Naja, het werd al uit de rest van de opdracht duidelijk dat de kokers allemaal waren geopend, én dat Zarayda ze had.. Ik denk dat het verdachter was ze geweest als ze niks had gezegd. Nu kan ze het nog gooien op nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja vind ik ook behoorlijk verdacht. Maar waarom zou ze dat zo vertellen?
Het gaat de hele tijd al zo bij haar die onwetendheid, of het nu goudklompjes zeven is of kokers openen. Hoop echt niet dat zij het is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, het werd al uit de rest van de opdracht duidelijk dat de kokers allemaal waren geopend, én dat Zarayda ze had.. Ik denk dat het verdachter was ze geweest als ze niks had gezegd. Nu kan ze het nog gooien op nieuwsgierigheid.
Het is niet heel origineel nee..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het gaat de hele tijd al zo bij haar die onwetendheid, of het nu goudklompjes zeven is of kokers openen. Hoop echt niet dat zij het is.
Carolien kan als enige geen oogje erop hebbenquote:
Zeker. Dat en 1500 mee terug nemen in de vorige aflevering.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
En dat Kees die ene koker vindt.. Dat maakt hem weer meer kandidaat dan mol toch?
Dat slaat wel heel erg op Zarayda met die kindjestwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 14-02-2013 om 20:45:27Zelden me ergens zo thuis gevoeld. #widm reageer retweet
En geen taalvirtuoos zo te zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat slaat wel heel erg op Zarayda met die kindjestwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 14-02-2013 om 20:45:27Zelden me ergens zo thuis gevoeld. #widm reageer retweet
![]()
Nou ja, zelf denk ik heel erg dat de Mol zich thuis voelde omdat hij/zij in het veld kon rondlopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Ik dacht dat het op de doka sloeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, zelf denk ik heel erg dat de Mol zich thuis voelde omdat hij/zij in het veld kon rondlopen.
Dit was ten tijde van het foto-ontwikkelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Het zal met de verduisterkamer te maken hebben inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, zelf denk ik heel erg dat de Mol zich thuis voelde omdat hij/zij in het veld kon rondlopen.
Wat dacht je van die donkere kamer? Met heel veel niet-geld?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk. Voor een Mol was het vandaag inderdaad een paradijs.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op de doka sloeg.
Dark Room, Kees dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal met de verduisterkamer te maken hebben inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |