SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet zooooooooo'n grote wasmachinequote:
vuile stinkerdquote:
een badkuip?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niet zooooooooo'n grote wasmachine
Niet van mij en ook niet van Sas . lees terug en denk aan 4quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed.... van wie waren die klonen dan wel?![]()
ik snap het niet meer
dus.......................... wie daaaaaaaaaaaaaaaaaan??????????///quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed.... van wie waren die klonen dan wel?![]()
ik snap het niet meer
vier?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van mij en ook niet van Sas . lees terug en denk aan 4
Tot over een uur of zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh het vorige topic helemaal nalezen? ja dan ben ik dus wel effe bezig
tt later
Misschien melden ze zich af en toe nogmaals hier als ze niet al moe worden om telkens om te schakelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou daar kom ik niet uit, la maar zitten
Ja, maar misschien krijg je elders ruzie met die persoonquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien melden ze zich af en toe nogmaals hier als ze niet al moe worden om telkens om te schakelen
Maak je niet druk Fann, volgens mij kwamen deze klonen na 5 jaar of zo weer eens uit de kast...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar misschien krijg je elders ruzie met die persoonzit hij of zij gewoon
poeslief hier, is niet zo, want ik ken die klonen niet maar zoiets KAN wel gebeuren,
dat is een beetje irritant aan een SCvroeger wist ik dat nog niet maar nu ik dat
weet is het lang zo leuk niet meer![]()
maar goed maakt niet uit.... daarom ga ik altijd ''zappen''...
Ik maak me niet druk hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Fann, volgens mij kwamen deze klonen na 5 jaar of zo weer eens uit de kast...
Dan is het goed... Nu ff voetbal kijken ....quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoorik was gewoon aan het ''zappen''
Ja, ga jij maar effe voetbal kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Nu ff voetbal kijken ....
Kunnen de dames ff lekker babbelen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar effe voetbal kijken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet jij hoe het zit met die klonen?
ik ken ze welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
ik ken die klonen niet dus...![]()
Ik ken maar één kloon, die van die ijsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
ik ken die klonen niet dus...![]()
? ik snap hem niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken maar één kloon, die van die ijsen
Dan moet je deze even luisteren. Wel doen hequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
? ik snap hem niet?
wat een kuttoepjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je deze even luisteren. Wel doen he![]()
Had je je geluid lekker hard? Wat een irritante kutstem hequote:
JA en JAquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je je geluid lekker hard? Wat een irritante kutstem he
Is het heel raar dat ik dat liedje graag meezing?quote:
nou een beetje welquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat liedje graag meezing?
doe de lyrics eens?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat liedje graag meezing?
Serieusquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou een beetje wel![]()
serieus?
ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe de lyrics eens?
ah...................... ik zat al te googelen en ik wist niet wat het wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serieus
Maar dat komt ook omdat mijn dochter er vroeger graag naar keek, dus dan keek ik mee.
Ik ben ook aan het zoeken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan ze niet vinden
Ze is er helemaal stil van, zwaar pohi's aan het checken natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Minette het volgende:
Arme Fann, het valt niet mee allemaal
Maar waar gaat het over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Tussen eeuwenoude eiken, je moeten zeker blijven.
Ik heb ook broers, dat zijn de reuzen Dan, Toen,Ooit en Nu.
Ik ken het nog steeds
Heb jij de weg naar Fok! ook weer gevonden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Minette het volgende:
Denk het ook, ik ga wel weer, dat is weer een kloon minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van, zwaar pohi's aan het checken natuurlijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Minette het volgende:
wie is dit dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de weg naar Fok! ook weer gevonden?
Ja, maar ik ga net weer want Fann raakt van slagquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de weg naar Fok! ook weer gevonden?
Kloontje is 5 jaar en woonde in het Land van Ooit, daar waar kinderen de baas zijn en nu failliet is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar waar gaat het over?![]()
dat snap ik dus niet, was is de qlue van het verhaal?
clouquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja qlue of hoe je dat ook schrijft![]()
bite me
ja sorry Dees maar ik vin het stomquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kloontje is 5 jaar en woonde in het Land van Ooit, daar waar kinderen de baas zijn en nu failliet is.
hallo, ik ben kloontje en ik ben al 5 jaar
ik lust heel veel ijzen en ik eet ze door me kaar,
blijf niet staan kom we gaan nu samen kloontje staat vooraan
met kloontje zal je niet vervelen tussen reuzen en kastelen
tussen eeuwen oude eiken je moet zeker blijven kijken
ik heb ook die broers doen reus doen reuzen dan ook ooit en nu
ik ben meestal reuzen lief en ook soms een beetje stout
maar dan is het echt mijn schuld niet want dan loopt van alles fout..
plezier en avonturen zo verveel ik mij dus nooit.. in het land van ooit!
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.quote:
YWquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik !
Thanks
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Minette het volgende:
Maar ik ging, en nu echt, geen Fannetje![]()
![]()
Genoeg mensen die ruzie met me willen schoppen, daar hoef ik niet voor te rellen met een kloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]gaat het leuk worden, of zit Leandra nu met zichtzelf ruzie te schoppen?
ik kan hier niet tegen
ik heb er de puf niet meer voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruzie met me willen schoppen, daar hoef ik niet voor te rellen met een kloon
Ah toe, kan toch best?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruzie met me willen schoppen, daar hoef ik niet voor te rellen met een kloon
Weer eens ongesteld?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou kom op, wie ben je?
gezeik altijd met die kutklonen
straks komt er nog eentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet eens.... maar m'n cyclus is een beetje door de war, dus misschien is dat het
Maar je hebt er vast wel eenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloon![]()
Ik ben een brave kloon zonder notes![]()
dan is er helemaal geen lol aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloon![]()
Ik ben een brave kloon zonder notes![]()
A lazy Sunday afternoon kloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan is er helemaal geen lol aan
Ja jij vraagt om de lyricsquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja sorry Dees maar ik vin het stom![]()
kan er niks aan doen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt er vast wel een
Een kut dan
Er is geen kloe, het liedje gaat over Kloontje, het reuzenkind.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus de vraag is Dees???? Wat is de clou van dat liedje?
dat wil ik weten
Neuh, niet zo door de war....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks komt er nog eentje![]()
het ''kan''
\quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Minette het volgende:
Maar ik ging, en nu echt, geen Fannetje![]()
![]()
Nope, volgens mij niet.... ik ken kloontje wel, maar van horen zeggen, niet van de TV.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen kloe, het liedje gaat over Kloontje, het reuzenkind.
Daar keek jouw zoon zeker ook naar Leandra?
Ja dat kan natuurlijk, maar volgens mij zijn jouw zoon en mijn dochter ongeveer even oud, dus had best gekund.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, volgens mij niet.... ik ken kloontje wel, maar van horen zeggen, niet van de TV.
Of ik begin erger te dementeren dan ik dacht
Dank voor de hartelijke ontvangst!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.
Klopt, ik las je tekst net en ik realiseerde me dat het me minder zei dan het zou moeten zeggen....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk, maar volgens mij zijn jouw zoon en mijn dochter ongeveer even oud, dus had best gekund.
Je hebt er ook niet heel veel aan gemist, wees maar blij dat je het niet keek anders had je nu nog met de songtekst in je hoofd gelopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, ik las je tekst net en ik realiseerde me dat het me minder zei dan het zou moeten zeggen....
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Dank voor de hartelijke ontvangst!!
Rood nog welquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Dank voor de hartelijke ontvangst!!
ah............quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Paris_Texas het volgende:
Lienekien heeft nu ook een kloon?
Ik vind het hilarischquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is dat dan?
wat flauw dit
Ik weet niet of Lienekien "Roode" zou gebruiken, maar ik vind m leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah............![]()
da's wel grappig
zenuwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik krijg er de zenuwe van![]()
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschrevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lienekien "Roode" zou gebruiken, maar ik vind m leuk.
Dus als ik om het Rode Kruis roept komt er weer een nieuwe user?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik werd geroepen, dus dacht: Ik kom me even melden
Dan gok ik dat je standaard een ander kleurtje hebtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschreven
Nou ja, ik kan ook groen schrijven hoor, of blauw, ik ben erg veelzijdigquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je standaard een ander kleurtje hebt
Lien dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschreven
Dat laatste had ik in gedachten eigenlijk....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan ook groen schrijven hoor, of blauw, ik ben erg veelzijdig
Ah gelukkig maar!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste had ik in gedachten eigenlijk....
Nah niet echt denk ik zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Is het drukjes?? Veel nieuwelingen?
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Is het drukjes?? Veel nieuwelingen?
Ik ken eigenlijk alleen maar Fok! Heb me niet met andere fora bezig gehouden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
Alle aanwezige dames zijn bezet, dus nu kan ik flirten met hun kloon...
Dat is het Dees met je arm zo onschuldig op je achterhoofd maakt je nu een verdacht potloodquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.
Dat sluit jouw dus uit he !!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]Da's erg lief van je, zo net voor Valentijn.
Kan jij mij zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het Dees met je arm zo onschuldig op je achterhoofd maakt je nu een verdacht potlood
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is niet van de mannenliefde.
Duurt me te langquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentje
Lijkt me af en toe ook wel makkelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentje
Tis gewoon een transgenderquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me af en toe ook wel makkelijk.
Sjoef toch!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
Alle aanwezige dames zijn bezet, dus nu kan ik flirten met hun kloon...
Ooooooooh vandaar dat rode potloodquote:
Volgens die man naast me op de bank ben ik niet vrij!quote:
Heet hij Mr. Humphreys?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens die man naast me op de bank ben ik niet vrij!
Nou bedankt dan maar weer ... Schiet niet op hierquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens die man naast me op de bank ben ik niet vrij!
Hij is geen homo hoorquote:
Geen dank!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou bedankt dan maar weer ... Schiet niet op hier
gevaarlijk ben jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb even mijn IP-scanner eroverheen gegooid, maar het is sacha niet
Ik weet het, ik speel met mijn levenquote:
Nou ik ken iemand......quote:
Ik vind het nu nog leuker dan jaren geledenquote:
Ik ben er net!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Fann terug komen als we alle kloons weg sturen?
Dan had je eerder hier moeten zijnquote:
Ik weet het wanneer ik niet langer gewenst ben. Adieuquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had je eerder hier moeten zijn
Zo werkt dat toch niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had je eerder hier moeten zijn
Ik kom af en toe nog wel eens kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk, blijf maar
Man vrouw 3 kinderen, hij gaat stiekem het huis uit (sneaky) en gaat dan naar de mannen toe... ze hebben in de kerk voor hem gebeden dat hij niet meer naar de mannen zou gaan, heeft ook niet geholpenquote:
Ik denk dat ik dat ook achter de hand wil, lijkt me cool!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog wel eens kijken![]()
Altijd handig, een kloontje achter de hand hebben.
Nou, als bidden als niet helpt helpt niets hem meer. Opgegeven zaakquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Man vrouw 3 kinderen, hij gaat stiekem het huis uit (sneaky) en gaat dan naar de mannen toe... ze hebben in de kerk voor hem gebeden dat hij niet meer naar de mannen zou gaan, heeft ook niet geholpen
Holy Moly! Wanneer helpt bidden precies wel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, als bidden als niet helpt helpt niets hem meer. Opgegeven zaak
Maar zij blijft in hem geloven...quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, als bidden als niet helpt helpt niets hem meer. Opgegeven zaak
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Holy Moly! Wanneer helpt bidden precies wel?
En wat gelooft ze dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Maar zij blijft in hem geloven...
Natuurlijk, ze hebben immers niet zomaar 3 kinderen gekregen... dat was echte liefde, want als het geen echte liefde was dan is haar hele leven een leugen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Maar zij blijft in hem geloven...
Nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Man vrouw 3 kinderen, hij gaat stiekem het huis uit (sneaky) en gaat dan naar de mannen toe... ze hebben in de kerk voor hem gebeden dat hij niet meer naar de mannen zou gaan, heeft ook niet geholpen
Volgens mij preken de meeste echte mensen niet zo heel hard over hel en verdoemmenis om vervolgens zelf te doen wat ze luidkeels veroordelen.quote:
Bij christelijke mensen is dat gewoon schering en inslag hoor. Keertje biechten en je kunt weer van vooraf aan beginnen met liegen en bedriegen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
Ik had ook zo'n medelijden met mevrouw Schotanus.... is je man jarenlang het boegbeeld van de lokale SGP (plaatselijk de grootste partij), is locatiedirecteur van een zwarte kousen school, blijkt hij zo hard met z'n secretaresse te hebben gerommeld dat ze beiden op staande voet ontslagen zijn.
Daar zit je dan, na 25 jaar huwelijk, en een echtgenoot die harder preekt dan de dominee, blijkt hij gewoon vreemd te gaan.
Alles kan in Kquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
Ik had ook zo'n medelijden met mevrouw Schotanus.... is je man jarenlang het boegbeeld van de lokale SGP (plaatselijk de grootste partij), is locatiedirecteur van een zwarte kousen school, blijkt hij zo hard met z'n secretaresse te hebben gerommeld dat ze beiden op staande voet ontslagen zijn.
Daar zit je dan, na 25 jaar huwelijk, en een echtgenoot die harder preekt dan de dominee, blijkt hij gewoon vreemd te gaan.
Triest dat dat kan in KwBquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
Huhquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan in K
[..]
Triest dat dat kan in KwB
Maar ik snap je verschillend commentaar niet??quote:
eerste was een typo die blijkbaar wel geplaatst werd en ik niet had gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar ik snap je verschillend commentaar niet??
Ik vermoed dat het hem ook wel vergeven wordt, ongeacht of hij bij z'n vrouw blijft of met z'n vriendin verdergaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij christelijke mensen is dat gewoon schering en inslag hoor. Keertje biechten en je kunt weer van vooraf aan beginnen met liegen en bedriegen.
En waarom denk je dat ik me aangesproken voel ?quote:
VAnwege die zwaargelovige man .... Denk dat je uit dezelfde buurt komtquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik me aangesproken voel ?
Volgens mij was al duidelijk dat ik juist op dit verhaal kwam omdat JM het over een soortgelijke situatie had; een zwaargelovige die anders sekst dan de kerk voorschrijft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
VAnwege die zwaargelovige man .... Denk dat je uit dezelfde buurt komt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
VAnwege die zwaargelovige man .... Denk dat je uit dezelfde buurt komt
Slaap lekker zo Sasquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef sacha het volgende:
nog nieuws? ik niet, ik ben aan mijn winterslaap toe
Nou nee, niet echt, ik vind het een weerzinwekkend instituut, heel dat christelijke geloof. En de baas van het hele spul mogen ze wat mij betreft ritueel slachten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
Iig een nieuwe paus over een maandje of zo .. Iedereen weer blij
Wat een agressie weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt, ik vind het een weerzinwekkend instituut, heel dat christelijke geloof. En de baas van het hele spul mogen ze wat mij betreft ritueel slachten.
Ik ben het geheel met je eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:02 schreef ElizabethR het volgende:
Nou nee, niet echt, ik vind het een weerzinwekkend instituut, heel dat christelijke geloof. En de baas van het hele spul mogen ze wat mij betreft ritueel slachten.
Ik werd weggegleden door de wind over de ijzel, toen ik terug naar huis liepquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een agressie weer![]()
Ik wilde vragen of dat door de ijzel kwam, maar hoogstwaarschijnlijk ijzelt het niet in Ierland, dus zal de paus wel zo'n uitwerking op je hebben.
I know,quote:
Och, menig paus heeft zelf aardig wat slachtingen verricht in het verleden. En aangezien we spreken over DE paus, geldt het voor elk van hen. Wat mij betreft. Bovendien is het slechts een overdrachtelijke uitdrukking, ooit in het leven geroepen door meneer Bert Visscher. Om zijn afschuw over bepaalde personen mee aan te geven.quote:
Het gaat de goeie kant op hier. Ook in Ierland steeds minder mensen in de kerken. Vooral de jeugd kan het gestolen worden.quote:maar de katholieke kerk heeft al heel wat mensen ongelukkig gemaakt. Ierland heeft daar ook last van.
Cool!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd weggegleden door de wind over de ijzel, toen ik terug naar huis liep
En levensgevaarlijk met een rukwind lig je zo onderuit en breek je watquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Gelukkig hoefde ik vanmiddag de deur niet meer uit nadat ik de hond had uitgelaten.
Had ik het tegen jouquote:
Daar zou ik me dus 0 van aantrekken!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou me er buiten KT Soury wil niet dat ik reageer blijkbaar..
Ik begrijp het niet zo goed, dus het ligt nie aan jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou me er buiten KT Soury wil niet dat ik reageer blijkbaar..
Doe ik ook verder niet hoor ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zou ik me dus 0 van aantrekken!
Vrouwen blijven onnavolgbaar ........quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet zo goed, dus het ligt nie aan jou.
Danny is een man hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen blijven unnvolgbaar ........
Hollands Welvaren op 1quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
Je kunt toch ook gewoon vertellen wie dan wel de nieuwe baas is///
wie is ''alle vrouwen''? ik ben 1x in mijn leven geweestquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom willen al die vrouwen in godsnaam naar de huishoudsbeurs?
Volgens mij voor de dingetjes die ze krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Gedeelde smart.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
een gratis bekertje soepquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij voor de dingetjes die ze krijgen
ook 1 keer en never nunca jamasquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is ''alle vrouwen''? ik ben 1x in mijn leven geweest
omdat dat moet van de Libellequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
volgens mij welquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestaat de Magriet eik nog?
Eshuis? Ja die leeft nog vogens mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestaat de Magriet eik nog?
Wat kijk je dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow op TV is niet zo leuk nou..
Die komt binnenkort weer optreden in het theater waar ik werk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eshuis? Ja die leeft nog vogens mij
quote:
maar het is al weer wegquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hollands Welvaren op 1
leuk programma...
Had beter een leesbril gekochtquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is ''alle vrouwen''? ik ben 1x in mijn leven geweest
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had beter een leesbril gekocht
Dat moet haast wel gezien de vorige ttquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eshuis? Ja die leeft nog vogens mij
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
maar het is al weer weg
volgens mij is het nog op tvquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
maar het is al weer weg
dat stond er toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had beter een leesbril gekocht
Je bent senielquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
ja programma is nog bezig maar er was een stukje van een man, vrouw overleden, ellendequote:
Titel zegt niets over leefbaarheid ... Maar goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet haast wel gezien de vorige tt
scherpquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet haast wel gezien de vorige tt
whut?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Titel zegt niets over leefbaarheid ... Maar goed
Ze had toch net zo goed dood kunnen zijn ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
whut?![]()
het is weer zover, je gaat weer raaskallen
Jezus, ben jij ff saggoquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Titel zegt niets over leefbaarheid ... Maar goed
Man, het was een geintjequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had toch net zo goed dood kunnen zijn ...
heen en weer naar de huishoudbeursquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laat ze het heen weer krijgen bij de Libelle![]()
jij liever dan ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
heen en weer naar de huishoudbeurs
Je kunt natuurlijk ook een weekend Adam doen.....quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
heen en weer naar de huishoudbeurs
en dan mag ze bij jou logeren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een weekend Adam doen.....
een Libellebeursquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben één keer naar een Libellebeurs geweest, maar kan ook Margriet geweest zijn en vond het leuk!...... Voor één keer
Ik heb nog wel een vrij bed jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan mag ze bij jou logeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |