Ik ben geen kutkloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou kom op, wie ben je?
gezeik altijd met die kutklonen
straks komt er nog eentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet eens.... maar m'n cyclus is een beetje door de war, dus misschien is dat het
Maar je hebt er vast wel eenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloon![]()
Ik ben een brave kloon zonder notes![]()
dan is er helemaal geen lol aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloon![]()
Ik ben een brave kloon zonder notes![]()
A lazy Sunday afternoon kloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan is er helemaal geen lol aan
Ja jij vraagt om de lyricsquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja sorry Dees maar ik vin het stom![]()
kan er niks aan doen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt er vast wel een
Een kut dan
Er is geen kloe, het liedje gaat over Kloontje, het reuzenkind.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus de vraag is Dees???? Wat is de clou van dat liedje?
dat wil ik weten
Neuh, niet zo door de war....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks komt er nog eentje![]()
het ''kan''
\quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Minette het volgende:
Maar ik ging, en nu echt, geen Fannetje![]()
![]()
Nope, volgens mij niet.... ik ken kloontje wel, maar van horen zeggen, niet van de TV.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen kloe, het liedje gaat over Kloontje, het reuzenkind.
Daar keek jouw zoon zeker ook naar Leandra?
Ja dat kan natuurlijk, maar volgens mij zijn jouw zoon en mijn dochter ongeveer even oud, dus had best gekund.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, volgens mij niet.... ik ken kloontje wel, maar van horen zeggen, niet van de TV.
Of ik begin erger te dementeren dan ik dacht
Dank voor de hartelijke ontvangst!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.
Klopt, ik las je tekst net en ik realiseerde me dat het me minder zei dan het zou moeten zeggen....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk, maar volgens mij zijn jouw zoon en mijn dochter ongeveer even oud, dus had best gekund.
Je hebt er ook niet heel veel aan gemist, wees maar blij dat je het niet keek anders had je nu nog met de songtekst in je hoofd gelopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, ik las je tekst net en ik realiseerde me dat het me minder zei dan het zou moeten zeggen....
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Dank voor de hartelijke ontvangst!!
Rood nog welquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Dank voor de hartelijke ontvangst!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |