisterkamer te maken hebben inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |