ah............quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Paris_Texas het volgende:
Lienekien heeft nu ook een kloon?
Ik vind het hilarischquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is dat dan?
wat flauw dit
Ik weet niet of Lienekien "Roode" zou gebruiken, maar ik vind m leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah............![]()
da's wel grappig
zenuwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik krijg er de zenuwe van![]()
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschrevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lienekien "Roode" zou gebruiken, maar ik vind m leuk.
Dus als ik om het Rode Kruis roept komt er weer een nieuwe user?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik werd geroepen, dus dacht: Ik kom me even melden
Dan gok ik dat je standaard een ander kleurtje hebtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschreven
Nou ja, ik kan ook groen schrijven hoor, of blauw, ik ben erg veelzijdigquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je standaard een ander kleurtje hebt
Lien dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschreven
Dat laatste had ik in gedachten eigenlijk....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan ook groen schrijven hoor, of blauw, ik ben erg veelzijdig
Ah gelukkig maar!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste had ik in gedachten eigenlijk....
Nah niet echt denk ik zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Is het drukjes?? Veel nieuwelingen?
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Is het drukjes?? Veel nieuwelingen?
Ik ken eigenlijk alleen maar Fok! Heb me niet met andere fora bezig gehouden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
Alle aanwezige dames zijn bezet, dus nu kan ik flirten met hun kloon...
Dat is het Dees met je arm zo onschuldig op je achterhoofd maakt je nu een verdacht potloodquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.
Dat sluit jouw dus uit he !!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]Da's erg lief van je, zo net voor Valentijn.
Kan jij mij zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het Dees met je arm zo onschuldig op je achterhoofd maakt je nu een verdacht potlood
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is niet van de mannenliefde.
Duurt me te langquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentje
Lijkt me af en toe ook wel makkelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentje
Tis gewoon een transgenderquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me af en toe ook wel makkelijk.
Sjoef toch!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
Alle aanwezige dames zijn bezet, dus nu kan ik flirten met hun kloon...
Ooooooooh vandaar dat rode potloodquote:
Volgens die man naast me op de bank ben ik niet vrij!quote:
Heet hij Mr. Humphreys?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens die man naast me op de bank ben ik niet vrij!
Nou bedankt dan maar weer ... Schiet niet op hierquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens die man naast me op de bank ben ik niet vrij!
Hij is geen homo hoorquote:
Geen dank!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou bedankt dan maar weer ... Schiet niet op hier
gevaarlijk ben jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb even mijn IP-scanner eroverheen gegooid, maar het is sacha niet
Ik weet het, ik speel met mijn levenquote:
Nou ik ken iemand......quote:
Ik vind het nu nog leuker dan jaren geledenquote:
Ik ben er net!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Fann terug komen als we alle kloons weg sturen?
Dan had je eerder hier moeten zijnquote:
Ik weet het wanneer ik niet langer gewenst ben. Adieuquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had je eerder hier moeten zijn
Zo werkt dat toch niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had je eerder hier moeten zijn
Ik kom af en toe nog wel eens kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk, blijf maar
Man vrouw 3 kinderen, hij gaat stiekem het huis uit (sneaky) en gaat dan naar de mannen toe... ze hebben in de kerk voor hem gebeden dat hij niet meer naar de mannen zou gaan, heeft ook niet geholpenquote:
Ik denk dat ik dat ook achter de hand wil, lijkt me cool!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog wel eens kijken![]()
Altijd handig, een kloontje achter de hand hebben.
Nou, als bidden als niet helpt helpt niets hem meer. Opgegeven zaakquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Man vrouw 3 kinderen, hij gaat stiekem het huis uit (sneaky) en gaat dan naar de mannen toe... ze hebben in de kerk voor hem gebeden dat hij niet meer naar de mannen zou gaan, heeft ook niet geholpen
Holy Moly! Wanneer helpt bidden precies wel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, als bidden als niet helpt helpt niets hem meer. Opgegeven zaak
Maar zij blijft in hem geloven...quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, als bidden als niet helpt helpt niets hem meer. Opgegeven zaak
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Holy Moly! Wanneer helpt bidden precies wel?
En wat gelooft ze dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Maar zij blijft in hem geloven...
Natuurlijk, ze hebben immers niet zomaar 3 kinderen gekregen... dat was echte liefde, want als het geen echte liefde was dan is haar hele leven een leugen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Maar zij blijft in hem geloven...
Nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Man vrouw 3 kinderen, hij gaat stiekem het huis uit (sneaky) en gaat dan naar de mannen toe... ze hebben in de kerk voor hem gebeden dat hij niet meer naar de mannen zou gaan, heeft ook niet geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |