Carolienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben al mijn mollen kwijt. Nu maar op Paulien dan maar. Of is het toch Kees?
3,5quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
volgende week toch 4 vrouwen in 1 aflevering
Dat komt, zij is de molquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, ,tenminste iets fanatiek in zijn lijf zitten...
Dat schijt wijf wat niks doet, gaat wel door
Afvaller voor volgende week imo als ik alleen hiernaar kijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Zou zeggen van wel inderdaad, echter zit men nu ongeveer op 18 juni in het spel.. er is dus een behoorlijk gat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afvaller voor volgende week imo als ik alleen hiernaar kijk.
Zarayda dus..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
"De mol" heeft wel even 5500 van de 6000 euro uit de pot gehouden niks mis mee.
Aan de andere kant vindt Kees als enige een koker in de winkel. Hij is niet de Mol? In de veldopdracht met topito's was Carolien er stellig van overtuigd dat er van iedere kleur 1 partje verzameld moest worden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zarayda dus..Die even handig gebruik maakte van Tania's nieuwsgierigheid
Als zij het niet is.. is het Paulienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind ik ook behoorlijk verdacht. Maar waarom zou ze dat zo vertellen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geloof het niet. Carolien maakt zich daar wel verdacht door die kleine trap te vinden en de grote niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de foto-ontwikkelopdracht, zat daar een tijdslimiet aan verbonden eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |