twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 13-02-2013 om 22:01:21Vrijstelling nieuwe stijl. Donderdag, Ned 1 #widm. reageer retweet
Hij kan niet meer leven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Knevelt het volgende:
Wat is die Daniel toch een kwijlbal zeg. Wat een irritante manier van spreken. Ben ik de enige die dat vindt? Echt een dramaqueen.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit spel zou goed zijn voor Spaanse voetbalsupporters, die zitten ook altijd te schijnen met die laserlichtjes
iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Valt niet op, een cameraman bij de deelnemer.
Die zijn pro.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit spel zou goed zijn voor Spaanse voetbalsupporters, die zitten ook altijd te schijnen met die laserlichtjes
neeehee want ze is de moohooooll >.<quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft Zarayda al eens geld opgeleverd?
Mollen leveren geen geld op.. ook nep mollen nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
"Een motherfucker van een TT"quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Redefine het volgende:
Ik mis toch wel iets met modderfokking in de TT
Nee, Black Beauty is de molquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
berichten typen op Fok telt niet als lichaamsbeweging.. die van jou zal dus ook niet heel goed zijnquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
berichten typen op Fok telt niet als lichaamsbeweging.. die van jou zal dus ook niet heel goed zijn
Kan ik me niet zo goed herinneren eigenlijk, ik moet dat seizoen echt nog een keer terugkijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Herinnert iemand zich nog het seizoen met Yvon als mol? Die had toen een vest aan met minder raakpunten en kon dus zo "heel goed" dichtbij het doel terecht komen, om op het laatste moment af te gaan.
Motten zijn ook best blind.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Copycat het volgende:
Dat The Moth T-shirt van Paulien.
Altijd leuke verhaaltjes voor het slapengaan.
Alleen de laatste aflevering is genoegquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan ik me niet zo goed herinneren eigenlijk, ik moet dat seizoen echt nog een keer terugkijken
Ja zoiets was het ja. Zou dat nu ook zo zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Herinnert iemand zich nog het seizoen met Yvon als mol? Die had toen een vest aan met minder raakpunten en kon dus zo "heel goed" dichtbij het doel terecht komen, om op het laatste moment af te gaan.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij loopt als iemand met van die blades, onze Kees.
Zolang hij maar niet gaat schieten..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie z'n vriend doodgeschoten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Daniël wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gaat schieten..
Zie hem niet zo als een pistolius, of blade gunner aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gaat schieten..
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze liggen er vaak ook zo dik bovenop.
The Moth ... http://themoth.org/
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie hem niet zo als een pistolius, of blade gunner aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |